Дослідження товару
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація на тему: “ Дослідження товару ” Виконала студентка групи ФБС-511 Чопенко Ю.М. Черкаси 2012
Винахід йогурту приписують стародавнім тюркам, які називали його "білим киснем". Український ринок йогуртів почав формуватися іноземними виробниками на початку 1990-х років, так як виробництво цього продукту потребує значних інвестицій. Тоді вітчизняні підприємства не були готові до виробництва йогуртів. У 2007 р. в Україні виробництво йогуртів склало близько 165 тис. т. З них дві третини - питні, третина так звані в'яжучі або густі йогурти.
Компанія «Вімм-Білль-Данн» - лідер ринку молочних продуктів і дитячого харчування в Росії і один з провідних гравців ринку безалкогольних напоїв в Росії і країнах СНД. «Вімм-Білль-Данну» належить більше 35-ти переробних заводів в Росії, на Україні і в Центральній Азії. На цих підприємствах і в торговельних філіях ВБД працюють в цілому більше 18 тис. чоловік. 1992 «Вімм-Білль-Данн» вперше в Росії випустив соки в пакетах. 1993 «Вімм-Білль-Данн» вперше в Росії почав виробництво йогуртів. 1994 Створив перший російський соковий бренд - J7 1997 Почав випуск високоякісних традиційних молочних продуктів під маркою «Будиночок в селі». 1998 Першим у світі почав індустріальне виробництво ягідних морсів по старовинним російським рецептам. Історія : 1999 Запустив у виробництво біо-кефір Bio-Max. Марка Bio-Max - це перша в Росії спеціалізована марка збагачених молочних продуктів. 2000 Почав випуск молочних продуктів під маркою «Веселий молочник». «Вімм-Білль-Данн» почав набувати заводи за кордоном - на Україну і в Центральній Азії. 2001 Першим в Росії створив соково-молочний напій - «Мажітель». 2002 Став першою російською харчовою компанією, що розмістила свої акції на Нью-йоркській фондовій біржі (NYSE). 2003 Почав випуск «Ламбера» - першого російського сиру, успішно конкурує на ринку з європейськими сирами. 2007 Першим в Росії вивів на ринок функціональні молочні продукти, спеціально призначені для підтримки краси. 2008 Лінійка продуктів дитячого харчування «Агуша» доповнено сухими молочними кашами та сухими молочними сумішами для грудних дітей.
Позиціонування фірми Рис. 1 Ринкові частки основних виробників на ринку цільномолочної продукції (за даними Держкомстату) Сьогодні в Україні близько 350 підприємств по переробці молока, з яких 15-18 підприємств виготовляють до 70% цільномолочної продукції (рисунок 1). Така кількість підприємств призводить до того, що ринок досить "подроблений", у числі найбільших компаній - Мілкіленд, ВіммБілльДанн, Lactalis, Юнімілк, Danone, Злагода, Rainford, Галичина і інші.
До асортименту йогуртів і йогуртерів ТМ "Чудо" входять продукти жирністю 0,1%, 2,5%, 2,9%, 5,1% та 7,5%. Також до асортименту йогуртів “ Чудо ” входять :
Торгова марка Чудо-йогурт Слогани: Помічник Вашого Здоров'я. "Чудо-йогурт" - більше ніж йогурт.
Йогуртери і йогурти „Чудо" - достатньо популярний продукт на українському ринку молочних продуктів. Основними споживачами йогуртних продуктів "Чудо" є жінки 25-45 років та їх діти 5-15 років. Йогуртери і йогурти „Чудо" купують споживачі з середнім достатком. Родина , теплі родинні взаємовідносини - основна цінність цільової групи. Яскравість та фантазійність, тепло і доброта торгівельної марки „Чудо", робить її маркою для всієї родини.
Компанія „Вімм-Білль-Данн" - лідер продаж молочної продукції в Україні. Йогурти ТМ „Чудо" успішно реалізуються відділом продаж АТВТ „Харківський молочний комбінат" в усіх регіонах України. Найбільшого рівню продаж йогурти ТМ „Чудо" набули в Києві, Харкові, Донецьку, Дніпропетровську ,Львові та Запоріжжі. Завдяки добре розвиненій системи дистриб'юторів в регіонах, продукт завжди знаходиться на полицях торгівельних точок, і споживач має можливість придбати свіжий і якісний продукт . За даними дослідницької компанії AC Neilsen йогурти „Чудо" займали 13 % продажу від всіх йогуртів, які продаються в Україні. Достатньо високий рівень продаж пояснюється привабливою ціною , високою якістю та успішною маркетинговою стратегією торгівельної марки „Чудо".
Сьогодні йогурти ТМ „Чудо" підтримуються телевізійною рекламою, рекламою в метрополітені ( м.Київ ) та яскравими кольоровими рекламними постерами в місцях продажу. Крім того, з 1 квітня по 31 травня для споживачів впроваджено Акцію з отриманням зручної сумочки з логотипом торгівельної марки "Чудо".
За високі смакові властивості і рівень якості йогуртні продукти „Чудо" завоювали любов споживачів і постійно отримують нагороди як регіональних, так і національних конкурсів. Новинка йогурт "Чудо" отримала в квітні 2006 року нагороду регіонального конкурсу якості.
Схожі презентації
Категорії