Дослідження комунікаційної політики страхової компанії ПрАТ “Український страховий Дім”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Дослідження комунікаційної політики страхової компанії ПрАТ “Український страховий Дім” Виконала: Болдишева Г. УП-382 Науковий керівник: д.е.н. Максимова Т.С.
Вивчення теоретичних та практичних аспектів формування комунікаційної політики підприємств Мета дослідження: Завдання: Вивчення теоретичних аспектів формування комунікаційної політики підприємств Аналіз стану та тенденцій розвитку страхового ринку Огляд та аналіз зарубіжного та вітчизняного досвіду використання МКП в практиці підприємств Огляд основновних проблем комунікаційної політики ПрАТ “Український страховий Дім” Розробка рекомендацій щодо шляхив поліпшення комунікаційної політики ПрАТ “УСД”
Види стимулювання Стимулювання покупців – розповсюдження зразків товару та купонів, проведення конкурсів і демонстрацій, продаж товарів у кредит та надання знижок і так далі. Стимулювання сфери торгівлі – це заліки за закупівлю, надання товарів безкоштовно, проведення спільної реклами, заліки дилерам за включення товарів в номенклатуру і так далі. Стимулювання власного торгового персоналу фірми – це можуть бути премії, конкурси, конференції продавців.
Плюси Мінуси Цяреклама неординарна і добре запам'ятовується клієнтами Ролик розрахований на певний (досить низький) інтелектуальний рівень, а для залучення більш пристойною аудиторії потрібно дещо інший підхід У більшості клієнтів ролик викликає усмішки і позитивніемоції Невдала реклама для РОСНО як великої і головне солідної компанії Ролик йшов під час Олімпіади (російська збірна була застрахована в РОСНО). Він краще мотивував до страхування в компанії Ролик агресивний і несе негативний жаргон в маси Деякі клієнти позитивно ставляться не конкретно до ролика, а до того факту, що компанія дає рекламу на телебаченні, і роблять висновок про те, то РОСНО - компанія фінансово благополучна і надійна. Ролик досить нав'язливий і швидко набридає клієнтам
Заходи щодо зв’язків з громадськістю (PR) містили у собі: Публікації інформаційних матеріалів, новин прес-служби ЗАТ ФГ «Страхові традиції» у спеціалізованих і інформаційних виданнях; Розміщення новинних матеріалів у теле- і радіоновинах, спеціалізованих передачах; Розміщення новинних матеріалів на інформаційних Інтернет-ресурсах; Розміщення оглядових і аналітичних матеріалів Голови Правління банку та акціонера в інформаційних виданнях (іміджева реклама); Розсилка прес-релізів в електронні та друковані видання з новинами дня;
Схожі презентації
Категорії