X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дослідження комунікаційної політики страхової компанії ПрАТ “Український страховий Дім”

Завантажити презентацію

Дослідження комунікаційної політики страхової компанії ПрАТ “Український страховий Дім”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Дослідження комунікаційної політики страхової компанії ПрАТ “Український страховий Дім” Виконала: Болдишева Г. УП-382 Науковий керівник: д.е.н. Максимова Т.С.

Слайд 2

Вивчення теоретичних та практичних аспектів формування комунікаційної політики підприємств Мета дослідження: Завдання: Вивчення теоретичних аспектів формування комунікаційної політики підприємств Аналіз стану та тенденцій розвитку страхового ринку Огляд та аналіз зарубіжного та вітчизняного досвіду використання МКП в практиці підприємств Огляд основновних проблем комунікаційної політики ПрАТ “Український страховий Дім” Розробка рекомендацій щодо шляхив поліпшення комунікаційної політики ПрАТ “УСД”

Слайд 3

Процес комунікації

Слайд 4

Види стимулювання Стимулювання покупців – розповсюдження зразків товару та купонів, проведення конкурсів і демонстрацій, продаж товарів у кредит та надання знижок і так далі.  Стимулювання сфери торгівлі – це заліки за закупівлю, надання товарів безкоштовно, проведення спільної реклами, заліки дилерам за включення товарів в номенклатуру і так далі.  Стимулювання власного торгового персоналу фірми – це можуть бути премії, конкурси, конференції продавців.

Слайд 5

Огляд ринку страхових послуг в Україні

Слайд 6

Слайд 7

Плюси Мінуси Цяреклама неординарна і добре запам'ятовується клієнтами Ролик розрахований на певний (досить низький) інтелектуальний рівень, а для залучення більш пристойною аудиторії потрібно дещо інший підхід У більшості клієнтів ролик викликає усмішки і позитивніемоції Невдала реклама для РОСНО як великої і головне солідної компанії Ролик йшов під час Олімпіади (російська збірна була застрахована в РОСНО). Він краще мотивував до страхування в компанії Ролик агресивний і несе негативний жаргон в маси Деякі клієнти позитивно ставляться не конкретно до ролика, а до того факту, що компанія дає рекламу на телебаченні, і роблять висновок про те, то РОСНО - компанія фінансово благополучна і надійна. Ролик досить нав'язливий і швидко набридає клієнтам

Слайд 8

Заходи щодо зв’язків з громадськістю (PR) містили у собі: Публікації інформаційних матеріалів, новин прес-служби ЗАТ ФГ «Страхові традиції» у спеціалізованих і інформаційних виданнях; Розміщення новинних матеріалів у теле- і радіоновинах, спеціалізованих передачах; Розміщення новинних матеріалів на інформаційних Інтернет-ресурсах; Розміщення оглядових і аналітичних матеріалів Голови Правління банку та акціонера в інформаційних виданнях (іміджева реклама); Розсилка прес-релізів в електронні та друковані видання з новинами дня;

Слайд 9

Преса Телебачення Радіо Інтернет Друкована реклама Зовнішня реклама

Слайд 10

Слайд 11

Дякую!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне