Дослідження упаковки як інструменту комунікаційної політики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Тема: ”Дослідження упаковки як інструменту комунікаційної політики ” Студентка Марканич Емілія Керівник Салогубова В. М. Група УП-381
Упаковка – певне вмістище або оболонка, в яку поміщається даний товар і яка в більшості своїй належним чином оформлена. Упаковка класифікується на 4 основні групи: споживча упаковка; транспортна тара; військова упаковка; громадська упаковка.
Основні функції упаковки: локалізаційна функція; захисна функція; забезпечення зручності використання продукту; комунікаційна функція.
Основні стратегії при проектуванні упаковки Прямий виклик Імітація Наступ Інфільтрація Оборона Цілі стратегій 1. Впевнено заявити про себе як про кращу альтернативу лідерам; прямий виклик конкурентам. 2. Досягнення максимальної схожості с лідерами. 3. Атака на більш слабкі позиції конкурентів і витіснення слабких противників. 4. Використання помилок і упущень конкурентів. 5. Зміцнення позицій.
Принцип KISS («Keep It Short and Simple»): 1. Сполучення зображень на упаковці й назви 2. Сполучення зображень на упаковці виду продукту 3. Інформація на упаковці 4. Відповідність принципу концентрації уваги 5. Можливість внесення змін в дизайн упаковки
Ринок чаю в Україну – один з найбільш консолідованих у харчовій галузі. П'ять найбільших виробників чаю утримують понад 70% ринку в натуральному і близько 75% ринку в грошовому вираженні: Ахмад ТІ («Ahmad Tea») Добриня-Дар («Доброе Утро», «London Tea Club», «Царский», Frutos Ceylon, «Добриня-Никитич»); Unilever (Lipton, Brook Bond, "Бесіда"); Май України – Майский чай ("Травневий", "Лисма", Curtis); Орімі-Трейд (Greenfield, Tess, "Принцеса Нурі", "Принцеса Ява", "Принцеса Канді", "Принцеса Гіта"); СолоМія («Batik», «Askold», "Домашній чай").
Порівняємо упаковку закордонного бренду Lipton Yellow Label Tea з вітчизняняним брендом Greenfield Magic Yunnan Black Tea!
Схожі презентації
Категорії