діагностика обдарованності
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Інститут обдарованої дитини АПН України Використання ЕОТ при діагностиці інтелектуальної обдарованості. Молодший науковий співробітник Яковина А. В.
Діагностика обдарованості може виконувати завдання виявлення обдарованості; спостереження її розвитку (конструктивного чи реконструктивного); визначення факторів, які сприяють реалізації потенціалу; виявлення чинників, що перешкоджають розвитку здібностей; допоміжна діагностика, яка працюватиме над вивченням особистих якостей батьків, вчителів.
Використовуючи комп’ютер, можна провести всі етапи діагностування: проведення тесту; створення тестової програми; здійснення аналізу та синтезу на основі одержаних висновків. підрахунок балів; створення бази даних з прізвищ школярів, що проходили тестування та їх результатів; подальше опрацювання даних;
Оскільки головними «клієнтами» діагностування є діти, то позитивні та негативні сторони комп’ютерних тестів витікатимуть з індивідуальних ознак самого учня. Так, незалежність, бажання спробувати свої сили, досягти вершини без допомоги вчителя може забезпечити комп’ютерне тестування, завдяки спілкуванню “учень – комп’ютер”.
При розробці комп’ютерного тесту можна встановити такі правила оголошення результатів: завдання виконанні успішно Результат оголошується при недостатніх балах Пропонується пройти тест ще раз
Але як і при будь-якому тестуванні існує велика ймовірність випадкового вибору правильної відповіді. Та серед головних недоліків проведення комп’ютерної діагностики – недостатня комп’ютерна грамотність школярів.
Схожі презентації
Категорії