X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПРИНЦИПИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Завантажити презентацію

ПРИНЦИПИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

ПРИНЦИПИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ нормативність; професійність; комплексність; екологічність; стереоскопічність об’єктивність; прийняття; співпраця; гуманізм; єдність діагностики та корекції

Слайд 3

КОМПОЗИЦІЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ІНТЕРВ’Ю Вступне інтерв’ю: має вільну будову, гнучке та динамічне. Мета вступного інтерв’ю – встановити емоційний позитивний контакт з дитиною, залучити її до співпраці. Основна частина: передбачає спочатку загальні питання, а потім здійснення психодіагностичного дослідження. Заключне інтерв’ю: мета – послабити психічну напругу, виразити вдячність за співпрацю.

Слайд 4

Основні вимоги до діагностичного інтерв’ю Незначна тривалість (до 30 хвилин). Застосування стилізації питань (парафрази, саморозкриття психолога, застосування іграшок, казкового персонажу тощо). Включення проективних методик. Реєстрація відповідей (диктофон (за згодою досліджуваного) або власна система записів). Акцептація, реалізація принципів недирективної психотерапії та консультування.

Слайд 5

ПЕРЕЛІК ПСИХОДІАГНОСТИЧНИХ МЕТОДИК ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Психологія