ПОНЯТТЯ ПРО ПРИНЦИПИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПРИНЦИПИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ нормативність; професійність; комплексність; екологічність; стереоскопічність об’єктивність; прийняття; співпраця; гуманізм; єдність діагностики та корекції
КОМПОЗИЦІЯ ДІАГНОСТИЧНОГО ІНТЕРВ’Ю Вступне інтерв’ю: має вільну будову, гнучке та динамічне. Мета вступного інтерв’ю – встановити емоційний позитивний контакт з дитиною, залучити її до співпраці. Основна частина: передбачає спочатку загальні питання, а потім здійснення психодіагностичного дослідження. Заключне інтерв’ю: мета – послабити психічну напругу, виразити вдячність за співпрацю.
Основні вимоги до діагностичного інтерв’ю Незначна тривалість (до 30 хвилин). Застосування стилізації питань (парафрази, саморозкриття психолога, застосування іграшок, казкового персонажу тощо). Включення проективних методик. Реєстрація відповідей (диктофон (за згодою досліджуваного) або власна система записів). Акцептація, реалізація принципів недирективної психотерапії та консультування.
ПЕРЕЛІК ПСИХОДІАГНОСТИЧНИХ МЕТОДИК ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Схожі презентації
Категорії