X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Конфлікт"

Завантажити презентацію

"Конфлікт"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Конфлікт

Слайд 2

Конфлікт (з лат. conflictus – зіткнення) – особливий вид взаємодії, в основі якого лежать протилежні і несумісні цілі, інтереси, типи поведінки людей та соціальних груп, які супроводжуються негативними психологічними проявами.

Слайд 3

Характер конфлікту: деструктивний конструктивний

Слайд 4

Деструктивний конфлікт переводить причини, що призвели до конфлікту, на “особистості”.

Слайд 5

Конструктивний конфлікт базується не на “особистостях”, а на виявленні об’єктивних причин незгоди.

Слайд 6

Види конфліктів:  внутрішньоособистісні та зовнішньоособистісні (міжособистісні, конфлікти між особистістю та групою);  прямі та непрямі;  індивідуальні (внутрішньособистісні та зовнішньоособистісні) і групові.

Слайд 7

Міжособистісні конфлікти можуть бути спричинені:  відмінностями в психологічних характеристиках людей; “хибним образом конфлікту”; різницею в поглядах та уявленнях; різницею в цілях та інтересах конфліктуючих сторін.

Слайд 8

Причина конфлікту – діалектичне протиріччя, що його зумовлює, але воно може певний час і не виливатися в конфлікт. конфліктоген – слово чи дія, що сприймаються як негативні однією із сторін і провокують початок конфліктної взаємодії. конфліктна ситуація –негативно забарвлене зіткнення конфліктуючих сторін.

Слайд 9

Динаміка конфлікту – послідовна зміна стадій і етапів, які характеризують процес розгортання конфлікту від виникнення конфліктної ситуації до вирішення конфлікту.

Слайд 10

Стадії конфлікту:  Виникнення конфліктної ситуації.  Усвідомлення ситуації як конфліктної хоча би однією із сторін. Стадія конфліктної поведінки або взаємодії.  Стадія вирішення конфлікту.

Слайд 11

Способи управління конфліктом: Ухилення від конфліктної взаємодії. Згладжування конфлікту.  Боротьба за перемогу в конфлікті. Компроміс. Співробітництво

Слайд 12

Методика вирішення конфлікту :  “Зняти маски” і “стати самим собою”.  Виявити і усвідомити справжню причину конфлікту.  Відмовитися від принципу “перемога за будь-яку ціну”. Знайти декілька можливих варіантів вирішення конфлікту.  Оцінити варіанти і вибрати кращий.  Переконати іншу сторону конфлікту у тому, що даний варіант є найоптимальніший  Усвідомлювати й оберігати цінність взаємовідносин.

Слайд 13

Асертивність-“неконфліктна поведінка”, “уміння вирішувати конфлікти” Поведінка людини на основі таких якостей: повага до себе, почуття власної гідності, чесність, протидія маніпуляції; повага до інших, дружелюбність, визнання права інших на власну точку зору, позицію, невикористання відносно інших маніпулятивних технологій;  використання при вирішенні конфліктних ситуацій принципу співробітництва.  

Слайд 14

Дякую за увагу. Проект підготувала Литвиненко Світлана 11-А

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія