Формування мотивації
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
«Формування мотивації учнівської молоді до служби у Збройних силах України та захисту вітчизни» Заняття з елементами тренінгу Практичний психолог Єремія Ж.Р
Мета : Формування різних видів мотивів (пізнавальної,саморозвитку,мотивації досягнень). Навчити навичкам вільно володіти собою,бути впевненим в собі,правильно себе мотивувати та досягати успіхів.
Вправа «Очікування» Мета:допомогти учасникам тренінгу усвідомити власні очікування від заняття. Кожен із учасників,записує на аркушах паперу свої очікування від тренінгу,від нашої зустрічі сьогодні,за тим закріплює його на наш пісковий годинник. В кінці тренінгу ми до них повернемося .
Вправа-привітання «Драже» Завдання : Розповісти певні факти про себе,в залежності скільки цукерок взяли учасники. Обговорення: Що було незвичним у виконанні завдання? Що нового ви дізналися? Чи складно було вам розказувати про себе оточуючим?
Вправа «Я все зможу» Мета:підвищити мотивацію за допомогою новим видам діяльності або іншому реагуванню на ситуацію. Учасники по черзі розповідають про якусь справу,діяльність яку їм особливо добре вдається зробити.
Після розповіді потрібно відповісти на наступні запитання : Де може стати в нагоді це вміння? Як Вам вдалося цьому навчитися?
Інформаційне повідомлення «Формування мотивації до військової служби» (досвід різних країн) У Концепції національно-патріотичного виховання молоді зазначено про необхідність формування мотивації молоді до виконання конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави ,підвищення престижу і розвитку мотивації молоді до державної та військової служби. Тому сьогодні хочу Вам повідомити про мотивацію з досвіду різних країн.
Америка Шляхом дослідження американські педагоги визначили основні чинники мотивації до служби в армії: Самовдосконалення (відповідальність,впевненість,фізична підготовленість) Пільги (все що пов'язують з вигодами,які отримують від служби в армії) Військова служба (бажання стати солдатом,отримання задоволення від служби) Професійні навички Побачити світ (бажання подорожувати у зв'язку з військовою службою) Гроші на освіту (освіта за рахунок армії).
Формування мотивації в Америці розпочинається з 14-17 років. Військові сили США витрачають міліарди на соціальну рекламу,щоб переконати школярів служити в армії
Китайська Народна Республіка У зв'язку з великою кількістю населення і достатнім числом добровольців у Китаї призов до армії фактично не проводиться. Китайський науковий дослідних Цяо Тайанг вважає,що система мотивації до служби в армії визначається факторами традиції культури: Національний прапор як символ честі та мужності Приклад для наслідування Нематеріально мотивоване стимулювання Увага на культуру військового підрозділу.
Ізраїль Розробником системи формування мотивації до військової служби був начальник Генерального штабу армії оборони Ізраїлю Амнон Липкін –Шахак. З 1992 року призов до армії став обовязковим як для хлопців так і для дівчат та для деяких категорій людей з особливими потребами. Уникнути військової служби стало практично не можливо,особливо коли за це передбачена кримінальна відповідальність і в майбутньому виключається можливість працювати на державній службі.
В Ізраїлі розроблена власна система мотивації до армії,яка побудована на загальних суспільних,ідеологічних та релігійних цінностях.
Єрусалим В 2012 році відбулася конференція дтректорів шкіл,присвячена підвищенню мотивації школярів до служби в армії. Питання призову-це питання виховання цінностей,готовності служити суспільству та державі.
Білорусь Тут запроваджений новий вид військової служби – служба в резерві. Воно пов'язує інтереси особистості та потреби держави у підготовці державного резерву. На таку службу призиваються висококваліфіковані фахівці(працівники організацій,діячі науки,культури,мистецтва і спорту).
Отже, результати дослідження досвіду цих країн свідчать,що мотивація молоді до служби в армії формується на засадах ідеологічних концепції,прийнятих у цих країнах. Безумовно,формування позитивного ставлення до армії,військової служби-завдання не тільки військових,а й усього суспільства,державних та громадських установ.
Вправа «Будинок моєї мети» Мета :дати можливість учасникам усвідомити власну реалізацію цілей. Спочатку пропонується розділитися на 4 групи. Кожна група малює будинок,який допоможе досягти успіхів у мотивації до військової служби .
Одна група описує дах будинка (мета яку потрібно ставити перед собою під час вступу до армії)
Друга група описує стіни будинка (завдання,вирішивши які допоможуть прийняти рішення вступити до служби)
Третя група описує стежку до будинка (методи і способи якими можна досягти даної мотивації)
Четверта група описує забор або каміння біля будинку (бар'єри які заважають вступу до армії)
Вправа «Рюкзак-мясорубка-корзина» Повернімося до наших очікувань. Пропонується на аркушах паперу із записаними вашими очікуваннями покласти в: «рюкзак»-якщо вдалося справдити очікування,і це було для вас корисно; «мясорубка»-якщо вам потрібно обміркувати сьогоднішню інформацію; «корзина»-якщо ви вважаєте що ви для себе нічого корисного і нового не взязи.
Хочу побажати Вам безмежної мотивації по життю,щоб ви ніколи не опускали руки при певних невдачах. І на завершення пропоную Вам вправу сюрприз «Чарівна коробочка». Мета:отримати позитивні емоції.
Схожі презентації
Категорії