Технологія дослідження пізнавальних інтересів учнів та формування мотивації до вивчення фізики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
З досвіду роботи вчителя фізики Червонопромінського НВК Баратівської сільської ради Снігурівського району Миколаївської області Чолака Сергія Івановича Технологія дослідження пізнавальних інтересів учнів та формування мотивації до вивчення фізики © Чолак С.І.
Тестування Співбесіда © Чолак С.І. Спостереження Анкетування Експертні оцінки Створення атмосфери довіри та творчості в якій інтереси виявляться природнім шляхом Карл Роджерс
© Чолак С.І. Результати діагностики рівня інтересу учнів до вивчення фізики у 7-му , 8-му та 9-му класах Формування стійкого рівня інтересу до предмета Клас І семестр ІІ семестр 7 95 % 60 % 8 50% 90% 9 90% 90%
© Чолак С.І. Домінуючі мотиви навчання 7 клас 8 клас бал рівень впливу бал рівень впливу Соціально-ціннісні 6 5 8 4 Навчально-пізнавальні 5 6 8 4 Професійно-ціннісні 17 3 21 1 Позиційні (бажання посісти вище місце) 19 1 19 2 Комунікативні 15 4 16 3 Самовдосконалення, самовиховання 18 2 19 2 Ситуаційні (навчання для когось) 0 7 0 6 Утилітарні (суто егоїстичні) 5 6 7 5
© Чолак С.І. Результати діагностики рівня інтересу учнів до вивчення фізики у 7-му та 8-му класах
© Чолак С.І. Фізика - один з найцікавіших для моїх дітей предметів тому, що вони отримують на ньому задоволення, і в першу чергу - інтелектуальне. Моя задача - підтримати його, закріпити і примножити.
© Чолак С.І. Динаміка рівня навчальних досягнень учнів з фізики у 7-9-х класах Динаміка результативності участі в учнівських олімпіадах з фізики
Схожі презентації
Категорії