Томаченко Світлани Сергіївни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація педагогічного досвіду вчителя німецької мови НВК “Кіровоградський колегіум” Томаченко Світлани Сергіївни Формування пізнавальної активності учнів на уроках німецької мови на основі концепції особистісно- орієнтованої освіти.
Актуальність і перспективність Організація навчання на основі особистісного підходу і Посилення інтенсивності взаємодії учнів під час навчального процесу Урізноманітнення форм інтерактивної діяльності Формування взаємин на основі творчої справи Оволодіння інформаційно-комунікативними технологіями Томаченко С.С.
Особистісно-орієнтована освіта передбачає модель, в якій дитина з її індивідуальними особливостями, здібностями і схильностями знаходиться в центрі уваги педагога. Томаченко С.С.
Основні засоби особистісно-орієнтованого навчання Створення ситуацій успіху на заняттях Управління спілкуванням за допомогою рольових ігор Урахування прав учнів на вибір власних способів виконання завдань Створення позитивної емоційної атмосфери під час занять Томаченко С.С.
Формування у школярів компетентності в сфері пізнавальної активності Вивчити проблеми та способи формування пізнавальної активності Знайти та відтворити методи управління пізнавальною діяльністю Розробити основні етапи по розвитку пізнавальних інтересів Підготувати діагностичний інструментарій Навчити учнів методів самоосвіти Томаченко С.С.
Організація поетапної підготовчої роботи з навчання дітей методів самоосвіти Опанування різними способами виконання домашніх завдань Організація роботи з додатковою і довідковою літературою Оволодіння вміннями та навичками самостійної творчої праці в процесі виконання творчих завдань Підготовка до виконання завдань підвищеної складності Томаченко С.С.
Реалізація принципів особистісно – діяльнісного підходу в процесі урочної та позаурочної діяльності учнів Застосування особистісно – орієнтованих та інформаційно – комунікативних технологій Творче застосування проектного методу навчання Використання нетрадиційних форм уроків з включенням навчальних мультимедійних програм Томаченко С.С.
Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках та в позаурочний час Створення презентації на основі казки “Віртуальна подорож до Німеччини” Учнівський фільм “Ми всі такі різні” Томаченко С.С.
Опрацювання країнознавчої інформації в процесі навчання Забезпечує підвищення пізнавальної активності учнів Розглядає їх комунікативні можливості Сприяє їхнім комунікативним навичкам та вмінням Стимулює до самостійної роботи над мовою Сприяє вирішенню виховних завдань Томаченко С.С.
Робота з віршованим матеріалом – розширення комунікативної компетенції і творчих здібностей учнів Томаченко С.С.
Вправи, спрямовані на розуміння та засвоєння змісту вірша Вправи з інтерпретації тексту вірша а) дайте відповідь на проблемні питання б) визначте головну ідею поетичного твору в) виділіть у тексті засоби художньої виразності, які використовує автор Креативні вправи а) зробіть поетичний переклад вірша б) проілюструйте вірш в) зробіть проект, презентацію Томаченко С.С.
Міський рівень Результативність роботи Обласний рівень 2009-2010 н.р. 2010-2011 н.р. 2009-2010 н.р. 2010-2011 н.р. Томаченко С.С.
Творча майстерня вчителя Відкритий урок для слухачів КОІППО Виступ на форумі Європа – наш спільний дім” Томаченко С.С.
Томаченко С.С. У кожній людині прихована мудра сила творця… Треба їй дати волю розвинутись і розквітнути, щоб вона збагатила землю ще більшими чудесами. М.Горький
Схожі презентації
Категорії