Портфоліо як засіб оптимізації діяльності педагога
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Ми дізнаємось: Що таке портфоліо. Навіщо створювати портфоліо. Види портфоліо. Структура портфоліо.
Що таке Портфоліо? У перекладі: з італійської – «тека з документами», «папка спеціаліста»; з французької - «викладати», «формулювати», «нести», а також «аркуш», «сторінка» - «досьє», «зібрання досягнень».
Портфоліо викладача Це індивідуальна папка, в якій зафіксовані особисті професійні досягнення в освітній діяльності, результати навчання, виховання і розвитку учнів, внесок педагога в розвиток системи освіти.
Портфоліо викладача Це спосіб фіксування й накопичення матеріалів, що демонструють рівень професіоналізму викладача і вміння вирішувати завдання своєї професійної діяльності.
Мета створення порфоліо моніторинг зростання професійної педагогічної діяльності конкретного викладача; систематизація навчальних матеріалів і доробок; обмін досвідом і власними досягненнями з колегами; участь у конкурсах педагогічної майстерності; підготовка до атестації.
Види портфоліо залежно від мети створення ПОРТФОЛІО Комплексне «Папка досягнень» Рефлексивне Методичне Презентаційне
Види портфоліо залежно від авторства ПОРТФОЛІО Навчального закладу Учня Викладача Методиста Методичного об’єднання
Структура портфоліо Розділ І Загальні відомості про викладача. Розділ ІІ Результати педагогічної діяльності. Розділ ІІІ Науково-методична діяльність. Розділ IV Позакласна діяльність з предмета. Розділ V Навчально-матеріальна база.
Структура портфоліо Розділ І. Загальні відомості про вчителя Загальний трудовий і педагогічний стаж роботи Нагороди, грамоти, подяки Інформація про освіту Прізвище, ім’я, по батькові педагога Назва навчального закладу Посада, категорія Предмет, який викладається Інформація про підвищення кваліфікації У розділі:
Структура Портфоліо Розділ ІІ. Науково-методична діяльність. Авторські програми з предмета, програми факультативів, гуртків, методичні розробки Результати проведення експериментальної, дослідницької роботи Результати роботи в методичних об’єднаннях, творчих групах, співробітництво з методичним центром, Інститутом післядипломної педагогічної освіти, участь в оргкомітеті і журі олімпіади тощо Результати творчого звіту, реферати, доповіді, статті. У розділі:
Структура Портфоліо Розділ ІІІ. Результати педагогічної діяльності. Матеріали, що демонструють результати опанування учнями програм з предмета і сформованості у них ключових компетенцій з дисципліни. Порівняльний аналіз діяльності педагогічного працівника за звітний період на основі контрольних зрізів, участі вихованців у олімпіадах і конкурсах різних рівнів. Результати проміжної підсумкової атестації учнів: відомості про наявність медалістів, відомості про вступ до ВНЗ за спеціальністю. Опис творчих робіт учнів. У розділі:
Структура Портфоліо Розділ IV. Позакласна діяльність з предмета. Список переможців олімпіад, конкурсів, змагань, інтелектуальних марафонів тощо Сценарії позакласних заходів, фотографії, диски із записом заходів (у додатках) Програми роботи гуртків, факультативів тощо Опис позакласної роботи з предмета
Структура Портфоліо Розділ V. Навчально-матеріальна база. Перелік технічних засобів для впровадження ІКТ у навчально-виховний процес (комп’ютера, проектора, SMART-дошки, мультимедійних підручників, аудіо-відео-посібників тощо). Перелік дидактичного матеріалу (прикладів виконання завдань, написання творів тощо). Список наочності (макети, схеми, ілюстрації, портрети тощо). Презентації інформаційних проектів учнів, які можна використовувати як довідкову літературу. Інші документи.
Схожі презентації
Категорії