Портфоліо вчителя української мови та літератури Звадюк Орислави
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Тартаківської ЗШ I-III ст. ім.Петра Саноцького Звадюк Орислави Богданівни . З досвіду роботи вчителя української мови і літератури
Дата народження: 28.05.1980р. Освіта: вища, Дрогобицький національний державний педагогічний університет ім. Івана Франка 1999 року Спеціальність: вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури кваліфікація: «Вчитель української мови і літератури» Місце роботи: Тартаківська ЗШ І-ІІІ ст. ім.Петра Саноцького Посада: вчитель української мови та літератури Стаж роботи на посаді вчителя української мови та літератури 15 років Рік атестації: 2010 Загальний стаж роботи: 15 років Портрет вчителя
Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя. Моє життєве кредо: Справжня людина досягає всього найкращого власним зусиллям
навчитися правильного , виразного й образного мовлення; відчувати аромат і колір кожного слова; грамотно будувати речення ,щоб когось чи щось виразно і точно описати, про щось правдиво і точно розповісти; зрозуміло передавати міркування-інших людей і свої власні.
використання сучасних інтерактивних технологій навчання; використання діалогових форм роботи; підготовка уроків , конференцій , презентацій; проведення позакласних заходів; використання нестандартних методів роботи.
Робота в малих групах Мозковий штурм Нестандартні уроки Метод «Мікрофон» Метод проектів Робота в парах Методи і форми роботи
Завдання для І групи 1)Дати визначення таким поняттям: синоніми, омоніми. 2)Дібрати синоніми й антоніми до слів друг, хоробрий, зникнути у хвилях. 3)Увести в речення слова синонімічного ряду врятувати, визволити, виручити. 4)Скласти речення з омонімами на розі – на розі, мати – мати. 5)Увести в речення словосполучення золотий голос і золотий ланцюжок. 6)Пояснити значення фразеологізмів грати першу скрипку, грати на нервах. Завдання для ІІ групи 1)Дати визначення таким поняттям: антоніми, фразеологізми 2)Дібрати синоніми й антоніми до слів весела історія, відважний, правда. 3)Увести в речення слова синонімічного ряду образливий, грубий, неввічливий. 4)Скласти речення з омонімами балка – балка, натри – на три. 5)Увести в речення словосполучення свіже слово, свіжа сорочка. 6)Пояснити значення фразеологізмів мати на оці, мозолити очі. Гра « Словникова подорож».
Робота з обдарованими дітьми - Чесак Оксана - І місце в області у Міжнародному заочному конкурсі з українознавства “Обрядовість і народна поезія”, участь в очному Фарина Світлана – ІV місце у конкурсі ім.Петра Яцика -Андрущак Святослав – конкурс “Соняшник” золотий сертифікат.
Схожі презентації
Категорії