Портфоліо вчителя української мови та літератури Шевчук Оксани
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація з досвіду роботи вчителя української мови та літератури Лучицького НВК “Загальноосвітня школа I-IIIст.-дитячий садок” Шевчук Оксани Богданівни Така дісталась вже нам робота, Є в ній і радість,є і турбота, Є вічний пошук,безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі.
“Я хочу прорости квіткою у серцях дітей,посіявши там добре,розумне,віч-не.” Любити життя, і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах-шукати істину, у людях – мудрість. Моє педагогічне кредо: Моє життєве кредо:
Проблема, над якою працюю: Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури
Пошук оптимальних шляхів зацікавленості учнів,спонукання їх до творчості, самостійності, підвищення розумової активності. Формування всебічно розвиненої особистості, спроможної вирішувати майбутні професійні та життєві проблеми. Зміст досвіду: Мета досвіду:
Вважаю,що У роботі задіяні всі учні класу Формується доброзичливе ставлення до опонента Учні вчаться працювати у команді; За короткий час опановується багато нового матеріалу; ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ Формування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми;
Схема моєї професійної діяльності Методична робота Позакласна робота Навчальна робота Урок стандартний і нестандартний Робота з обдарованими дітьми, підготовка до олімпіад,робота з батьками Семінари. педради, самоосвіта, розробки уроків і виховних заходів
Працюю, впроваджуючи Робота в групах Робота в парах Мікрофон Асоціативний кущ Мозковий штурм Навчаючи,вчуся
Інтерактивні технології ситуативного моделювання Рольова гра Інсценізація Драматизація Забезпечують максимальну свободу інтелектуальної діяльності,спонукають до розв`язання проблемної ситуації,формують навички співробітництва.
Використовую ігрові завдання,як шлях до підвищення пізнавальної діяльності, мотивації учнів до вивчення української мови Лінгвістичні ігри: кросворд, вікторина, аукціон, мовний конкурс, «Ти - редактор», «Спіймай помилку», «Вірю – не вірю», «Мовна дуель», «Хто швидше», «Ти - учитель»,
ІКТ ВИКОРИСТОВУЮ: -При поясненні нового матеріалу; -Закріпленні викладеного матеріалу; -Як систему контролю та перевірки; -Для тренування конкретних здібностей учня РЕЗУЛЬТАТ: Презентації Уроки в схемах і таблицях
Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури дало значні результати: учні набули культури дискусії; виробилося вміння приймати спільні рішення; поліпшилось уміння спілкуватися, доповідати; якісно змінився рівень сприйняття учнями української літератури та мови – він набув особистісного сенсу, замість “вивчити”, “запам’ятати” стало “обдумати”, “застосувати”; якісно змінився рівень володіння головними мисленнєвими операціями – аналізом, синтезом, узагальненням.
Досягнення учнів: 2011р.- Семенюк Олеся – III місце у конкурсі знавців рідної мови ім. П. Яцика 2013 р. - Мартинюк Соломія – III місце у конкурсі знавців рідної мови ім. П. Яцика.
Щоб любові вогонь не згас, Щоб віддати дітям серце і душу, Я щоранку заходжу у клас: Я – учитель, я вчити мушу! Дякую за перегляд,бажаю творчої наснаги та успіхів
Схожі презентації
Категорії