Портфоліо вчителя історії
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Освіта – вища Стаж педагогічної роботи – 12 років Рік останньої атестації – 2004 Рік курсової перепідготовки - 2008
Спеціаліст вищої категорії Методична проблема: Використання інноваційних технологій на уроках історії.
Девіз роботи: Я можу допомогти молоді побачити образи сучасності у світлі минулого, дати можливість зрозуміти суперечливі питання власного суспільства, виховати толерантність.
Пріоритетні напрями роботи: Використання різноманітних методів презентації нового матеріалу; Використання завдань, які дозволяють дітям засвоїти навчальний матеріал відповідно до їх досвіду і рівня пізнавальної активності; Надання можливості учням демонструвати свої досягнення в отриманні знань; З допомогою методів і форм інтерактивного навчання навчати учня думати під час отримання знань над шляхами власного пізнання; Творча імпровізація, довіра, повага, спілкування, стимуляція почуття гідності, здатності відповідати за себе.
З власного досвіду можу сказати... Священа робота, бо все починається з неї, Сліди її праці і в небі, й на морі, й на суші
Редакційний портфель газети “Сучасна школа України” Морально-етичне виховання, формування духовної культури та здорового способу життя сучасної молоді Бути ввічливою і чемною людиною треба у будь якому випадку
Для мене головне розвинути здібності учнів підготувати суспільну особистість здатну самостійно мислити, і ухвалювати рішення, використовуючи інноваційні технології на уроках історії Чого я мушу навчити свого учня, яку мету я ставлю, навчаючи його?
Засвоїти історичні реалії шляхом занурення у світ минулого з допомогою інтерактивних форм навчання
Самостійність, діяльність, результативність... Організація самостійної роботи учнів, створення умов для їх самонавчання, розвитку ініціативи – окреслення інтересів та особистих прагнень. Для учнів це самостійний пошук розв’язання проблеми. Робота над проектом має дослідницький характер.
Ефективний метод колективного обговорення, пошук рішення, під час якого здійснюється вільне висловлювання думок усіх учасників – “мозковий штурм”. У творчому пошуці
Створення слайду, його оформлення та інформаційне наповнення може привернути увагу і збудити інтерес до вивчення історії. Участь у конкурсі на кращий електронний продукт
Учитель – професія творча – від Бога. Ми плавим не сталь, не чавун, а плекаємо душі... І щедрий душею ніколи нехай не збідніє! Випускники, якими я пишаюся
Людей неінтересних не бува Їх долі – мов далеких зір дива. Відмінна кожна, світиться сама, І іншої подібної нема
Творчість - це радість... Про нас дізналася Україна. Мої вихованці – активні учасники Національного конкурсу шкільних газет - 2008
Я сила, що несе дитині світло і знання. Моя праця не обмежується і не вичерпається самим навчанням, а охопить все, що стосується виховання молодого покоління і втілення в нього високих людських ідеалів і думок. Сприяти вихованню толерантності – не тільки професійний, але й етичний і моральний обов’язок учителя історії.
Відродження – відродження традицій античної культури. Гуманізм – напрямок громадського життя, думки, орієнтований на захист гідності і свободи людини. Основні ознаки культури епохи Відродження: інтерес до людини й природи; оспівування образу вольової людини, творця своєї долі, людини з вірою у свої сили і майбутнє. Минають фронди і жиронди, Минає славне і гучне. Шукайте посмішку Джоконди, Вона ніколи не мине. Л. Костенко
Мікеланджело Буонарроті 1475-1564 Хто йде за іншими, ніколи їх не обжене, і хто сам не вміє працювати, як треба, ніколи не зуміє належним чином скористатися чужими досягненнями.
Рафаель Санті 1483 -1520 Згадайте в поспіху вагона, В невідворотності зникань, Як рафаелівська Мадонна У вічі дивиться вікам! Л. Костенко
Персія (східна деспотія) – держава з необмеженою владою верховного повелителя. Греція – держави – поліси. Афінська рабовласницька демократія – форма державного правління при активній участі всього народу.
Загарбницькі плани персів спонукали їх розпочати війну проти греків. Вогнем і мечем приборкували вони непокірних. Основа війська – 10000 “безсмертних”.
Відсутність єдності між греками, ворожнеча полісів; Боротьба між аристократами та демосом у Афінах за політичну владу; Наміри окремих полісів перейти на бік ворога.
Трієри – грецькі кораблі, які плавали під вітрилами на веслах, що були розташовані у три ряди 180 гребців та 25 воїнів.
Схожі презентації
Категорії