ПОРТФОЛІО вчителя історії та правознавства
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо вчителя історії та правознавства Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 105 Аленіної Світлани Григорівни
Зміст І. Загальні відомості про вчителя ІІ. Науково-методична діяльність вчителя ІІІ. Результати діяльності ІV. Позаурочна діяльність
Візитна картка • Аленіна Світлана Григорівна, • 11.10.1967 року народження • Вчитель історії • Стаж роботи – 27 років • Освіта вища • Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім В. Вінниченка; Міжрегіональну академію управляння персоналом • Категорія за дипломом: спеціаліст • Фах за дипломом: учитель історії та народознавства; психолог • Вчитель вищої кваліфікаційної категорії • Попередня атестація – 2008 рік
Моє педагогічне кредо: "Не витрачайте свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагніть робити все якнайкраще”
ІІ. Науково-методична діяльність Методична проблема: «Підвищення вмотивованності вивчення суспільних дисциплін сучасними засобами навчання»
Мотивація – процес, у результаті якого певна діяльність набуває для індивіда особистого сенсу.
Використання методів підвищення мотивації на різних етапах уроку Етап уроку Метод Коментар Мотивація Гра «Аукціон», «Мозковий штурм», постановка проблемного питання. Пожвавлюють та розряджають атмосферу в класі, активізують роботу Актуалізація Рольові ігри, «Детективи», «Крок», «Мікрофон». Розвивають увагу та навички критичного мислення. Вивчення нового матеріалу «Акваріум», «Карусель», «Навчаючи вчуся». Сприяє вивчення нового матеріалу, активне залучення учнів до вивчення матеріалу. Узагальнення й закріплення Дискусія коло ідей, «ПРЕС», «Сенкан», вирішення проблемного питання. Сприяє активному аналізу та обговорення нового матеріалу з метою його осмислення, усвідомлення причинно-наслідковихзв’язків.
Методи мотивації Емоційні Пізнавальні Вольові Соціальні - заохочення; -стимулювання; - оцінювання; - вільний вибір завдання; - задоволення бажань бути вагомою особистістю. - опора на життєвий досвід; - створення проблемної ситуації; - використання творчих завдань; - використання інтерактивних технологій; - кооперація. - висунення навчальних вимог; - інформація про результати навчання; - формування відповідальності; - пізнавальне ускладнення; - контрольне оцінювання. - розвиток бажання бути корисним; - спонукання наслідувати особистість; - створення ситуації взаємоповаги; - зацікавленість у результаті.
Рекомендації по створенню мотиваційних моментів на уроці: - використовувати різноманітні форми і методи організації роботи, що враховують суб’єктивний досвід учнів, що до теми, яка розглядається; - створювати атмосферу зацікавленості; - стимулювати учнів до використання різноманітних - способів виконання завдань; - заохочувати прагнення учнів до самостійної роботи; - створювати педагогічну ситуацію спілкування, що дозволяє кожному учневі виявляти ініціативу, самостійність і винахідливість; - під час опитування на уроці аналізувати не лише правильність відповіді, але й і її самостійність та оригінальність.
Результативність участі в районних олімпіадах Навчальний рік Місце Клас Предмет 2009-2010 ІІІ 11 правознавство 2010-2011 ІІ 9 історія 2011-2012 ІІ 8 історія 2012-2013 ІІІ ІІІ ІІ ІІ ІІ 10 9 10 9 історія історія правознавство правознавство
Тематичні збірки 2008-2009 – Уроки-подорожі з всесвітньої історії в 6 класі; Вікторини з історії України в 7 класі. 2009-2010 – Уроки з історії України у 9 класі з використанням критичного мислення «Читання і письмо з примітками». 2010-2011 – Уроки узагальнення з історії України у 5 класі; Авторські загадки з історії України. 2011-2012 - «Інститут Омбудсмана в країнах ЄС». 2012-2013 – Тренінги підвищення мотивації до навчання історії для учнів 5-го класу з низьким рівнем знань
Форми позаурочної діяльності 1) Тижні історії та правознавства 2) Конкурси, вікторини 3) Екскурсії
Схожі презентації
Категорії