Портфоліо учителя фізичної культури
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Загальноосвітня школа I-III ст.№10 Ніжинської міської ради Чернігівської області Портфоліо учителя фізичної культури Опришко Інни Анатоліївни Ніжин 2014
Життєве кредо: Мудрий не той, хто знає багато, а той, чиї знання корисні. Педагогічне кредо: Складне зробити простим. Просте зробити звичним. Звичне зробити приємним. р е д о к
Загальні відомості Опришко Інна Анатоліївна, учитель фізичної культури Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ст. №10 Закінчила Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка Стаж роботи в даному навчальному закладі 7 років Спеціаліст І категорії
Підвищення кваліфікації 2009 рік, (січень) ЧОІППО–курси фізичного виховання 108 годин та виконала випускну творчу роботу на тему: Вплив фізичного виховання на розвиток фізичних якостей. 2013 рік, (грудень) ЧОІППО–фізичного виховання та предмету «Захист Вітчизни» 216 годин, захистила проект на тему: Диференційований підхід до учнів різного шкільного віку та фізичних можливостей.
Науково-методична діяльність 2007-2014 р.р. - голова методичного об’єднання вчителів фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни»; 2007 р. – співавтор розробки програми для загальноосвітніх навчальних закладів інтегрованого курсу з пожежно-прикладного спорту та фізичної культури (8-11 кл.). Жовтень 2008 р. – виступ на педагогічній раді з проблеми: «Використання в процесі навчально-виховної діяльності перспективних технологій життєтворчості та формування в учнів ключових життєвих компетентностей» . Лютий 2009 р. – відкритий урок з гімнастики для учнів 11-А класу (дівчата) та виховний захід «Людина починається з добра» для учнів 5-В класу. Лютий 2011 р. – відкритий урок з волейболу для учнів 7-Б класу. Березень 2011 р. – виступ на педагогічній раді з доповіддю: «Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів з обмеженими можливостями». Грудень 2013 р. – виступ на семінарі слухачів ЧІППО з доповіддю: «Забезпечення диференційованого підходу до учнів при формуванні умінь та навичок у дітей різного шкільного віку та фізичних можливостей».
Проблемне питання Диференційований підхід до учнів різного шкільного віку та фізичних можливостей
Дозування навантаження Прийоми регулювання Кількість повторень Амплітуда виконання Опір партнера І сомоопір Зміна ваги вантажу Швидкість та час виконання Темп виконання
Методи і форми вирішення проблемного питання Стандарні Нестандарні Фронтальний метод Урок - змагання Груповий метод Урок – конкурси Потоковий метод Урок спортивна вікторина Коловий метод Міжпредметні зв’язки Індивідуальний метод Метод змагання
Чинники фізичного виховання учнів спеціальної медичної групи Народні рухливі та спортивні ігри Уроки фізичної культури Дотримання режиму дня з фізично- оздоровчими заходами Участь в позакласних заходах Фізичне виховання дітей з ослабленим здоров’ям
Досягнення учнів за 2010 – 2013 н.р. Рік Вид спорту Місце Рівень 2011 – 2012н.р. Спортивне орієнтування Легка атлетика ІІІ ІІ Міський 2012 – 2013н.р. Спортивне орієнтування ІІ Міський 2013 – 2014н.р. Тато, мамаі я – туристська сім’я Волейбол (дівчата) Олімпіада з фізичної культури (дівчина) І ІІ ІІІ Міський Міський
Схожі презентації
Категорії