Неп`юк Леся Михайлівна – вчитель світової літератури
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Неп`юк Леся Михайлівна – вчитель світової літератури, української мови та літератури ЗОШ №27 м. Чернівців. Стаж роботи: 27 років Категорія: вища. Вчитель-методист. Відмінник освіти України
Напрямки діяльності педколективу: Гуманізація і демократизація навчально-виховного процесу Духовне становлення особистості учнів, розвиток їх національної свідомості, формування в них загальнолюдських якостей Розробка й апробація нових педагогічних технологій, методів і форм навчання Здійснення комплексного підходу до навчання і виховання школярів
Проблема, над якою працюю: Формування культурологічної компетентності учнів на уроках української мови та літератури, світової літератури
Педагогічне кредо: Розум дитини – це не посудина, яку треба заповнити, а факел, який треба запалити
Кредо класного керівника: Приймай дитину з благоговінням, виховуй її з любов’ю, випускай вільною Принцип: Любов – Довіра – Розуміння – Підтримка
Вчити вчитися Навчаючи – вчуся „Ажурна пилка” Спеціальні ролі у групах Запитуй ! Сперечайся ! Доводь ! Не над ! Не поряд ! А разом ! Любов – Довіра – Розуміння -Підтримка
ЖИТТЯ ТВОРЧІСТЬ РЕЗУЛЬТАТИ ДОПОВІДЬ РЕЦЕНЗІЯ ЗАХИСТ ПРАКТИКУМ ТВОРЧІСТЬ ЗАПИТАННЯ ВІДПОВІДЬ ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ БАЛІВ СЕРЕДНІЙ БАЛ НА ГРУПУ
Прес Висловити власну думку – Я думаю, що... Аргументувати власні погляди – Оскільки...; Тому що... Навести приклад – Наприклад,... Зробити висновок – Отже, я вважаю... За Проти “Лінія цінностей”
«Спеціальні ролі під час обговорення» відповідальний за пошук цитат – відібрати кілька уривків із тексту, які б дана група хотіла зачитати вголос; відповідальний за постановку запитань записує запитання, за якими група буде проводити обговорення. Ці запитання учень має обговорити з іншими членами групи; відповідальний за пошук слів знаходить цікаві, інтригуючі слова (фрази), обговорює їх в групі; відповідальний за тлумачення героїв ретельно обмірковує персонажів і обговорює з іншими учнями, які це герої: відповідальний за пошук зв’язків знаходить зв’язки між текстом і зовнішнім світом.
« Символ твору» Використавши кольорові олівці або фломастери, виконайте такі завдання : намалюйте предмет , який символізував би твір чи був би символом літературного героя. (троянда – символ казки Г.Андерсена « Снігова королева»; засушені квіти – символ Соні з роману «Війна і мир» Л. Толстого) визначте колір настрою уривка поезії ; намалюйте ілюстрацію до твору, допустивши помилку в зображуваному та запропонуйте своїм товаришам знайти цю помилку; створіть діафільм за сюжетом твору ( робота в групах).
« Допоможи героям» Вчитель пропонує учням втрутитися в сюжет і допомогти героям у складних ситуаціях, розробити для них план дій. Наприклад, при вивченні роману Ж.Верна « П’ятнадцятирічний капітан» вчитель задає учням запитання: «Коли, на вашу думку, необхідно втрутитися в сюжет і допомогти героям уникнути помилок, що призвели до багатьох нещасть»
Інноваційні технології: за і проти Бездумне використання навіть найкращої педагогічної концепції може завдати більше шкоди, ніж принести користі. Б.Спокк
Учитись важко, а учить ще важче, Але не мусиш зупиняитсь ти. Як учням віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш високої мети. М.Сингаївський
Схожі презентації
Категорії