Мій педагогічний досвід
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Учитель математики та інформатики ІІ категорія Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Дзержинської міської ради Донецької області САРБАШ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
Дана тема розглядалась педагогами К.Д. Ушинським, В.А. Сухомлинским. Численні дослідження, проведені відомими вченими психологами і педагогами Л.В. Занковим, Г.О. Люблінською, М.І. Мамутовим, Т.І. Шамовою та іншими показали, що тільки активна діяльність самого школяра є запорукою його успішного розвитку .
Предмет досвіду - способи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики. Мета роботи - виділити способи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики на основі вивчення основних методів стимулювання розумової активності школярів. Мета кожного вчителя – навчити учнів думати, розвивати математичні здібності і навички учнів, підвищувати престиж знань, формувати вміння використовувати набуті в процесі навчання знання в повсякденному житті .
Форми організації пізнавальної діяльності учнів: Фронтальна; індивідуальна; парна; групова. Шляхи формування мотивації і розвитку пізнавальної активності учнів: - Застосування ігрових елементів у навчанні; - Створення проблемної ситуації; - Використання комп' ютерних технологій; - Створення ситуації успіху; - Позакласна робота, участь в олімпіадах, конкурсах
Навчання із зацікавленістю, із захопленням активізують процес мислення, виховують позитивні якості. Школярам пропонуються наступні види робіт: складання схем, таблиць, алгоритмів; розв’язування задач різними способами; розв’язування задач практичного змісту, задач, пов’язаних з іншими предметами; диференційовані самостійні роботи; виконання тестових робіт.
Активні прийоми у навчанні Гра «Так — ні». «Знайди помилку». «Старт – Фініш». «Загублена картка». «Відновити логічний ланцюжок» «Математичне доміно» «Шпаргалка»
Схожі презентації
Категорії