Кікоть Оксана Іванівна - вчитель початкових класів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо вчителя – це… П – педагогічні інновації О – освітні маршрути Р – робота над собою Т – технології навчання Ф – фіксування результатів О – оцінка власних досягнень Л – любов до професії І – імпульс до активності О – об`єктивний погляд на себе
Кікоть Оксана Іванівна- вчитель початкових класів Кікоть Оксана Іванівна - вчитель початкових класів Чернігівська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А. М. Темника Чернігівської районної ради Запорізької
Портрет автора Дата народження: 31 січня 1971 р. Освіта: вища, у 1992 році закінчила Бердянський державний педагогічний інститут імені Поліни Осипенко Спеціальність: «Педагогіка і методика початкового навчання», кваліфікація вчитель початкових класів. Місце роботи: Чернігівська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А. М. Темника Чернігівської районної ради Запорізької області Посада: вчитель початкових класів Стаж роботи: 19 років Категорія:вища, “Старший вчитель” Рік атестації: 2010 Курси підвищення кваліфікації : 2009 рік Запорізький ОІППО зі спецкурсом “ Здійснення моніторингу навчальних досягнень молодших школярів”. Дата народження: 31 січня 1971 р.
Шлях, який я обрала Мета створення портфоліо : Узагальнення та розповсюдження власного досвіду. Створення презентації своєї роботи. Використання можли вості особистістного та професійного зростання. Розкриття творчої натури
Навчально – методична проблема: “ Стимулювання інтересу учнів до навчання засобами інноваційних інтерактивних технологій” Шлях, який я обрала Педагогічне кредо: “Найкращий вчитель той, хто забуває про те, що він вчитель” В.О. Сухомлинський Тема самоосвіти: Впровадження інноваційних технологій в практику роботи
Методична скринька Керівник районного методичного об'єднання вчителів 3-х класів, що працює над вирішенням проблеми « Розвиток професійної компетентності творчого вчителя як умова забезпечення якості освіти ». З вересня 2007 року
Методична скринька Участь у клубі “Творчість” на базі методичного вчителів початкових класів. Майстер - клас керівника РРМ РМО 3-х класів РМО З вересня 2010 року Участь у районній виставці “Освіта Чернігівського району – 2010” Постер на тему: “ Створення системи роботи по формуванню життєвої компетентності особистості”. Жовтень 2011 року Організація та проведення семінарів Участь у клубі “Творчість” на базі методичного вчителів початкових класів. Майстер - клас керівника Член творчої групи з теми : “ Моніторингові дослідження успіш ності учнів початкових класів “
Організація та проведення семінарів Районний семінар - практикум вчителів початкових класів 11.02 2010року. Тема: “Стимулювання інтересу учнів до навчання засобами іноваційних техологій” Урок навчання грамоти з теми: “ Повторення вивчених букв”.
Інновації у професійній діяльності Використання ІКТ,засобів мультимедіа. Впровадження проектної технології. Проведення нестандарт них уроків, позакласних заходів
ІІ. Науково – методична діяльність Протягом трьох років працювала над проблемною темою “ Стимулювання інтересу учнів до навчання засобами інноваційних інтерактивних технологій ”. Працюючи з учнями початкових класів не один рік, дійшла висновку, що діти вчаться ефективно, коли їх навчання , занурене у спілкування, де відбувається взаємодія всіх учасників навчально – виховного процесу – вчителя і учнів, учнів з учнями. Саме цьому успішно сприяють інтерактивні технології навчання. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор і спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації.
Організація навчально – виховного процесу при застосуванні інтерактивних технологій сприяє підвищенню успішності молодших школярів, вирішує багато виховних і розвивальних завдань. При цьому найкращі наслідки ця робота дає , коли вчитель проводить її за такими напрямками: групове навчання; фронтальне; навчання у грі; Навчання у дискусії.
Протягом останніх двох років опановую тему “Мотивація на уміння як вагомий чинник розвитку особистості ”. З вересня 2010 року МОДЕЛЬ ВИПУСКНИКА ТРЕТЬОГО КЛАСУУ СВІТЛІ КОМПЕТЕНТНІСНО - ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ
ІІІ. Результати педагогічної діяльності. Основним показником ефективності впровадження будь – якої освітньої технології є результативність роботи вчителя. Результативність ДПА учнів 4 класу Читання 71% Українська мова 72% Математика 56%
Результативність моніторингових досліджень Природознавство 54% Українська мова 72% Математика 57%
Роки 2008 -2009 2009 -2010 2010 -2011 2011 -2012 Місця в олімпіадах, конкурсах І місце у шкільному етапі конкурсу ім. П. Яцика (Миронова К.). ІІІ місце у районному етапі конкурсу ім. П. Яцика (В'язова І.). ім. у шкільному конкурсі “Найрозумніший” Командна першість по району “Золотий колосок ”. 1 клас 2 клас Командна першість по району “Золотий колосок ”. 3 клас І місце у шкільному етапі конкурсу ім. П. Яцика (Кучер Д.); ІІ місце у районному етапі конкурсу ім. П. Яцика (Кучер Д.); учасник обласного етапу конкурсу ім. П. Яцика ( Кучер Д.) Учасники інтерактивних конкурсів “ Колосок”, “ Кенгуру”, “Весняний колосок”, “Лукомор’є”.
Позаурочна та позакласна діяльність 2. Урок - проект з курсу “ Основи здоров’я” “ Хай не буде від вогню біди”. 3.Всеукраїнська акція “ Моральний вчинок - складання казок та виготовлення збірки на морально – етичну тему . 5. Виховна година на тему : “Люди навколо мене ”. 6. Літературний ранок “ Вінок поезій для Тараса”. 7.Свято здоров’я “ Якщо хочеш бути здоровим”. 1. Ознайомлювально – інформаційний проект “ Про кого кажуть він справжній друг”. 2009 рік 4. Всеукраїнська акція “ Моральний вчинок ” – екологічний проект “Допоможи птахам взимку”.
Позаурочна та позакласна діяльність Організація цікавого дозвілля дітей в літньому таборі “ Веселка” - запорука успіху. Презентація проекту “ Здоровое питание” Фізично – оздоровча робота в групі продовженого дня
Навчально - матеріальна база кабінету Паспорт кабінету План роботи на 2011- 2012н. р. Перелік таблиць
Схожі презентації
Категорії