Бойко Оксана Володимирівна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Любов та повага до дитини – «золотий» ключик вчителя, яким треба вміло проникати в потаємні куточки душі й робити їх сонячними. Педагогічне кредо: Бойко Оксана Володимирівна
“Використання інноваційних технологій у процесі навчання та виховання молодших школярів” Виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно –орієнтовані педтехнології Проблема,над якою працюю: Моя мета:
Особистісно орієнтоване навчання і виховання передбачає впровадження різноманітних інноваційних педагогічних технологій. Однією з них є метод проектів.
Роль вчителя Особливістю запровадження методу проектів в початковій школі є те, що вчитель відіграє важливу роль. Планує проект Знайомить учнів з проектною роботою Координує їх роботу Навчає новим видам діяльності
Плануючи проект я визначаю: · * чи відповідає діяльність, запланована за проектом, віковим особливостям дітей молодшого шкільного віку; * чи мають учні необхідний досвід виконання проектної роботи; * чи ретельно сплановані кроки проекту (що будуть робити учні і якого результату досягнуть на кожному етапі); * як запланований проект відповідає програмним вимогам; * яким має бути кінцевий результат
Деякі аспекти проектної роботи на уроках в початковій школі. · Враховую вікові особливості. Учень початкової школи (6 – 10 років) може зосереджувати увагу на одному предметі чи виді діяльності 5-10 хвилин. В цьому віці діти потребують особливої мотивації. Їм необхідна зацікавленість діяльністю, яка відповідає їхнім інтересам, досвіду, знанням, оточенню. Вони люблять грати, співати пісні, виконувати фізичні рухи, малювати, вирізати, приклеювати. Дітям цього віку слід пропонувати прості завдання, давати чіткі, зрозумілі пояснення (інструкції);
· застосовую інтегровані знання та вміння, що спираються на досягнення учнів молодшого шкільного віку;
розвиваю незалежність, здатність робити вибір та діяти самостійно (індивідуально, в парах, в малих групах), вміння послідовно виконувати певні дії.
Залучення батьків. На етапі підготовки або здійснення проекту можна залучити батьків. Але з метою, щоб вони допомагали дітям, а не виконували завдання замість них. Батьки будуть вдячними глядачами, якщо їх запросити на презентацію проектів.
Зворотний зв’язок Цей важливий елемент навчання має бути обов’язковим під час проектної роботи на етапі підведення підсумків. Учні вчаться аналізувати свою роботу, а вчитель отримує інформацію щодо їх досягнень і труднощів. Для того, щоб учні оцінили проект в цілому, необхідно запитати, що їм більше всього сподобалось (які були труднощі, які виникали потреби, щоб вони порадили для покращання роботи, яку проблему хотіли б взяти для наступного проекту.
Оцінювання Планую оцінювання заздалегідь і знайомлю учнів з критеріями оцінювання перед початком виконання основної роботи за проектом.
Результати голосування: Для збереження природи бажано ставити під Новий рік штучні ялинки,але обов'язково перевіряти сертифікат якості товару. Висновок:
Схожі презентації
Категорії