X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дошкільний навчальний заклад "Орлятко"

Завантажити презентацію

Дошкільний навчальний заклад "Орлятко"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) комбінованого типу № 7 «Орлятко» Білоцерківської міської ради Київської області

Слайд 2

Визначити динаміку значимих самоосвітніх результатів. Відслідкувати індивідуальний процес в широкому освітньому процесі. Продемонструвати власні здібності вихователя, та застосування освітніх надбань. Підвищувати рівень методичної культури.

Слайд 3

“ Даруй себе дітям! Будь терплячим, і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві “

Слайд 4

Щоранку, ідучи в садочок, я проходжу «дорогою вітань», коли всі діти, зустрічають мене, здороваються й посміхаються мені у відповідь. Я знаю, що в садочку, біля групи мене очікують уже вони, мої вихованці. Діти квапляться, перебиваючи один одного, розповісти про те, чому я не була свідком. Хочуть поділитися всім новим, що в них з’явилося, що їх спантеличилося. Виховання – процес, що починається з раннього дитинства, коли в душу дитини заставляються основні життєві принципи , що допомагають йому стати Людиною з великої букви, сміло ввійти в епоху нового розуму й зайняти в ньому гідне місце, усвідомлюючи себе особистістю й індивідуальністю Уважаю, що вихователь – сама необхідна людина для виховання дитини. У нього незвичайна місія в житті: не тільки керувати, направляти, але й виховувати. Його призначення – простежити за становленням особистості дитини, що входить у сучасний йому світ, виховати людини, здатного гідно зайняти своє місце в житті. Як вихователь, упевнена, що необхідно широкий підхід до особистості дитини. Мені здається, що вкрай важливо розуміти всебічний розвиток не як розвиток певних сторін і якостей особистості, а як їхня органічна єдність і цілісність

Слайд 5

ПІБ – Морозюк Оксана Анатоліївна Рік народження – 05.10.1979р. Педагогічний стаж – 15 років Освіта – повна вища - Переяслав – Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.Сковороди Спеціальність за дипломом – вихователь дітей дошкільного віку, організатор дошкільного виховання, викладач психолого – педагогічних дисциплін у ВНЗ І – ІІ рівнів акредитації Кваліфікаційні категорія – «спеціаліст другої категорії» Місце роботи, посада – Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) комбінованого типу № 7 «Орлятко» Білоцерківської міської ради Київської області, вихователь

Слайд 6

Офіційні документи про освіту Назва документу Зміст Виданий ким коли Диплом КХ № 41263731 Виданий Морозюк Оксані Анатоліївні в тому, що вона закінчила Переяслав – Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.Сковороди і отримала повну вищу освіту зі спеціальності «Дошкільне виховання» Переяслав – Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.Сковороди 30.06.2077р.

Слайд 7

Назва курсів Строки Отриманий документ (дата, серія, №) Курси підвищення кваліфікації зі спеціальності «Вихователь ДНЗ» з 04.2006р. по 29.06.2006р. Посвідчення № 3335 КОІПОК від 29.06.2006р.

Слайд 8

Назва Тема Форма участі Дата проведення Консультація «Робота з батьками по створенню розвивального середовища в ДНЗ» Консультація Травень

Слайд 9

Назва документу Виданий ким коли Подяка дошкільного навчального закладу № 7 «Орлятко» (ясла – садок) комбінованого типу Дошкільний навчальний заклад№ 7 «Орлятко» (ясла – садок) комбінованого типу Грамота дошкільного навчального закладу № 7 «Орлятко» (ясла – садок) комбінованого типу Дошкільний навчальний заклад № 7 «Орлятко» (ясла – садок) комбінованого типу Наказа № 111 від 28.09.2011р.

Слайд 10

«Лего-конструювання»

Слайд 11

З історії … Вперше вони з'явилися в Україні більше 15 років тому і сьогодні налічують кілька сотень різних моделей. Ви навіть можете вибрати конструктори для наймолодших (починаючи з першого року життя). Вони складаються з великих деталей, які маленька дитина не може проковтнути; розмальовані безпечними фарбами і не можуть завдати шкоди Вашому малюку. Всі конструктори Lego розрізняються за тематикою, наприклад машинки, будівлі, різні сюжетні конструктори (піратська одіссея, залізниця, ферма і т. п.). Чим старше дитина, тим меншими стають деталі конструктора, тим більше деталей міститься в упаковці. Конструктори для наймолодших в основному складаються з фігурок тварин; вони призначені для першого знайомства малюка з навколишнім світом. Оскільки діти люблять пізнавати все в порівнянні, можна придбати декілька різних конструкторів, які разом дозволять скласти захоплюючу історію. Збираючи конструктор, у малюка розвивається моторика, логічне мислення, координація, посидючість, фантазія і увага. Ви можете приємно провести час за спільної грою, показуючи, як правильно потрібно збирати конструктор, а потім спостерігати як малюк засвоїв Ваш урок. З кожним разом його навички збирання конструктора будуть вдосконалюватися і Ви зможете перейти до більш складних наборів.

Слайд 12

Конструктори для наймолодших дуже захоплюючі і дозволяють зайняти дитину на довгий час. Навіть якщо їй захочеться спробувати на смак деталь конструктора, Ви можете бути впевнені, що це не завдасть малюку ніякої шкоди. Дуже популярними і захоплюючими конструкторами вважаються ті, де зібрані різні фігурки і є можливість не тільки збирати конструктор, але й грати з його окремими елементами. Зверніть увагу на конструктори - кубики, які дозволяють збирати різні комбінації містечок і замків, які приємно не тільки збирати, але й розбирати. Вони мають яскраве забарвлення, але при цьому не містять небезпечних для здоров'я хімічних елементів. Якість і безпека є основними правилами під час виготовлення конструкторів. Весь секрет популярності конструкторів Lego полягає в тому, що їх можна збирати і розбирати як завгодно, розвиваючи при цьому найважливіші психічні процеси: пам'ять, увагу, мислення, тактильне сприйняття та дрібну моторику. Усі деталі наборів яскраві та барвисті, саме тому вони радують дитяче око.

Слайд 13

Якості, які розвиваються у дитини під час конструювання… реативність ригінальність овизна енсорні еталони ерплячість ізноманітність ява онструкторні навички та вміння ворчі здібності бмін досвідом еалізація ідей

Слайд 14

Конструювання в дошкільному закладі ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ КОНСТРУЮВАННЮ ДОШКІЛЬНИКІВ     Прийоми   Для чого використовується     1   Показ вихователем прийомів виготовлення конструкції або іграшки.   Пояснення допомагає дітям засвоїти не тільки дії, які необхідні для виконання конструкції, але й загальний порядок роботи.   2   Пояснення завдання з визначенням умов, які діти повинні виконати без показу прийомів роботи.   Це сприяє розвитку вміння попередньо уявити рішення наочно, а потім його виконати   3   „Роздум педагога вголос”   Спонукає дітей також „розмірковувати вголос”, тобто майструвати та промовляти свої дії.   4   Показ окремих прийомів конструювання або технічних прийомів роботи, якими діти оволодівають для послідуючого використання їх при створенні конструкцій, будівель, композицій.   Сприяє активізації знань, які необхідні для рішення завдання; формує елементи навчальної діяльності.   5   Аналіз та оцінка процесу роботи дітей та готової продукції.   Розвиває у дітей уміння оцінювати процес своєї праці та роботи товаришів, з повагою відноситися до побудови товариша; стимулює покращення майбутньої роботи дітей.  

Слайд 15

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ КОНСТРУЮВАННЮ   Форми організації конструювання   Шляхи ознайомлення   Завдання розвитку   За зразком   Навчання дітей готових способів дій, заснованих на імітації. Діти дізнаються про властивості деталей будівельного матеріалу, опановують техніку створення будівель.   Допомогти дітям оволодіти узагальненим способом аналізу – вмінням визначати в будь – якому предметі основні частини, встановлювати їх просторове розташування, вирізняти окремі деталі в цих частинах.   За моделлю   Пропонують дітям певне завдання, але не дають способу його розв‘язання.     Формувати вміння розбирати модель на її складники для того, щоб відтворити її в своїй конструкції, вміло підібравши і використавши ті чи інші деталі.     За умовами   Дітям не дають зразка будівлі, малюнків і способів її побудови, але визначають умови, яким будівля повинна відповідати, та які підкреслюють її практичне призначення.   Формувати уміння аналізувати умови й планувати практичну діяльність складної структури   За задумом   Не є засобом навчання дітей створювати задуми, а дає змогу самостійно і творчо використовувати знання ті уміння, набуті раніше.   Розвиток творчості дітей, для прояву їхньої самостійності.   За темою   Дітям пропонують загальну тематику конструкцій, і вони самі створюють задуми будівель, поробок, обирають матеріал та способи їх виконання   Актуалізувати і закріпити знання і вміння, а також переключити дітей на нову тематику.   Каркасне   Дитина, дивлячись на каркас (основа будівлі), домислює, тобто домальовує його, додаючи до нього різні додаткові деталі.     Формує уяву, узагальнений спосіб конструювання, образне мислення

Слайд 16

Тематичний блок «Кольорова казка» Мета: ознайомити з цеглинками конструктора типу LEGO DUPLO; кольорами: синім, жовтим, червоним, зеленим, чорним, білим; геометричними фігурами: прямокутником, квадратом, кругом, трикутником. Словникова робота: «конструктор», «деталь», «цеглинка», «казка», «небо», «сонце», «будинок», «колір», «синій», «жовтий», «зелений», «червоний», «чорний», «білий», «фігура», «прямокутник», «круг», «квадрат», «трикутник». Дидактичний матеріал: набір LEGO Education типу DUPLO на вибір: «Набір цеглинок» або «Місто»; картини «Кольорова казка», «Чорно-білий звір».

Слайд 17

Тематичний блок «У місті» Мета: формувати уявлення про місто та його інфраструктуру: служби швидкого реагування, їх символіку та призначення; місця відпочинку та дозвілля; міський транспорт.; ознайомити з професіями людей, що працюють у місті; учити конструювати пожежну частину, лікарню, та міліцейський відділок із конструктора типу DUPLO за картинкою; цирку, зоопарку, кафе, театру, печери з музею давнини, парку атракціонів, одноповерхового житлового будинку та міського автомобільного транспорту (легковий автомобіль, автобус) - за зразком. Словникова робота: «місто», «пожежна частина», «пожежник», «лікарня», «лікар», «міліцейський відділок», «міліція», «міліціонер», «зоопарк», «кафе», «офіціант», «продавець», «театр», «актор», «музей», «атракціони», «автомобіль», «автобус», «дикі тварини», «слон», «слоненя», «лев», «левеня», «пінгвін», «леопард», «ведмідь», «ведмежа», «мавпа», «мавпеня», «зебра», «динозавр», «печера». Дидактичний матеріал: набори LEGO Education типу DUPLO: «Динозаври», «Дикі тварини», «Великий будинок», «Лікарня», «Міліцейський відділок», «Пожежна частина», «Місто», «Труби»; картинки із зображеннями пожежної частини, лікарні, міліцейського відділку, кафе, парку атракціонів, зоопарку, цирку, театру, музею давнини;

Слайд 18

Тематичний блок «В гостях у бабусі» Мета: ознайомити із селом та фермою; формувати уявлення про свійських тварин, сад, город та ліс; учити конструювати сільський будинок із конструктора типу DUPLO за картинкою; дерева, кущі, пліт та міст, – за зразком; хлів для свійських тварин, ясла для годування диких тварин – за показом педагога. Словникова робота: «село», «бабуся», «дідусь», «ферма», «заміський будинок», «свійські тварини», «кінь», «лоша», «корова», «теля», «вівця», «ягня», «свиня», «порося», «собака», «цуценя», «кіт», «кошеня», «сад», «дерево», «кущ», «яблуня», «груша», «вишня», «слива», «абрикос», «смородина», «малина», «фрукти», «ягоди» «ліс», «ялина», «сосна», «ведмідь», «вовк», «лисиця», «кабан», «заєць», «білка», «рослини», «дерева», «тварини», «дикі тварини», «річка», «берег», «вода», «пліт», «човен», «міст». Дидактичний матеріал: набори LEGO Education типу DUPLO: «Набір цеглинок» або «Місто», «Ферма», «Свійські тварини»; картинки та фотографії із зображеннями сільського будинку, свійських тварин, плодово-ягідних дерев, сосни та ялини, моста та плота; ватман із зображенням річки; зразки моделей хліва, моста та плота.

Слайд 19

Заняття для середньої групи з конструювання Мета: формувати стійкий інтерес до конструювання; спонукати до створення простих образів за допомогою деталей лего конструктора; навчити перетворювати споруди за різними параметрами; стимулювати дитяче експериментування зі знайомими і новими елементами конструктора під час виконання добудовування блоку-каркасу, виконувати частину конструкції відповідно до готового зразку, а частину по графічній моделі; закріплювати уміння аналізувати готові графічні моделі конструкції; активізувати конструктивну уяву; закріплювати уміння узгоджувати свої дії з діями партнера.

Слайд 20

Одним з улюблених дитячих занять є конструювання . Дитина любить творити щось цільне з окремих деталей, елементів, при цьому малюк виявляє дивовижну фантазію. Під час будівництва дитина орієнтується на якийсь певний предмет, завдяки чому розвивається образне та просторове мислення і уяву. У процесі конструювання у дитини розвивається дрібна моторика, спритність ручок і пальчиків, окомір і загальні рухи. Адже малюкові потрібно з'єднати воєдино багато різних деталей конструктора, на око визначати необхідну кількість деталей і їх розмір. Незамінні гри з конструктором для невгамовних та рухливих дітей . Конструювання сприяє виробленню посидючості, сили волі, уваги. Головне, щоб мама змогла зацікавити непосиду. Для цього необхідно самій з настроєм, цікавістю й ентузіазмом взятися за справу. Малюк проявить інтерес, і обов'язково приєднається до вас. Конструювання дозволяє з підручних матеріалів творити свій власний світ. Діти люблять створювати його з навколишнього меблів, особливо столів та стільців, подушок, ковдр, коробок. З придбанням конструктора діяльність дитини стає більш цілеспрямованою і різноманітною.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Портфоліо