Бзот Лариса Юріївна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
* Бзот Лариса Юріївна, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший учитель Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 99 Харківської міської ради Харківської області
* Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, казки, музики, фантазії, творчості. Без цього вона – засушена квітка. В.Сухомлинський Роль професійної компетентності вчителя у формуванні та розвитку літературних здібностей молодших школярів Бзот Л.Ю.
* Психологи: Д.Б.Богоявленська, Г.С.Костюк, В.О.Крутецький, Н.С.Лейтес, О.М.Лук, П.І.Мазур, В.О.Моляко, В.П.Ягункова Педагоги, методисти: В.О.Сухомлинський, М.С.Вашуленко, А.М.Богуш, Н.П.Орланова, О.Я.Савченко Бзот Л.Ю.
* Мета роботи над розвитком творчих здібностей учнів: - створення системи формування і розвитку творчих здібностей учнів; - створення алгоритму педагогічних дій учителя. Бзот Л.Ю.
* • Організація спостереження. • Стимулювання творчої уяви. • Підтримка позитивних емоцій. • Розвиток потреби в творчості. • Виховання вольових рис характеру. • Творчість у будь-якому виді діяльності. • Виховання успіхом. Бзот Л.Ю. Засоби активізації творчої діяльності школярів
* Етапи формування поетичної творчості: - включення в ігрову творчість; - засвоєння елементів поетичної форми у грі; - усвідомлення комунікативних можливостей художніх засобів, розкриття в собі поета; - формування комунікативно-оціночного ставлення до мистецтва. Бзот Л.Ю.
* Основні напрямки розвитку поетичних здібностей - формування читацького досвіду; - адекватне сприймання поезії; - виразне читання поетичних творів; - розвиток уяви, фантазії; - розуміння жанрових особливостей поетичних творів, їх аналіз; - віршування. Бзот Л.Ю.
* Перелік вправ - гра “Схожі хвостики”; - гра “Хто швидше”; - закінчити загадки, вставляючи потрібні слова; - гра “Повернути риму”; - гра “Додати риму”; - відшукати рими й відтворити початкові рядки; - закінчити останні рядки, добираючи слова за римою; - гра “Буріме”; - акровірш; - звукопис. Бзот Л.Ю.
* Педагогічні технології: традиційні; інноваційні: - інтерактивні форми і методи навчання; - формування і розвиток навичок читання за методикою І.Т.Федоренка; - методика формування і розвитку критичного мислення; - проектна технологія. Бзот Л.Ю.
* Банк проектів 1. «Це моя Україна». 2. «Весняні народні свята». 3. «Вшановуємо Тараса Шевченка». 4. «Хотіла б я піснею стати». Леся Українка. 5. «Про мужніх людей». 6. «Моя мала Батьківщина». 7. «Сім чудес України». 8. «Зимова рятівниця птахів». 9. «Дивовижні казки з однорідними словами». 10. «Продовжуємо оповідання Є.Гуцала «Перебите крило». 11. «Життя і творчість В.О.Сухомлинського». 12. «Подорож в Лапландію до палацу Діда Мороза». 13. «Винаходи людства». 14. «Якою я бачу Україну завтра». 15. «Різноманітний світ тварин». 16. «Літературне дозвілля». Бзот Л.Ю.
* Результати участі учнів у конкурсах, олімпіадах, фестивалях (кількість переможців) «Кенгуру»: 2007р. – 8; 2011р. – 6; «Колосок»: 2010р. – 12; «Смішний колосок»: 2011р. – 3; «Золоте яєчко»: 2006р. – 6; 2007р. – 3; Конкурс ім. П. Яцика (районний етап): 2009р. – 1; «Путівка в науку» (районний етап): 2011р. – 1; «Моя мала Батьківщина» (районний етап): 2010р. – 2; 2011р. – 3. Бзот Л.Ю.
* Районна школа молодого учителя 2007-2009 рр. – «Літературна творчість на уроках української мови як один із компонентів мовленнєво-комунікативного змісту навчання» 2009-2011 рр. – «Формування і розвиток критичного мислення молодших школярів» Бзот Л.Ю.
Схожі презентації
Категорії