X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Боговик Лариса Вікторівна

Завантажити презентацію

Боговик Лариса Вікторівна

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Боговик Лариса Вікторівна Вчитель біології Методичне портфоліо

Слайд 2

Моя анкета Народилась 11 грудня 1975рік Освіта вища Закінчила Мелітопольський державний педагогічний інститут, 1998р. Стаж - 12 років Категорія – спеціаліст І категорії Курсова підготовка – 2010р, 20012р. Атестація – 2008-2009 н.рік, результат – встановлення категорії “спеціаліст І категорії ” Нагороди – Грамота Гуляйпільського відділу освіти (за результатами атестації - 2006р.), Сертифікат про успішне навчання за програмою «Intel» (2005р.), Почесна Грамота Гуляйпільського відділу освіти (організація та залучення учнів до участі в конкурсі «Колосок» - 2009 р.), Почесна Грамота управління освіти і науки Запорізької облдержадміністрації (за високий професіоналізм, досягнуті успіхи у професійній діяльності - 2009р.), Сертифікат участі в обласній творчій групі «Формування інформаційної культури школярів в умовах сучасного навчального закладу» (2010 р.)

Слайд 3

Во всем мне хочется дойти До самой сути В работе, в поисках пути, Сердечной смуте … До оснований, до корней, до сердцевины. Все время ,схватывая нить Судеб, событий, Жить, думать, чувствовать, любить, свершать открытия… Б. Пастернак

Слайд 4

Офіційні документи, що регламентують роботу вчителя Закон України про освіту Закон України про середню освіту Національна доктрина розвитку освіти Державний стандарт базової і повної середньої освіти Новий державний стандарт Конвенція прав дитини Концепція профільного навчання в старшій школі Типові положення про атестацію педагогічних працівників Положення про навчальний кабінет Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) біології/хімії ЗНЗ Про затвердження 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти

Слайд 5

Проблемна тема над якою працюю: Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування ключових компетентностей учня

Слайд 6

Коротко про головне… У сучасному світі освіта є соціальною і духовною опорою життєдіяльності людей. Для сучасного суспільства впровадження інноваційних технологій в освіту має не стільки теоретичне, скільки практичне значення, оскільки в умовах глобалізації воно стосується його історичного розвитку та перспектив, які пов’язані з так званими «високими технологіями». Їхніми головними аспектами є: - технологізація всіх видів наукових досліджень; - зміщення державного фінансування зі сфери фундаментальних досліджень у сферу технологічних імплікацій, у розвиток соціальної та інформаційної інфраструктури науки; - упровадження сучасних комп’ютерних і мережених технологій; - зростання та широке застосування нових інформаційно-освітніх технологій.

Слайд 7

Інформаційно-комунікаційні технології Суть. Як зазначає Г.Селевко, на практиці інформаційними технологіями називають ті, що використовують спеціальні технічні інформаційні засоби (ЕВМ, аудіо, кіно, відео). З появою комп'ютерів з'являється новий термін — «нові інформаційні технології навчання». Термін «інформаційно-комунікаційні» є об'єднуючим для різних варіантів технологій та вказує на специфіку інтерактивного навчання — діалог у системі «користувач — комп'ютер». Технологія використовується в трьох варіантах: «проникаюча» (застосовується у процесі вивчення певних тем, розділів для розв'язання конкретних дидактичних завдань); «основна» (визначальна, особливо у складі технологій програмованої та дистанційної форм навчання тощо); монотехнологія (увесь процес навчання й управління, зокрема і всі види діагностики та моніторинг, ґрунтується на використанні комп'ютера).

Слайд 8

Інформаційно-комунікаційні технології Широке застосування інформаційно-комунікаційних технологій (програмоване навчання, експертні системи, мультимедіа, імітаційне моделювання, предметні комп'ютерні уроки) сприяє реалізації особистісно орієнтованого підходу до учнів, поетапному засвоєнню знань, умінь і навичок. Прогнозовані результати: формування умінь працювати з інформацією, розвиток комунікативних здібностей.

Слайд 9

Дидактичні можливості інформаційних технологій

Слайд 10

Дидактичні можливості інформаційних технологій

Слайд 11

Перші сходинки У своїй практиці я використовую презентації, створені за допомогою програми Power Point. Мультимедійні уроки я будую за такою структурою: Мотивація уроку – це короткий вступний матеріал. Часто мотивація містить проблемне питання. Оголошення теми та очікуваних результатів. Основна частина уроку – опанування навчальним матеріалом уроку: робота з поняттями, невеликі текстові фрагменти, що містять навчальну інформацію. Іноді учні об'єднуються у малі творчі групи і протягом певного часу шукають відповіді на запропоновані питання. Під час доповідей учні можуть виступати в ролі асистента вчителя (це їм подобається найбільше). Основна частина уроку може включати і проведення невеликої навчальної дискусії, під час якої діти висловлюють свої думки. Підбиття підсумків уроку – включає рефлексію почуттів, способів діяльності учнів та відтворення учнями основних понять уроку. Відповідні слайди цього уроку доцільно демонструвати на дошці.

Слайд 12

Таким чином, мультимедійні технології дають низку переваг: Краще сприйняття учнями нового матеріалу; Зростання зацікавленості учнів до предмету; Індивідуалізація навчання; Розвиток творчих здібностей; Динамічне подання матеріалу; Формування самооцінки учня ; Створення умов для самореалізації учнів.

Слайд 13

Моя робота Відкриті уроки, заходи, акції, конкурси, семінари: ” Земля – наш дім ” (інтегрований урок добра, краси, природи ( зар. література і біологія)); “ Птахи, що приносять щастя ” (інтегрований урок укр. літератури і біології); “ Репортаж з Чорнобиля ” (інтегрований захід вчителя інформатики і біології); “ Екологічні проблеми сучасності. Шляхи їх подолання ” (відкритий урок з біології); “ День поезії ” (інтегрований захід вчителя зар. літератури і бібліотекаря ” ; “ Найкращий читач школи – 2008” ; Всеукраїнський турнір зі шкільного Макулатурингу на кубок “ Школярика ”; Всеукраїнська акція “ Зелений паросток майбутнього ” Конкурс “ Вчитель року – 2008 ” Атестація – 2009 рік.

Слайд 14

Моя робота Участь у конкурсі «Живи, книго!» (2010 рік –І місце) Участь в обласній творчій групі «Формування інформаційної культури в сучасному навчальному закладі» (2010-2011) Участь у обласному семінарі вчителів ОЗ «Створення віртуального методичного об'єднання вчителів ОЗ» (2012р.) Участь в олімпіадах (ІІІ місце 2012р. – районний етап) Призначення керівником МО вчителів ОЗ (2013 р.) Щорічна участь у конкурсі «Колосок» (нагороди: золотий, срібний «Колосок») Проходження курсів підвищення кваліфікації

Слайд 15

І на закінчення: Рецепт вчительського щастя: Візьміть чашу терпіння, Налийте туди повне серце любові, Вкиньте дві пригорщі щедрості, Хлюпніть туди ж гумору, Посипте добром, Додайте якомога більше віри, І все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного вам життя І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне