Боговик Лариса Вікторівна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Моя анкета Народилась 11 грудня 1975рік Освіта вища Закінчила Мелітопольський державний педагогічний інститут, 1998р. Стаж - 12 років Категорія – спеціаліст І категорії Курсова підготовка – 2010р, 20012р. Атестація – 2008-2009 н.рік, результат – встановлення категорії “спеціаліст І категорії ” Нагороди – Грамота Гуляйпільського відділу освіти (за результатами атестації - 2006р.), Сертифікат про успішне навчання за програмою «Intel» (2005р.), Почесна Грамота Гуляйпільського відділу освіти (організація та залучення учнів до участі в конкурсі «Колосок» - 2009 р.), Почесна Грамота управління освіти і науки Запорізької облдержадміністрації (за високий професіоналізм, досягнуті успіхи у професійній діяльності - 2009р.), Сертифікат участі в обласній творчій групі «Формування інформаційної культури школярів в умовах сучасного навчального закладу» (2010 р.)
Во всем мне хочется дойти До самой сути В работе, в поисках пути, Сердечной смуте … До оснований, до корней, до сердцевины. Все время ,схватывая нить Судеб, событий, Жить, думать, чувствовать, любить, свершать открытия… Б. Пастернак
Офіційні документи, що регламентують роботу вчителя Закон України про освіту Закон України про середню освіту Національна доктрина розвитку освіти Державний стандарт базової і повної середньої освіти Новий державний стандарт Конвенція прав дитини Концепція профільного навчання в старшій школі Типові положення про атестацію педагогічних працівників Положення про навчальний кабінет Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) біології/хімії ЗНЗ Про затвердження 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
Проблемна тема над якою працюю: Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування ключових компетентностей учня
Коротко про головне… У сучасному світі освіта є соціальною і духовною опорою життєдіяльності людей. Для сучасного суспільства впровадження інноваційних технологій в освіту має не стільки теоретичне, скільки практичне значення, оскільки в умовах глобалізації воно стосується його історичного розвитку та перспектив, які пов’язані з так званими «високими технологіями». Їхніми головними аспектами є: - технологізація всіх видів наукових досліджень; - зміщення державного фінансування зі сфери фундаментальних досліджень у сферу технологічних імплікацій, у розвиток соціальної та інформаційної інфраструктури науки; - упровадження сучасних комп’ютерних і мережених технологій; - зростання та широке застосування нових інформаційно-освітніх технологій.
Інформаційно-комунікаційні технології Суть. Як зазначає Г.Селевко, на практиці інформаційними технологіями називають ті, що використовують спеціальні технічні інформаційні засоби (ЕВМ, аудіо, кіно, відео). З появою комп'ютерів з'являється новий термін — «нові інформаційні технології навчання». Термін «інформаційно-комунікаційні» є об'єднуючим для різних варіантів технологій та вказує на специфіку інтерактивного навчання — діалог у системі «користувач — комп'ютер». Технологія використовується в трьох варіантах: «проникаюча» (застосовується у процесі вивчення певних тем, розділів для розв'язання конкретних дидактичних завдань); «основна» (визначальна, особливо у складі технологій програмованої та дистанційної форм навчання тощо); монотехнологія (увесь процес навчання й управління, зокрема і всі види діагностики та моніторинг, ґрунтується на використанні комп'ютера).
Інформаційно-комунікаційні технології Широке застосування інформаційно-комунікаційних технологій (програмоване навчання, експертні системи, мультимедіа, імітаційне моделювання, предметні комп'ютерні уроки) сприяє реалізації особистісно орієнтованого підходу до учнів, поетапному засвоєнню знань, умінь і навичок. Прогнозовані результати: формування умінь працювати з інформацією, розвиток комунікативних здібностей.
Перші сходинки У своїй практиці я використовую презентації, створені за допомогою програми Power Point. Мультимедійні уроки я будую за такою структурою: Мотивація уроку – це короткий вступний матеріал. Часто мотивація містить проблемне питання. Оголошення теми та очікуваних результатів. Основна частина уроку – опанування навчальним матеріалом уроку: робота з поняттями, невеликі текстові фрагменти, що містять навчальну інформацію. Іноді учні об'єднуються у малі творчі групи і протягом певного часу шукають відповіді на запропоновані питання. Під час доповідей учні можуть виступати в ролі асистента вчителя (це їм подобається найбільше). Основна частина уроку може включати і проведення невеликої навчальної дискусії, під час якої діти висловлюють свої думки. Підбиття підсумків уроку – включає рефлексію почуттів, способів діяльності учнів та відтворення учнями основних понять уроку. Відповідні слайди цього уроку доцільно демонструвати на дошці.
Таким чином, мультимедійні технології дають низку переваг: Краще сприйняття учнями нового матеріалу; Зростання зацікавленості учнів до предмету; Індивідуалізація навчання; Розвиток творчих здібностей; Динамічне подання матеріалу; Формування самооцінки учня ; Створення умов для самореалізації учнів.
Моя робота Відкриті уроки, заходи, акції, конкурси, семінари: ” Земля – наш дім ” (інтегрований урок добра, краси, природи ( зар. література і біологія)); “ Птахи, що приносять щастя ” (інтегрований урок укр. літератури і біології); “ Репортаж з Чорнобиля ” (інтегрований захід вчителя інформатики і біології); “ Екологічні проблеми сучасності. Шляхи їх подолання ” (відкритий урок з біології); “ День поезії ” (інтегрований захід вчителя зар. літератури і бібліотекаря ” ; “ Найкращий читач школи – 2008” ; Всеукраїнський турнір зі шкільного Макулатурингу на кубок “ Школярика ”; Всеукраїнська акція “ Зелений паросток майбутнього ” Конкурс “ Вчитель року – 2008 ” Атестація – 2009 рік.
Моя робота Участь у конкурсі «Живи, книго!» (2010 рік –І місце) Участь в обласній творчій групі «Формування інформаційної культури в сучасному навчальному закладі» (2010-2011) Участь у обласному семінарі вчителів ОЗ «Створення віртуального методичного об'єднання вчителів ОЗ» (2012р.) Участь в олімпіадах (ІІІ місце 2012р. – районний етап) Призначення керівником МО вчителів ОЗ (2013 р.) Щорічна участь у конкурсі «Колосок» (нагороди: золотий, срібний «Колосок») Проходження курсів підвищення кваліфікації
І на закінчення: Рецепт вчительського щастя: Візьміть чашу терпіння, Налийте туди повне серце любові, Вкиньте дві пригорщі щедрості, Хлюпніть туди ж гумору, Посипте добром, Додайте якомога більше віри, І все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного вам життя І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
Схожі презентації
Категорії