X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Вчитель-методист вищої категорії. Болгарина Лариса Олександрівна

Завантажити презентацію

Вчитель-методист вищої категорії. Болгарина Лариса Олександрівна

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Методист методичного кабінету Болгарина Лариса Олександрівна

Слайд 2

фото

Слайд 3

1.Загальні відомості 2.Методична візитка 3.Методична проблема, над якою працюю 4.Науково-методична діяльність 5.Результати педагогічної та методичної діяльності

Слайд 4

Загальні відомості Дата народження 18 вересня 1958 року Освіта - Нікопольське педагогічне училище (1978 р.) Бердянський педагогічний інститут ім. П.Осипенко ( 1985 р.) Педагогічний стаж 36 років 10 років – учитель початкових класів СЗШ №19 15 років – заступник директора з виховної роботи гімназії №15 11 років – методист відділу освіти і науки Стаж роботи методистом 11 років Електронна скринька Larisa_Aleksandrovna@ukr.net

Слайд 5

Не поряд, не над, а разом Підлеглих немає, а є колеги, з якими ми виконуємо одну справу. Разом ми повинні вдосконалюватися, здобувати нові знання, новий досвід. Кожен вчитель – це, перш за все, людина із своїм життям, своїми проблемами, своїм щастям і своєю бідою, тому завжди треба залишатися не просто методистом, а другом, порадником, наставником!

Слайд 6

Моє педагогічне кредо - Людина! - Людяність! - Вчити міцно! - Вчити цілісно! - Вчити цікаво! - Вчитися самій! - Запитуй! - Сперечайся! - Обгрунтовуй! - Доводь!

Слайд 7

Вчитися вимогливості ↓ ↓ ↓ До себе До учнів До колег Не Визнавати Вчити ображатися свої вчитися на критику помилки все життя

Слайд 8

1. Люби людей! Любов до колег, до учнів – серцевина педагогічної моральності, основа культури педагога! 2. Вір у колег, вір в учнів, бо без віри, без довір’я вся педагогічна мудрість, усі педагогічні методи і прийоми навчання та виховання руйнуються, як будиночки з піску! 3. Знай учнів! Без знання учнів немає навчання, немає виховання, немає справжнього педагога, немає справжнього методиста! Якомога глибше вивчай духовний світ своїх колег – перше і найважливіше завдання методиста! 4. Розумій учнів, розумій колег! Не вважай себе спроможним вирішувати ті питання, у яких ти не розумієшся! 5. Поважай учнів! Поважай колег! Умій поставити себе на їх місце, побачити світ їх очима, зрозуміти чим вони живуть, до чого прагнуть!

Слайд 9

Пошук ефективних шляхів формування ерудованого, логічно вдумливого спеціаліста – дослідника у процесі втілення в життя нового Державного стандарту початкової освіти через впровадження ІКТ

Слайд 10

Науково-методична діяльність Колективні та індивідуальні форми методичної роботи з вчителями   *Координація роботи по виконанню Закону України "Про мови" *Організація виконання вчителями нормативних, методичних, інструктивних та розпорядчих документів органів управління освітою. *Вивчення стану, результатів та методик викладання предметів інваріантної і варіативної складових базового навчального плану. *Організація роботи вчителів - предметників з впровадження інноваційних ідей, методів та технологій навчання. *Забезпечення вивчення, систематизації і впровадження перспективного педагогічного досвіду, досягнень психолого – педагогічної науки в практику роботи педагогічних колективів шкіл. *Розробка методичних рекомендації щодо поліпшення стану викладання навчальних предметів. *Надання методичної допомоги у проведенні шкільних олімпіад, організація проведення міських олімпіад, конкурсів. *Вивчення рівня навчальних досягнень учнів відповідно до Державного стандарту, організація проведення контрольних зрізів знань учнів, у тому числі в класах з поглибленим вивченням предметів, аналіз їх, підготовка проектів наказів з цих питань. *Забезпечення участі вчителів у конкурсі «Учитель року» з української мови та початкових класів. *Надання допомоги вчителям, які атестуються. *Організація роботи методичних об’єднань , творчих груп та школи молодого вчителя  

Слайд 11

Здійснюю державне інспектування закладів у межах своїх повноважень, приймаю участь у експертній оцінці якості та результативності навчально-виховної роботи закладів освіти; Здійснюю контроль за діяльністю закладів: СЗШ № 16, 17, 18, 19; Координую роботу з організації харчування школярів ЗНЗ; Організовую оздоровлення школярів пільгової категорії, координую роботу пришкільних таборів відпочинку; Координую роботу ЗНЗ з малозабезпеченими, багатодітними сім’ями, дітьми, які опинились в скрутних життєвих обставинах, постраждалих під час Чорнобильської аварії.

Слайд 12

“ВІД ІГРАШКИ ДО КНИЖКИ” – ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ДНЗ “РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ НЕОБХІДНИХ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ” – ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Слайд 13

Семінар “Тобі, молодий вчителю!” – для вчителів-початківців Семінар “Компетентність дошкільника у сферах життєдіяльності напередодні його вступу до школи” – для вчителів початкових класів

Слайд 14

«Компетентністно-орієнтоване навчання в процесі формування творчої особистості молодшого школяра», “Педагогічні основи використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання в початковій школі”. “Новий Державний стандарт початкової загальної освіти».

Слайд 15

Методичний фестиваль Конкурс “Учитель року – 2011”

Слайд 16

Олімпіади та конкурси для учнів 4 класів з предметів: українська мова та математика Конкурс “ Найрозумніший учень 2011”

Слайд 17

фото

Слайд 18

ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА “ШЕВЧЕНКО – ПОЕТ І ХУДОЖНИК ЗБІРКА МАТЕРІАЛІВ: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Слайд 19

Результати методичної діяльності: Збільшилась кількість учнів-призерів обласних олімпіад та конкурсів; Плідно працюють творчі групи вчителів; Збагачується матеріалами інформаційно-методичний центр; Працюють постійно діючі науково-практичні семінари; Вчасно вчителям надаються методичні рекомендації, підвищується рівень викладання предметів педагогами.

Слайд 20

Продовжити роботу по впровадженню нового Державного стандарту, систематизувати та поглибити роботу з молодими та талановитими вчителями; працювати над підвищенням фахової майстерності педагогів та її впливу на рівень учнівських досягнень. Розробка та апробація моделей  креативної регіональної освіти, визначення основних показників творчої компетентності особистості, запровадження інноваційних комунікаційних технологій в роботу вчителів міста, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості  в системі креативної освіти.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Портфоліо