Вчитель-методист вищої категорії. Болгарина Лариса Олександрівна
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
1.Загальні відомості 2.Методична візитка 3.Методична проблема, над якою працюю 4.Науково-методична діяльність 5.Результати педагогічної та методичної діяльності
Загальні відомості Дата народження 18 вересня 1958 року Освіта - Нікопольське педагогічне училище (1978 р.) Бердянський педагогічний інститут ім. П.Осипенко ( 1985 р.) Педагогічний стаж 36 років 10 років – учитель початкових класів СЗШ №19 15 років – заступник директора з виховної роботи гімназії №15 11 років – методист відділу освіти і науки Стаж роботи методистом 11 років Електронна скринька Larisa_Aleksandrovna@ukr.net
Не поряд, не над, а разом Підлеглих немає, а є колеги, з якими ми виконуємо одну справу. Разом ми повинні вдосконалюватися, здобувати нові знання, новий досвід. Кожен вчитель – це, перш за все, людина із своїм життям, своїми проблемами, своїм щастям і своєю бідою, тому завжди треба залишатися не просто методистом, а другом, порадником, наставником!
Моє педагогічне кредо - Людина! - Людяність! - Вчити міцно! - Вчити цілісно! - Вчити цікаво! - Вчитися самій! - Запитуй! - Сперечайся! - Обгрунтовуй! - Доводь!
Вчитися вимогливості ↓ ↓ ↓ До себе До учнів До колег Не Визнавати Вчити ображатися свої вчитися на критику помилки все життя
1. Люби людей! Любов до колег, до учнів – серцевина педагогічної моральності, основа культури педагога! 2. Вір у колег, вір в учнів, бо без віри, без довір’я вся педагогічна мудрість, усі педагогічні методи і прийоми навчання та виховання руйнуються, як будиночки з піску! 3. Знай учнів! Без знання учнів немає навчання, немає виховання, немає справжнього педагога, немає справжнього методиста! Якомога глибше вивчай духовний світ своїх колег – перше і найважливіше завдання методиста! 4. Розумій учнів, розумій колег! Не вважай себе спроможним вирішувати ті питання, у яких ти не розумієшся! 5. Поважай учнів! Поважай колег! Умій поставити себе на їх місце, побачити світ їх очима, зрозуміти чим вони живуть, до чого прагнуть!
Пошук ефективних шляхів формування ерудованого, логічно вдумливого спеціаліста – дослідника у процесі втілення в життя нового Державного стандарту початкової освіти через впровадження ІКТ
Науково-методична діяльність Колективні та індивідуальні форми методичної роботи з вчителями *Координація роботи по виконанню Закону України "Про мови" *Організація виконання вчителями нормативних, методичних, інструктивних та розпорядчих документів органів управління освітою. *Вивчення стану, результатів та методик викладання предметів інваріантної і варіативної складових базового навчального плану. *Організація роботи вчителів - предметників з впровадження інноваційних ідей, методів та технологій навчання. *Забезпечення вивчення, систематизації і впровадження перспективного педагогічного досвіду, досягнень психолого – педагогічної науки в практику роботи педагогічних колективів шкіл. *Розробка методичних рекомендації щодо поліпшення стану викладання навчальних предметів. *Надання методичної допомоги у проведенні шкільних олімпіад, організація проведення міських олімпіад, конкурсів. *Вивчення рівня навчальних досягнень учнів відповідно до Державного стандарту, організація проведення контрольних зрізів знань учнів, у тому числі в класах з поглибленим вивченням предметів, аналіз їх, підготовка проектів наказів з цих питань. *Забезпечення участі вчителів у конкурсі «Учитель року» з української мови та початкових класів. *Надання допомоги вчителям, які атестуються. *Організація роботи методичних об’єднань , творчих груп та школи молодого вчителя
Здійснюю державне інспектування закладів у межах своїх повноважень, приймаю участь у експертній оцінці якості та результативності навчально-виховної роботи закладів освіти; Здійснюю контроль за діяльністю закладів: СЗШ № 16, 17, 18, 19; Координую роботу з організації харчування школярів ЗНЗ; Організовую оздоровлення школярів пільгової категорії, координую роботу пришкільних таборів відпочинку; Координую роботу ЗНЗ з малозабезпеченими, багатодітними сім’ями, дітьми, які опинились в скрутних життєвих обставинах, постраждалих під час Чорнобильської аварії.
“ВІД ІГРАШКИ ДО КНИЖКИ” – ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ДНЗ “РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ НЕОБХІДНИХ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ” – ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Семінар “Тобі, молодий вчителю!” – для вчителів-початківців Семінар “Компетентність дошкільника у сферах життєдіяльності напередодні його вступу до школи” – для вчителів початкових класів
«Компетентністно-орієнтоване навчання в процесі формування творчої особистості молодшого школяра», “Педагогічні основи використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання в початковій школі”. “Новий Державний стандарт початкової загальної освіти».
Олімпіади та конкурси для учнів 4 класів з предметів: українська мова та математика Конкурс “ Найрозумніший учень 2011”
ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА “ШЕВЧЕНКО – ПОЕТ І ХУДОЖНИК ЗБІРКА МАТЕРІАЛІВ: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Результати методичної діяльності: Збільшилась кількість учнів-призерів обласних олімпіад та конкурсів; Плідно працюють творчі групи вчителів; Збагачується матеріалами інформаційно-методичний центр; Працюють постійно діючі науково-практичні семінари; Вчасно вчителям надаються методичні рекомендації, підвищується рівень викладання предметів педагогами.
Продовжити роботу по впровадженню нового Державного стандарту, систематизувати та поглибити роботу з молодими та талановитими вчителями; працювати над підвищенням фахової майстерності педагогів та її впливу на рівень учнівських досягнень. Розробка та апробація моделей креативної регіональної освіти, визначення основних показників творчої компетентності особистості, запровадження інноваційних комунікаційних технологій в роботу вчителів міста, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості в системі креативної освіти.
Схожі презентації
Категорії