АТЕСТАЦІЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Презентація вчителя початкових класів Кремінської обласної спеціальної загальноосвітньої школи – інтернату Дубограй Олени Станіславівни
Учитель – садівник, що ніжно пестить квіти, Що завжди радо догляда свій сад. Чудесний сад – це наша юнь і діти, Сад, вирощений із учительських порад. Моє кредо в роботі:«Постійний пошук і самовдосконалення». Гасло: Перед минулим - схили голову, Перед майбутнім - закоти рукава.
Вчителю, друже, невтомний романтику! Діти квітками здаються тобі неспроста. Глянь: у дівчаток – метелики-бантики, І пелюстками жаріють рожеві вуста. Мусиш подвір’я шкільне їм розсунути, Аж до кордонів країни, що теж мов квітник… Зі школярами не відаєш суму ти,- Молодість вічна до тебе приходить від них!
Я щоранку заходжу в клас. На дитячих обличчях – усміх. Що я варта, діти, без вас? Ви – натхнення моє, мій успіх. За плечима сивіють роки, Але й досвід прийшов з літами, Що я варта без вас, малюки? Я в безмежнім боргу перед вами. Щоб любові вогонь не згас, Щоб віддати дітям серце і душу, Я щоранку заходжу в клас. Я – учитель, я вчити мушу. У кожній людині сонце, тільки дай йому світити. Сократ
Проблема, над якою я працюю: розвиток дрібної моторики дітей та її позитивний вплив на формування мовлення дітей. Джерела здібностей і дарувань дітей на кінчиках їхніх пальців. В.О.Сухомлинський
В роботі з дітьми (а особливо з тими, що вже мають порушення мовлення) велику увагу необхідно приділяти розвитку функції дрібних м’язів рук. Рухи рук тісно пов’язані з мовленням, вони є одним з факторів його формування. Рухи пальців рук стимулюють розвиток центральної нервової системи і прискорюють розвиток мовлення дитини, бо формування правильної вимови у дітей - це складний процес, дитині потрібно навчитися керувати своїми органами мовлення, сприймати зверненне до неї мовлення, здійснювати контроль за мовленням оточуючих та власним.
Плідними у роботі виявились такі види діяльності: мовленнєві, пальчикові ігри; рольові ігри; інсценовані казки; уроки - презентації; диференційне навчання; інтегровані завдання, уроки; віртуальні подорожі. Результативність та-кого методичного під-ходу полягає у тому, що дітям подобається все нове і цікаве. Саме одноманітність проведення уроків, не дає можливості дітям розкрити себе пов-ністю, зупиняє розви-ток творчого потен-ціалу навчання.
Мета навчання: домогтися повного злиття різних видів діяльності, їх узгодженості, аби викликати та підтримувати творчу реакцію дитини, активізувати її пізнавальні можливості, досягти органічного поєднання логіко-понятійного та емоційно-образного компонентів у процесі пізнання. Привчаючи дітей до інноваційних технологій, я розвиваю їх пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях і вміннях. Методичне правильне використовування різноманітних методів, форм і прийомів на різних уроках забезпечує єдність дидактичної, розвивальної і виховної мети уроку. вся ця діяльність допомагає формувати у дітей якість знань : гнучкість,оперативність, просторовість, увагу, пам’ять, мислення.
Створивши сприятливе середовище, можна підвищити коефіцієнт розумового розвитку малюка на 25-30 одиниць чи, навпаки, знизити його на 50-80 одиниць, якщо життя дитини нудне, одно-манітне, безрадісне. Тому не гайте часу. У ранньому дитинстві мозок найкраще сприймає нове, накопичує знання. Пізніше засвоїти їх набагато важче. Радість в очах дитини – це найголовніший успіх у вчителя.
Вислів Жан-Жака Русо: “Любіть дитинство: будьте уважні до ігор і забав, до його малого інстинкту. Хто з вас не шкодував про той час, коли душа завжди тішиться світом? Дайте дитинству дозріти”, - став девізом мого вчительського життя. Завжди відчувати в собі вічний поклик дитинства…Чи не в цьому найвище покликання і справжній талант учителя?! Жити інтересами дітей і водночас підноситися над ними досвідом і знаннями. Мої учні – це частинка мене самої, мого я.
Найкращий засіб розвитку спілкування один з одним - це гра. Об’єднати дітей в один дружний колектив.
З певністю я можу стверджувати, що саме в початкових класах вчитель закладає основи інтересу до знань і всебічного розвитку дитини взагалі. І якщо цього не зробити, то дитина, а в майбутньому – доросла людина, назавжди залишиться глухою, байдужою; буде жити без радощів пізнання і відкриття чогось нового і невідомого у всесвіті. Зі свого досвіду, можу стверджувати що процес навчання – не тільки автоматичне вкладання навчального матеріалу в голову учня. Це напружена робота та творча майстерність педагогів і власна активна участь дитини в цих процесах.
Хай не псується годинник на вежі. Хай буде все на землі, як належить: Сонце — як сонце, літо — як літо, Дощик — як дощик, діти — як діти. Кожному дому щастя бажаю. Маку — цвітіння, житу — врожаю, Небові — миру, голубу — неба, Кожній дитині — всього, що треба. Хай усміхаються діти щодня.
Схожі презентації
Категорії