Засідання круглого столу на тему:
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Засідання круглого столу на тему: «Батьки – як вихователі» ПЛАН I.Вступна частина: - привітальне слово заступника директора з навчальне - виховної роботи Мезинця Д.В. II. Основна частина: 1. Доповідь «Особливості виховання у сім' ї» класовод 1 кл. Майгур Н.А. 2. Доповідь «Підготовка майбутніх господарів. Спільна турбота сім' ї та школи» кл. кер. 7кл. Гергуль Я.О. III. Практична частина: 1. Робота в парах «Проблемні ситуації у вихованні дітей» психолог Федчук О.В. 2. Аналіз проективної методики «Моя сім' я» психолог Федчук О.В. IV. Висновки. 1. Надання рекомендацій для батька. психолог Федчук О.В.
Доповідь «Підготовка майбутніх господарів. Спільна турбота сім' ї та школи» кл. кер. 7кл. Гергуль Я.О.
Надання рекомендацій для батька. психолог Федчук О.В. У наш час надзвичайно важливого значення у суспільстві набуває проблема родинного виховання. Тому «Школа Добра» запровадила круглі столи для батьків. Головна мета : допомагати батькам формувати і розвивати педагогічні навички і вміння застосовувати їх у конкретних ситуаціях щодо виховання дітей у сім' ї. Цей вид роботи надає можливість глибше розкрити недоліки у формуванні особистості окремих учнів, дати рекомендації батькам стосовно виховання. Круглі столи є ефективною допомогою для батьків і вчителів для глибокого мислення і допомагає усувати прорахунки у сімейному вихованні дітей, оволодівати способами педагогічного впливу на них. Батьки набувають педагогічних знань і досвіду етичного, психологічного впливу у сім' ї. На засіданні круглого столу «Батьки як вихователі» педагоги виділили завдання логічного , практичного та навчального характеру. До проблемних життєвих ситуацій поставлені питання стосовно родинного виховання, які спонукають батьків до міркування над власним психологічним кліматом в родині. Також на круглому столі проведена проективна методика «Моя сім'я», мета якої - дізнатися про духовний та емоційний стан дитини. Дитині дають стандартний лист паперу, кольорові олівці (простий бажано не давати) і надається інструкція намалювати сім'ю. Проаналізувавши проективну методику, ми можемо сказати , що на малюнку нічого випадкового не може бути. На багатьох малюнках велика відстань між членами сім'ї, кожен з яких зацікавлений власними інтересами та проблемами. Це говорить про несприятливий психологічний клімат у родині. На багатьох малюнках відсутній батько, т.б. постала проблема виховання в неповних сім'ях. Присутні батьки краще пізнали свою дитину, її сприйняття світу та родини. Батьки отримали корисну інформацію, яку , ми сподіваємось, використають у налагоджені психологічного клімату родини. В результаті досягнуто ефективну співпрацю школи та родини стосовно формування особистості кожного учня.
Схожі презентації
Категорії