Структура роботи методичного об’єднання вчителів математики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Методичний кабінет відділу освіти Кам’янської районної державної адміністрації Структура роботи методичного об’єднання вчителів математики 2011/2012 навчальний рік
Завдання методичного об’єднання: 1. Забезпечити професійне, культурне і творче зростання педагогів. 2. Забезпечити своєчасне вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог до навчання і виховання учнів. 3. Вивчати і впроваджувати в практику сучасні технології навчання, застосовувати різні форми і методи проведення уроку. 4. Допомагати вчителям в організації самоосвіти. 5. Виявляти, узагальнювати та розповсюджувати досвід творчо працюючих педагогів. 6. Розробляти навчальні, науково – методичні, дидактичні матеріали, створювати банк даних олімпіадних завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьми. 7. Проводити огляди кабінетів, конкурси педагогічної майстерності серед педагогів методичного об’єднання.
Методичне об'єднання вчителів математики працює над проблемою «Створення умов для особистісно орієнтованого навчання» Голова методоб’єднання вчитель – методист Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Ходоровська Стелла Іванівна
Добре сплановане – наполовину зроблене Тематика засідань методичного об’єднання: Опрацюванння інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення математики у 2011-2012 навчальному році (вересень 2011 року) Шляхи підвищення якості шкільної математичної освіти (січень 2012 року) Підготовка до проведення державної підсумкової атестації та незалежного зовнішнього оцінювання (квітень 2012року)
План проведення семінарів - практикумів Формування та розвиток творчої особистості в процесі вивчення математики. (Кам’янська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3 , 5 жовтня 2011 року) Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики. (Баландинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, 14 березня 2012 року)
В районі створено творчі групи вчителів: Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики Створення умов для реалізації творчих здібностей учнів Впровадження моніторингових досліджень якості математичної освіти
Положення про творчу групу 1.Загальні положення: творча група об’єднує вчителів, котрі цікавляться якоюсь фаховою професійною методичною проблемою та бажають вивчити її глибше; творча група є самостійною ланкою методичної роботи 2. Завдання творчої групи: вивчення відповідної проблеми з метою підвищення професійної компетентності вчителів. 3. Організація роботи: творчу групу очолює вчитель, добре обізнаний з даною темою; творча група працює за планом; засідання проводяться раз на 2 місяці 4. Документація і звітність: план роботи фіксується в окремому журналі; засідання протоколюються; звіт про діяльність групи подається методичній раді наприкінці навчального року.
Алгоритм роботи творчих груп Підбір та опрацювання науково-методичної літератури з даної проблеми. Вивчення перспективного педагогічного досвіду (вересень) Розробка моделей, схем, рекомендацій щодо впровадження інновацій у практику роботи. Апробація теоретичних положень та методичних рекомендацій (листопад) Відпрацювання умов, за яких можлива реалізація рекомендацій. Аналіз результатів упровадження інноваційних процесів (грудень-січень) Узагальнення досвіду роботи членів творчої групи: розробка методичних рекомендацій та порад щодо впровадження у практику роботи інноваційних технологій (лютий) Вивчення та узагальнення стану роботи з упровадження інноваційних процесів. Захист напрацювань творчої групи на засіданні методичної ради. (березень) Підготовка рекомендацій з досвіду роботи творчої групи (квітень)
Творча група Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики Олефіренко Н.М. –керівник групи, вчитель математики та інформатики Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст №1 Ходоровська С.І.- вчитель математики Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст №1 Скічко Т.М. – вчитель математики Косарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст
Творча група Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики Мета: Апробація системи роботи ефективного використання нових інформаційних технологій у навчанні Завдання: Поступово, послідовно залучити до цієї роботи всіх учителів Шляхи реалізації проблеми: Створення дидактичної методичної бази використання ІКТ на уроках математики Апробація електронних засобів навчання Проведення уроків з використанням ІКТ Проведення навчання вчителів за програмою “Інтел” Навчання для майбутнього”
Творча група Створення умов для реалізації творчих здібностей учнів Гончарик О.Ф. – керівник групи, вчитель математики Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст №1 Зайцева Л.І. – вчитель математики еколого-економічного ліцею Одринська Л.В.- вчитель математики Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст №1
Творча група Створення умов для реалізації творчих здібностей учнів Мета: Створення максимально сприятливих умов для розвитку творчо обдарованих дітей, самозростання і розвитку творчого потенціалу вчителів Завдання: Розробка і поетапне впровадження нового змісту освіти, інтерактивних технологій навчання і виховання Шляхи реалізації: Створення банку даних “Обдарована дитина” Діяльність осередку наукового товариства МАНу Підготовка учасників районних, обласних, всеукраїнських олімпіад, конкурсів Науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми
Творча група Впровадження моніторингових досліджень якості математичної освіти Чумаченко В.С. – керівник групи, вчитель математики еколого-економічного ліцею Ходоровська С.І.- вчитель математики Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст №1 Магльована Т.М. – вчитель математики Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2
Творча група Впровадження моніторингових досліджень якості математичної освіти Мета: Накреслити шляхи раціональної організації контрольно-корекційних заходів щодо підвищення якості математичної освіти Завдання: Грамотно на практиці складати (або обирати із запропонованих) завдання за чотирма рівнями складності Шляхи реалізації: Ознайомлення з теоретичними засадами складання тестів Розгляд методів роботи з тестовими завданнями Класифікація видів опитування та контролю
Опорна школа з проблеми “Впровадження методу проектів як сучасної педагогічної технології “ Кам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
Список молодих вчителів: Корепанова Валентина Володимирівна, вчитель математики Райгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Махаліна Альона Анатоліївна, вчитель математики та інформатики Ребедайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рачевська Альона Костянтинівна, вчитель математики Лузанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Школа молодого вчителя Для молодих та малодосвідчених вчителів Зміст роботи: Виявлення нахилів, здібностей, потенційних можливостей молодих вчителів Аналіз, вивчення труднощів у роботі Організація самоосвіти вчителів Ознайомлення вчителя- початківця з передовим педагогічним досвідом Проведення тренувальних практичних занять з метою набуття власного досвіду роботи
План проведення занять Школи молодого вчителя Планування роботи вчителя. Робота з навчальними програмами та пояснювальними записками до них. (методист РМК,вересень) Погодження графіка відвідування уроків досвідчених вчителів (методист РМК,вересень) Ведення тематичного обліку знань учнів (наставники, жовтень-листопад) Вимоги до сучасного уроку. Планування й методика підготовки сучасного уроку (наставники,січень-лютий) Практикум Формування навичок самоаналізу уроків (березень) Педагогічна виставка. Презентація творчих робіт (березень) Тренінгове заняття по проведенню державної підсумкової атестації (квітень)
Ходоровська Віолетта - бронзовий призер міжнародного конкурсу комп'ютерних проектів серед учнівської та студентської молоді INFOMATRIX-2011, наукові керівники проекту – Чумаченко О. А. (інформатика), і Чумаченко В.С. (математика) Наші досягнення:
Ольга Іванченко - ІІІ місце в конкурсі МАН на Україні Відділення технічних наук: секція - технологічні процеси та перспективні технології, (наукові керівники: Єрмоленко Володимир Олександрович, Чумаченко Вікторія Станіславівна) Наші досягнення:
Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”: Багато років плідно працює координатором конкурсу «Кенгуру» вчитель математики Кам’янської загальноосвітньої школи №1 Ходоровська С.І. Популярність конкурсу щорічно зростає. Кількість учасників у 2011 році досягла рекордного значення -303
Схожі презентації
Категорії