Презентація методичного об’єднання вчителів початкових класів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Проблеми, над якими ми працюємо: Проблема методичного об’єднання міста “Від інноваційних технологій через педагогічну майстерність вчителя до формування всебічно розвиненої особистості учнів”
“Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом удосконалення професійної майстерності і педагогічних кадрів для розв’язання проблеми “Формування ключових компетентностей молодших школярів” Проблема методичного об’єднання вчителів початкових класів міста:
“Забезпечення формування особистості учня на основі якісної освіти, розвитку його творчих можливостей, самовдосконалення через підвищення рівня компетентності педагогів” Проблема школи:
“Формування загально мовленнєвих умінь і навичок учнів засобами особистісно орієнтованого спілкування” Проблема методичного об’єднання вчителів початкових класів:
Марченко Ганна Федорівна Народилася 26 вересня 1952 року. Освіта вища, закінчила УДПУ ім. П.Тичини в 1989 році педагогічний факультет по спеціальності «вчитель початкових класів» Маю вищу кваліфікаційну категорію Очолювала методичну роботу вчителів молодших класів шкіл міста Стаж педагогічної діяльності 38 років Курсова перепідготовка у2009 році
Мимрук Світлана Дмитрівна Народилася 12 вересня 1962 року. Освіта вища, закінчила УДПУ ім. П.Тичини в 1983 році педагогічний факультет по спеціальності «вчитель початкових класів» Маю I кваліфікаційну категорію Очолювала методичну роботу молодших класів Стаж педагогічної діяльності 26 років Курсова перепідготовка у2008 році
Євстаф’єва Людмила Василівна Народилася 30 липня 1967 року. Освіта вища, закінчила УДПУ ім. П.Тичини в 1990 році педагогічний факультет по спеціальності «вчитель початкових класів» Спеціаліст I кваліфікаційної категорії Керівник МО вчителів початкових класів Стаж педагогічної діяльності 16 років Курсова перепідготовка у2010 році
Захаренко Олена Фатихівна Освіта вища закінчила УДПІ ім. П.Г. Тичини 1995 року Педагогічний стаж: 23 роки Курсова перепідготовка: 2007, 2008 р.
Яценко Тетяна Павлівна Народилася 30 квітня 1970 року. Освіта вища, закінчила УДПУ ім. П.Тичини в 1995 році педагогічний факультет по спеціальності «вчитель початкових класів» Маю I кваліфікаційну категорію Стаж педагогічної діяльності 22 роки Курсова перепідготовка у2008 році
Наливайко Анна Михайлівна Освіта вища, закінчила УДПУ ім. П.Тичини в 2008 році педагогічний факультет по спеціальності «вчитель початкових класів» Маю категорію “спеціаліст” Стаж педагогічної діяльності 1 рік
www.themegallery.com Company Logo УРОК Є ЧАСТИНОЮ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ, І НА НЬОГО ВПЛИВАЮТЬ: зміни в суспільстві, що обумовлюють соціокультурні, економічні умови для розвитку всіх його сфер, зокрема й освітньої; державне замовлення школі на підготовку майбутніх громадян, здатних задовольнити актуальні потреби суспільства; державні стандарти та програми з їхніми завданнями й предметним змістом; сучасні педагогічні концепції з їхніми завданнями, принципами, технологіями навчання.
www.themegallery.com Company Logo СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ: інтегрований урок 1 творчі майстерні 2 автономне навчання 3 вільна робота 4
В досягненні мети допомагають: Психологічна саморегуляція вчителя. Формування позитивної установки на діяльність. Оптимізація мислення. Оптимізація пам'яті. Оптимізація уваги.
Школа – це острів любові, де дитину зрозуміють , підтримають і допоможуть їй своєю життєдіяльністю стверджувати радість буття
Бути вчителем - це відчувати свою відповідальність. Пишатися кожною перемогою, здобутою учнями. Усвідомлювати, що, кладучи свою цеглу, ти допомагаєш будувати світ. Антуан де Сент-Екзюпері
Схожі презентації
Категорії