НАВЧАЛЬНІ авторські ПОСІБНИКИ – вимога сучасності
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Підготувала: Гаркава Н.А., викладач першої категорії Слов’янського енергобудівного технікуму
Педагог має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття – око, вухо, голос, чуття мускульних рухів… взяли участь в акті запам’ятовування. За такого дружного сприяння всіх органів в акті засвоєння ви переможете найлінивішу пам'ять. К.Ушинський
Функції, які має поєднувати авторський навчальний посібник підручник викладач довідково - інформаційний посібник консультант
Максимальний зв’язок з робочою програмою викладача Швидкість оновлення Підвищення наочності Покращення продуктивності заняття Міжпредметні зв’язки Логічність подання матеріалу Нижча вартість, ніж підручника Дистанційне навчання Переваги авторського посібника
Вивчення (або повторення) теми заняття Проведення опитувань, тестувань, тематичного оцінювання Самостійна робота студентів Форми роботи з авторським навчальним посібником
Титульний аркуш Зміст Вступ Організаційно – методичні вказівки Теоретичний (лекційний) матеріал Інструкції до виконання практичних, графічних або лабораторних робіт Додатки, питання для самоперевірки, завдання для самостійного виконання Висновки Список літератури та Інтернет – джерел Рецензія Структура навчального посібника
Висновки Використання системного підходу до розробки авторських навчальних посібників дозволяє зробити серйозний крок на шляху переходу від пізнавальної до прагматичної моделі освіти і сприяє рішенню проблем створення посібників нового покоління, що дають можливість: збільшити кількість користувачів, підвищити наочність представлення матеріалу, звести до мінімуму витрати на пошук і підбір літератури, здійснювати контроль отриманих знань.
Схожі презентації
Категорії