Моніторинг навчального закладу
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Ознаки ефективної школи Шкільна освіта Загальна мета 25% Освітній простір 45% навчання і виховання 30 % Конкретні цілі управління Цінності і переконання Психологічний клімат Визнання і стимули Позитивна поведінка учня Родинність (участь і підтримка батьків) Компоненти освітнього простору Очікуваний результат Компетентність, творчість учителя Зміст Навчання і виховання Моніторинг успіху учня
Моніторинг-контроль , монітор -те, що попереду (попереджає) Моніторинг-це повна діагностика, щоб виявити слабкі місця, з'ясувати причину і надати допомогу
словник Моніторинг-комплекс процедур зі спостереження, поточного оцінювання перетворень керованого об'єкта і спрямування цих перетворень на досягнення заданих параметрів розвитку об'єкта Єльнікова Г.В. За тлумачним словником, моніторинг – постійне спостереження за якимось процесом , явищем з метою виявлення його відповідності певним нормам, прогнозам, бажаному результату тощо. Моніторинг –нова якість освіти.
Якість освіти- це якість навчання плюс комплексна характеристика умов процесу і результатів процесу освітньої діяльності, яка здійснюється в конкретному навчальному закладі Оцінювання ресурсів (умови, матеріально-технічне обладнання, стан будівлі та ін.) Передбачення оцінювання навчального процесу (навантаження педагогів, рівень психологічного комфорту Оцінювання освітніх результатів (навчальних досягнень, динаміка якісних знань)
словник Моніторинг якості освіти -це систематична і регулярна процедура збереження даних з важливих освітніх аспектів на національному, регіональному та місцевому (включаючи школу) рівнях (Шишков С.Є.) Освітній моніторинг - це супроводжуюче оцінювання і поточна регуляція будь-якого процесу (Єльнікова Г.В.)
Функції моніторингу Функції моніторингу Діагностична визначення стану системи освіти виявлення проблем Інформаційна З'ясування результативності та Ефективності діяльності Аналітична аналіз та інтерпретація Управлінська Ухвалення відповідних управлінських рішень, спрямованих На усунення виявлених Недоліків, Виявлення та поширення передового досвіду Прогностична передбачення, прогноз та розробка Можливих моделей розвитку Моделювання побудова різноманітних моделей, ситуацій на основі аналізу Кваліметрична Визначення критеріїв якості освіти та її оцінювання
Принципи моніторингу Перспективності Розв'язання проблем Розвитку освіти Відкритості та оперативності Доведення результатів Неперервності та тривалості Рефлексивності (здійснення самооцінки І самоконтролю) Своєчасності Отрммання, обробки та Використання необхідної інформації Гуманістичної спрямованості Комплектності дослідження різноманітних аспектів навч.-вих. процесу Обєктивності оцінювання Узгодженості організаційного, науково-методичного забезпечення
Структура моніторингу Педагогічний вивчення навчальних досягнень учнів Психологічний вивчення емоційної рівноваги моральних цінностей Соціологічний вивчення соціальних умов життя, навчання та праці Медичний вивчення стану фізичного здоров'я санітарно-гігієнічних умов праці та навчання Статистичний збирання інформації відповідно до показників статистичної звітності Ресурсний Вивчення обсягів, розподілу та якості забезпечення Кадровий вивчення кадрового складу педагогів аналіз системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації Управлінський комплксний аналіз за різними показниками для вироблення Управлінського рішення, оцінювання якості та ефективності
Етапи моніторингу 1 етап. Визначення мети і завдань дослідження. 2 етап. Визначення об'єкта дослідження. 3 етап. Вибір методів дослідження. 4 етап. Ознайомлення з результатами моніторингу. 5 етап. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження на основі узагальнення інформації та виявлення чинників впливу. 6 етап. Збирання інформації за допомогою розроблених та апробованих тестів, анкет та ін. 7 етап. Усунення виявлених недоліків.
Вивчення психологічного клімату в учнівському колективі Параметри 2 клас 3 клас 4 клас % З яким настроєм ти звичайно йдеш у школу? - завжди з гарним настроєм; 10-100% 2-40% 3-60% -з гарним частіше, ніж з поганим 2-40% 2-40% - мені все рівно -з поганим частіше, ніж з гарним; 1-20% - завжди з поганим настроєм;
Вивчення рівня сформованості колективу Параметри 2 клас 3 клас 4 клас % Чи вважаєш ти свій клас дружним та згуртованим колективом? - так; 10-100% 2-40% 3-60% - скоріше так; 2-40% 1-20% -скоріше ні; 1-20% - ні; 1-20% Оціни своє звичайне самопочуття у школі: - чудове; 10-100% 2-40% 4-80% - добре; 3-60% - задовільне; 1-20% - погане; - дуже погане
Вивчення рівня відношень на рівні «вчитель-учень» Параметри 2 клас 3 клас 4 клас % Як, на твою думку ставиться до тебе класний керівник? - дуже добре; 7-70% 5-100% 4-80% - добре; 3-30% 1-20% - байдуже; - скоріше не задоволений; - дуже погано;
Аспекти допрофільної підготовки Підготовка до вибору профілю у процесі навчання Профдіагностика учнів Профконсультаційна робота Робота з батьками
Схожі презентації
Категорії