Моделювання сучасного уроку
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Конструктор уроку « Методичні пазли» для застосування в роботі з удосконалення компетентності молодого педагога щодо моделювання сучасного уроку
Дитина – це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання. Учитель повинен створювати лиш атмосферу, в якій дитина має можливість висловлюватись Амонашвілі
Класифікація технологій інтерактивного навчання Опрацювання дискусійних питань Колективно-групове навчання Кооперативне навчання Ситуативне моделювання
Інтерактивні технології кооперативного навчання Робота в парах Два-чотири-всі разом Ротаційні (змінні) трійки «Карусель» Робота в малих групах «Акваріум» “ Інтерв'ю ” Акваріум”
Технології колективно-групового навчання “Обговорення проблеми в загальному полі” “Мікрофон” “Незакінчені речення” “Мозковий штурм” “Навчаючи – учусь” “Ажурна пилка.”
Технології ситуативного моделювання Розігрування ситуації за ролями (“Рольова гра” , “Програвання сценки”, “Драматургія” )
Технології опрацювання дискусійних питань - “Метод “Прес” - “Займи позицію» - “Зміни позицію” - “Дискусія”
ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА УРОКУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ 1. МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ Навчальна проблемна ситуація “Мікрофон” Метод “Прес” 2. НАДАННЯ НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ “ Навчаючи-учусь” “ Карусель” 3. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО “ Займи позицію” Рольова гра ;. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ , РЕФЛЕКСІЯ “ Мозковий штурм” “ Займи позицію” “ Незакінчені речення”
ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА УРОКУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ 1. МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ Навчальна проблемна ситуація “Мікрофон” Метод “Прес” 2. НАДАННЯ НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ “ Навчаючи-учусь” “ Карусель” 3. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО “ Займи позицію” Рольова гра ;. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ , РЕФЛЕКСІЯ “ Мозковий штурм” “ Займи позицію” “ Незакінчені речення”
Схожі презентації
Категорії