формування звичок
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета: ознайомитись із поняттям “звичка”; навчитись розпізнавати різницю між корисними і шкідливими звичками; усвідомити необхідність формування корисних звичок; навчитись свідомо ставитись до власних вчинків, до свого здоров‘я; навчитись оцінювати ситуації ризику; виховувати силу волі для формування корисних звичок.
Правила роботи: бути доброзичливим; поважати інших; говорити по черзі і по суті питання; кожен має право на свою думку; бути позитивним ; бути толерантним; бути активним.
Кросворд Запитання: 1. Яку медаль мріє отримати кожен спортсмен? 2. Хто підтримує людину у будь – якій ситуації? 3. Які спортивні змагання відбуваються раз на 4 роки? 4. Що відчуває спортсмен після перемоги? 5. Як називають спортсмена, який завжди вірить у перемогу? 6. Що допомагає спортсмену перемогти у змаганнях? 7. Який снаряд штовхають атлети?
“Здоров’я настільки переважає всі блага життя , що воістину здоровий злидар щасливіший за хворого короля” Шопенгауер
Звички – це дії і вчинки, виконання яких стало потребою людини.Це дії, які закріпилися в нашій поведінці вна- слідок багаторазового повторення.
Посієш вчинок – пожнеш звичку, посієш звичку – пожнеш характер, посієш характер- пожнеш долю.
Як можна подолати шкідливу звичку? виробити навички здорового способу життя; виховувати в собі силу волі; формувати корисні звички; дбати про своє здоров’я; боротися зі шкідливими звичками.
Прислів’я: Звичка – друга натура. Побороти дурні звички легше сьогодні, ніж завтра. Не кажи не вмію,а кажи навчуся. Хто стримує свій язичок, в того голова не болить.
Гра “Піраміда способу життя” Андрій: учень 9-го класу,тренується у футбольній команді,відвідує тренажерний зал, не курить, інколи вживає алкоголь,харчується різноманітно,хоча перевагу віддає м’ясним продуктам. Іван: працює на заводі, багато курить,зловживає алкоголем,не має сили волі,улюблений відпочинок – дивитися телевізор,харчується нерегулярно, його мати часто вживає алкоголь. Сергій : студент, займається кікбоксінгом, не курить, не вживає алкоголь, має гарну фігуру, грає на гітарі,має багато друзів,харчується регулярно, склад їжі збалансований. Світлана: має надлишок ваги; рідко вживає алкоголь; вважає себе некрасивою, тому комплексує; любить побути на самоті; до їжі невибаглива.
Вправа “Відкритий мікрофон” “Цей урок навчив мене...” “Найбільше мені сподобалося...” “На уроці я ...” “Сьогодні я зрозумів...” “З цього уроку я можу зробити висновок...”
“Той, хто може подолати іншого,- сильний, а той, хто може подолати себе , - могутній” Лао - цзи
Схожі презентації
Категорії