ПРОГРАМА МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ЗНЗ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ОСВІТНІЙ МОНІТОРИНГ система організації збору, аналізу інформації про діяльність освітньої системи, з метою своєчасного коригування діяльності для досягнення запланованих результатів.
Забезпечення технологічності проектування структурних елементів — головна проблема формування системи моніторингу
Алгоритм здійснення моніторингу Цілепокладання, мотивація респондентів на досягнення поставлених цілей. Створення інструментарію та збір інформації. Корекція й регулювання діяльності. Проблемно-орієнтований аналіз інформації. Прогнозування, виявлення напрямів наступних досліджень. Методичні рекомендації. Відстеження ефективності наданих рекомендацій
ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ, ЗАВДАНЬ ДОСЛІДЖЕННЯ Напрям: Моніторинг ефективності інноваційної діяльності навчального закладу Мета: підвищення результативності інноваційної діяльності на основі результатів моніторингу Завдання: Визначити: готовність педагогів до впровадження педагогічних інновацій; ефективність упровадження педагогічних інновацій; фактори, які впливають на ефективність упровадження педагогічних інновацій.
ЗАВДАННЯ ПОКАЗНИКИ Готовність педагогів до впровадження педагогічних інновацій Рівень готовності педагогів та учнів до впровадження педагогічних інновацій Рівень обізнаності педагогів щодо інноваційної діяльності Ефективність упровадження педагогічних інновацій Результативність навчальної діяльності учнів, які навчаються за інноваційними технологіями Рівень мотивації учнів до опанування навчальним матеріалом Результативність діяльності педагога, який упроваджує інноваційні технології навчання
ІНСТРУМЕНТАРІЙ Анкети Кваліметричні моделі діяльності вчителя Таблиці для узагальнення рівня навчальних досягнень учнів Тести Форми збору статистичної інформації Схеми аналізу уроку
АНКЕТА (мета: Рівень взаємодії учень-учитель) ПОКАЗНИКИ ПИТАННЯ Рівень кваліфікаційних характеристик педагога Стаж Освіта Категорія Який ВНЗ і коли закінчив Рівень організації НВП на уроці Які прийоми урізноманітнення уроку застосовуєте? Чи цікавитеся…?
№ з/п Напрямки діяльності Вагомість напрямків Складові дільності Вагомість складових Ступінь прояв-лення складових Сума І Організація виховної роботи 0,33 1. Планування виховного процесу 0,28 0,00 2. Нормативна база 0,28 0,00 3. Структура виховної роботи 0,18 0,00 4. Кадрове забезпечення 0,17 0,00 5. Матеріально-технічне забезпечення 0,09 0,00 Всього 0,00 1,00 0,00 ІІ Здійснення виховної роботи 0,30 1. Використання інноваційних технологій 0,18 0,00 2. Система проведення виховних заходів 0,23 0,00 3. Створення психологічного мікроклімату в учнівському та педагогічному колективах 0,33 0,00 4. Співпраця з громадськими організаціями, з батьками 0,12 0,00 5. Прояв організаторських здібностей класних керівників 0,14 0,00 Всього 0,00 1,00 0,00
Сукупність всіх елементів об'єкта соціального дослідження називається генеральною сукупністю Частина генеральної сукупності, відібрана для безпосереднього вивчення, визначається як вибіркова сукупність, чи вибірка
ПРОПОРЦІЙНА Генеральна сукупність – 120 учнів Вибірка – 50 учнів Кількість учнів у класах: 9-а – 30, 9-Б – 25…- разом 120 Визначення коефіцієнта: вибірка/генеральна сукупність (25/120 = 0,21) Вибірка класу: Коефіцієнт*кількість учнів у класі (0,21*25= 5 учнів)
Схожі презентації
Категорії