Поняття про будову, технічне обслуговування та ремонт системи охолодження автомобіля ЗИЛ - 433110
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Макіївське вище професійне училище ДИПЛОМНА РОБОТА На тему: Будова, технічне обслуговування та ремонт системи охолодження автомобіля ЗИЛ - 433110 виконав учень групи № 84, який навчається за професією: «Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорій "B" і "C" А.І. Златін Консультант: С.Г.Холодна м.Макіївка 2011р.
2 серпня (20 липня по старому стилю) 1916 р. в Тюфелевому гаю відбувся урочистий молебень і закладка автомобільного заводу (АМО) 1 листопада 1924 був створено першу півторатонну вантажівку АМО-Ф-15. У 1925 році завод був перейменований в 1-й Державний автомобільний завод (колишній АМО). У 1927 році завод очолив І.А.Ліхачев, з ім'ям якого пов'язаний інтенсивний розвиток підприємства. У 1956 р. помирає Іван Олексійович Лихачов і заводу присвоюється його ім'я. 13 липня 1971 ЗІЛ став Виробничим Об'єднанням (ПО ЗИЛ), до складу якого увійшли 17 заводів. 23 вересня 1992 ПО ЗИЛ було приватизовано першим у галузі і одним з перших з числа найбільших підприємств Росії і перетворено у Відкрите Акціонерне Московське Товариство "Завод імені І. А. Лихачова" (АМО ЗИЛ) зі збереженням торгової марки "ЗИЛ"
1 листопада 1924 був створено першу півторатонну вантажівку АМО-Ф-15 АМО-Ф-15 був двовісний задньопривідний вантажний автомобіль малої вантажопідйомності. Силовою установкою був 4- циліндровий рядний карбюраторний двигун Ф-15 з вертикальним розташуванням циліндрів і нижнім розташуванням клапанів потужністю 35 к.с. (25,7 кВт). В якості палива використовувався недефіцитний низькооктановий автомобільний бензин. Живлення двигуна паливом - самопливом з бака до карбюратора двигуна. Запас ходу по паливу при русі по шосе становив 300 км (місткість паливного бака 70 л). Охолодження двигуна - повітряне. Для створення потоку охолоджуючого повітря замість вентилятора використовувався маховик двигуна, до якого кріпилися спеціальні лопатки. Повітря до нього надходило через спеціальний кожух. Пуск двигуна - за допомогою рукоятки.
ЗИЛ 433110 бортовий Маса вантажу, що перевозиться, кг 6000 Маса спорядженого автомобіля, кг 4980 Розподіл навантаження на дорогу від спорядженої маси через шини, Н (кгс): передніх коліс 25400 (2540) заднього моста 24400 (2440) Допустима повна маса автомобіля, кг 12000 Допустимі навантаження на дорогу від повної маси через шини, Н (кгс): передніх коліс 40000 (4000) заднього моста 80000 (8000) Внутрішні розміри платформи, мм 4692х2326х575 Повна маса автопоїзда, кг 21000 Радіус повороту, м 8,0 Максимальна швидкість, км / год 90
Сучасна діагностика автомобіля Діагностика автомобіля - це комплекс методів і засобів для визначення технічного стану того чи іншого пристрою або системи. І діагностичне обладнання є засобом пошуку несправностей. Воно розрізняється по застосовності, складності виконання і експлуатації, можливостям, точності аналізу. До недавнього часу стандартний набір такого обладнання складався з осцилографа, мультиметра, стробоскопа і ряду інших приладів, що дозволяють виявляти явні проблеми, які «бачать» ці прилади безпосередньо в момент діагностування. Автомобілі вдосконалюються, разом з ними модернізуються і способи діагностики.
Компактний системний тестер AUTODIAGNOS 400. Прилад самостійно ідентифікує системи з функцією самодіагностики, тестує блоки управління і виконавчі механізми і видає номінальні значення та інформацію про наступні системні групи: 1. Система управління живленням і запалюванням 2. Впорскування палива 3. Системи безпеки 4. Управління трансмісією 5. Системи комфорту
Комп'ютерна діагностика автомобіля Комп'ютерна діагностика автомобіля дозволяє швидко, а головне достовірно встановити джерело несправності автомобіля. В сучасному автомобілі все збої і ознаки неправильної роботи систем записуються в пам'ять бортового комп'ютера і їх можна прочитати підключивши спеціальний сканер. Це допоможе виявити можливі проблеми вже на ранній стадії. Як говорить відома приказка: «Попереджений - значить озброєний».
Система охолодження двигуна Система охолодження призначена для примусового відводу від деталей зайвої теплоти і передачі її навколишньому повітрю. В результаті цього створюється певний температурний режим, при якому двигун не перегрівається і не переохолоджується, тобто робочий цикл протікає нормально. Найвигідніший тепловий режим роботи двигуна створюється при температурі охолоджувальної рідини 80 -95 градусів Цельсія і забезпечується системою охолодження двигуна
Система охолодження двигуна ЗИЛ - 508 На двигуни ЗИЛ-508 прийняті рідинна система охолодження закритого типу, тобто вона не пов'язана безпосередньо з атмосферою, в результаті чого тиск в системі збільшується і підвищується температура кипіння охолоджувальної рідини (до 108 - 119 °), а також знижується витрата рідини на випаровування. 1.Радіатор 2.Компресор 3.Водяной насос 4.Термостат 5.Кран нагрівника 6.Подвідна трубка 7.Відвідна трубка 8.Радіатор нагрівника 9.Датчік вказівки температури охолоджувальної рідини 10. вентилятор
Радіатор системи охолодження Радіатор складається з нижнього і верхнього бачків, серцевини, патрубків, горловини з пробкою і паровідвідної трубки. Радіатор, розташований на рамі попереду двигуна, кріплять на гумових подушках з пружинами. Він охолоджується зустрічним потоком повітря, а вентилятор встановлений між радіатором і двигуном, посилює цей потік. Найбільш поширені трубчасті і пластинчасті радіатори. У трубчастих серцевина утворена кількома рядами латунних трубок пропущених через горизонтальні пластини, що збільшують поверхню охолодження і передають радіатору жорсткість. У пластинчатих серцевина складається з одного ряду плоских латунних трубок, кожна з яких виготовлена з спаяних між собою по краях гофрованих пластин.
Водяний насос системи охолодження Охолоджуюча рідина в системі охолодження повинна прокачуватися до 10 разів на 1 хвилину. Для забезпечення циркуляції рідини в систему охолодження двигуна ЗІЛ-130 включений укріплений на передньому торці блоку двигуна ЗІЛ-130 відцентровий водяний насос з одностороннім підведенням рідини. Вал приводу водяного насоса встановлено в чавунному корпусі на двох кулькових підшипниках між якими знаходиться розпірна втулка. Крильчатка насоса знаходиться на одному валу з вентилятором. Для попередження попадання рідини в корпус підшипників на задньому кінці вала в маточині крильчатки поміщений самопідтискний сальник, що складається з гумової манжети з пружиною, обойми і текстолітової шайби, яка щільно притискається до торця корпусу насоса.
Термостат системи охолодження У системі охолодження двигуна ЗІЛ-508 застосований термостат з твердим наповнювачем, що складається із суміші церезину c мідним порошком. Наповнювач поміщений в мідному балоні, закритому гумовою діафрагмою що упирається в гумовий буфер. Зверху буфера встановлений шток з'єднаний з важелем, який за допомогою пружини утримується в закритому положенні. При нагріванні охолоджувальної рідини до70 ° C наповнювач в балоні починає плавитися і, розширюючись, піднімає діафрагму вгору. Тиск діафрагми через буфер і шток передається на важіль, який відкриває заслінку термостата. У двигуна ЗІЛ-645 є, крім основного радіаторного клапана, перепускний клапан, який відкритий при прогріванні двигуна і закривається при нагріванні рідини до температури 78 ° ... 95 ° C. При цьому відкривається основний клапан і рідина починає циркулювати через радіатор.
Схема роботи термостата а - термостат в закритому положенні; b - термостат у відкритому положенні; 1 - балон термостата; 2-активна маса (церезин); .3 - мембрана, 4 - напрямна втулка, 5-шток; 6 - поворотна пружина, 7 - заслінка термостата ; 8,13 - патрубки; 9 - коромисло заслінки; 10 - корпус термостата; 11-буфер; 12 - обойма; I - до радіатора; II - до водяного насосу
Радіатор нагрівника Радіатор нагрівника включений в систему охолодження двигуна. Гаряча вода надходить у радіатор нагрівника з головок блока через кран, розташований на впускному трубопроводі праворуч, по шлангу, що підводиться, і виходить з нагрівника по трубопроводу у всмоктувальну порожнину водяного насоса. В обігрівач зовнішнє повітря надходить по правому вентиляційного каналу. Велика частина повітря, підігрітого в радіаторі нагрівника, подається вентилятором у розподільний канал, менша частина повітря - в кабіну до ніг пасажира.
Датчик вказівки температури охолоджувальної рідини Температуру води в системі охолодження контролюють за електротепловим термометром. Він складається з датчика, встановленого в головці блоку циліндрів і покажчика, розташованого на щитку приладів. При включеному запалюванні термометр не діє і стрілка займає становище за 100 °. Коли запалювання включено, струм через замкнуті контакти датчика протікає по спіралі покажчика та нагріває біметалеву пластину. Пластина згинається, і її верхній кінець переміщує стрілку в крайнє ліве положення (за число «40»). Біметалева пластина датчика, нагріта струмом, що проходить по спіралі, вигинається і розмикає контакти, перериваючи ланцюг струму по спіралі. Пластина охолоджується і починає випрямлятися. Одночасно охолоджується і пластина датчика, оскільки за її спіраллю також припиниться перебіг струму. Контакти датчику знову замкнуться.
Перегрів двигуна При роботі двигуна справна система охолодження підтримує оптимальний температурний режим. Порушення в роботі системи охолодження можуть привести до перегріву двигуна. Якщо пропустити цей момент, можуть виникнути неприємні наслідки: пробій прокладки головки блоку, викривлення головки і, як наслідок, складний ремонт двигуна. У комбінації приладів будь-якого автомобіля знаходиться покажчик температури охолоджувальної рідини. Якщо двигун перегрівається, стрілка покажчика наближається до червоної зони.
Інтернет довідка http://www.amo-zil.ru/zil/37.html#view http://www.bestreferat.ru/referat-58193.html http://zil-130.interdalnoboy.com/dvigatel/sistema-ohlajdeniya.html http://www.referat.ru/referats/view/14790 http://otherreferats.allbest.ru/transport/00017929_0.html
Схожі презентації
Категорії