X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Зони комфорту

Завантажити презентацію

Зони комфорту

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Зони комфорту.

Слайд 2

Комунікаційний процес реалізується за допомогою певних засобів – знакових систем. За критерієм знакових систем можна виділити вербальне і невербальне спілкування.

Слайд 3

Невербальне спілкування відбувається, як правило, мимовільно. Невербальні засоби передання інформації людина освоює раніше, ніж вербальні.

Слайд 4

Одним з важливих параметрів, що характеризують невербальну комунікацію є міжособистісний простір – дистанція, яка неусвідомлено встановлюється в процесі безпосереднього спілкування між людьми.

Слайд 5

Дистанція, або зона комфорту, залежить від національних еталонів поведінки, соціального статусу, віку, психологічних особливостей. Надто велика і надто мала дистанція негативно відбивається на ефекті спілкування.

Слайд 6

Найближче спілкуються близькі знайомі, родичі. Жінки схильні перебувати ближче до співрозмовника, ніж чоловіки. Збільшення зони комфорту може викликати негативні відчуття. Зацікавлені одне в одному співрозмовники зменшують зону комфорту, незацікавлені намагаються збільшити відстань.

Слайд 7

Середньоєвропейські межі дистанції між близькими людьми становлять 0 - 0,5 м. (інтимна зона комфорту); Між співрозмовниками-друзями - 0,5 - 1,2 м. (міжособистісна зона комфорту); Для неформальних соціальних та ділових стосунків – 1,2 – 3,7 м. (соціальна зона комфорту); Для формальних стосунків, або щоб утриматися від спілкування – 3,7 і більше (формальна зона комфорту).

Слайд 8

Зона комфорту впливає на візуальний контакт. Візуальний контакт є надзвичайно важливим у невербальному спілкуванні. Фіксація погляду на іншому означає не тільки зацікавленість, але й зосередженість. Але пильний тривалий погляд на людину може викликати відчуття збентеженості і сприймається, як ознака агресії.

Слайд 9

Під час спілкування інформативну функцію виконують експресивні реакції. До них належать: Міміка; Пантоміміка; Жести; Інтонація; Тембр голосу.

Слайд 10

Найбільш експресивними є губи людини, її брови, рухи м'язів у нижній частині обличчя. Позитивні емоції досить рівномірно відбиваються на обох боках обличчя, негативні – чіткіше на лівому боці.

Слайд 11

Набір жестів, які використовує людина у спілкуванні, дуже різноманітний. Найважливіші з них такі: Комунікативні жести; Підкреслюючі жести; Модальні жести.

Слайд 12

Невербальна комунікація посідає дуже важливе місце в нашому спілкуванні тому, що 38% інформації ми сприймаємо через слова, а 55% - через жести, дистанцію і вираз обличчя.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Медицина