X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Модуль у світі Від’ємних чисел

Завантажити презентацію

Модуль у світі Від’ємних чисел

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Модуль у світі Від’ємних чисел Учні 6-А класу вчитель математики Маршалко Н. В. Перегінської ЗОШ №2 I-III ступенів

Слайд 2

Мета і завдання проекту

Слайд 3

Соціологи Пальчинська М. Горбоконь Т. Волошин В. Халус А. Тринчук М.

Слайд 4

До всіх я поважний, Завжди я додатний, Для додатних і нуля Сил своїх не трачу я, А у чисел від’ємних Я минус забираю. Розрахую відстань Від початку відліку до точки А, Я найвеличніший! Я модуль числа ! 1

Слайд 5

Що таке модуль Батьки -42% Учні -38% Вчителі -20%

Слайд 6

Як позначається модуль Батьки-50% Учні-37% Вчителі-23%

Слайд 7

Знайти модуль числа

Слайд 8

В і д є м н і П р о т и л е ж н і Д і а г р а м а К р у г Р а ц і о н а л ь н і Н у л ь

Слайд 9

Дроцюк Я. Халус О. Семкович І. Романко О. Христук С. Історики

Слайд 10

Ідеї виникнення нових чисел людство виношувало століттями і навіть тисячоліттями. Величезним досягненням людського розуму був винахід цифри 0. Адже віками нікому не спадало на думку, що порожнє місце можна якось позначати. Історія виникнення поняття “модуля” Італійський математик Дж. Кардано у XVI ст. при розв’язуванні рівнянь користувався від’ємними числами, але називав їх фіктивними.В узаконення від’ємних чисел зробив видатний французький вчений Рене Декарт, “виділивши їм житло” на координатній прямій ліаоруч від нуля.

Слайд 11

= = = = x x x x

Слайд 12

Термін “модуль” увів в математику учень видатного вченого Ньютона – Роджер Котес. А позначення модуля: ׀а׀ було введено в середині XIX століття відомим німецьким математиком – Вейєрштрасом.

Слайд 13

Ребус. П = Р я / КАРЛ

Слайд 14

М. В. Остроградський М. В. Остроградський народився на Полтавщині 1801 року, вже в дитинстві він завжди ходив із шнурком у кишені, прив'язавши до нього камінець, за допомогою якого вимірював глибину всіх криниць. Остроградський навчався в гімназії, в Харківському університеті на механіко-математичному факультеті. У 1822 році він їде до Парижа, де привертає до себе увагу французьких учених. Його вважали науковим авторитетом у галузі математики і механіки, символом стійкості та енергії. М. В. Остроградський був чудовим учителем, він писав: "Краще вчиться не той, хто старанно за пам'ятовує прочитане, а той, хто набуває вміння використати його".

Слайд 15

Слайд 16

М О Д У Л Ь 0 1,5 0,8 Вкажіть число, протилежне даному , а у другій таблиці знайдіть букву, яка відповідає цьому числу. 0 0,1 0,8 0 1,5 О Ь М Д Л У

Слайд 17

Означення модуля: Модулем додатного числа а є саме число а. Модулем числа 0 є число 0. Модулем від’ємного числа а є протилежне йому число –а. Модуль числа – це число, взяте без знака.

Слайд 18

Означення модуля a, якщо a > 0; 0, якщо а = 0; -а, якщо а < 0.

Слайд 19

0 – 3,5 10 0 – 4 6 | –3 | = 3 | 5 | = 5 | –4 | = 4 | 6 | = 6 | –3,5 | = 3,5 | 10 | = 10 | 0 | = 0 0 – 3 5

Слайд 20

0 – а а | – а | = а | а | = а | – а | = | а | модуль числа не може бути від’ємним; модулі протилежних чисел рівні.

Слайд 21

Знайдіть значення виразу: |-8|-|-5| |-10|*|-5| |240|:|-80| |-710|+|-290| = 8 - 5 = 3 = 10 * 5 = 50 = 240 : 80 = 3 = 710 +290 = 1000

Слайд 22

15 і 28; 13,7 і 8,6; і ; 12,3 і 12,29; -4 і -1. Порівняймо числа:

Слайд 23

-4 і -1 З двох від’ємних чисел меншим буде те число, у якого більший модуль. ׀-4׀ > ׀-1׀

Слайд 24

Прикольно! Уявімо, що модуль – це баня, а знак «мінус» - грязь. Виявившись під знаком модуля, від’ємне число «миється» і виходить без знака «мінус» - чистим. В бані можуть «митися» (т.ч. стояти під знаком модуля) як додатні, так і від’ємні числа.

Слайд 25

Науковці Глинка А. Семкович Д. Полич Д. Писар Б. Мельникович В.

Слайд 26

0 –3 3 x1,2 = 3

Слайд 27

0 х = 0

Слайд 28

0 Немає коренів!!!

Слайд 29

Відстань між двома точками на координатній прямій Дано А(а) і В(b), b>a додатні; АВ = ОВ - ОА = b – a = ׀b׀ – ׀a׀. Якщо А(5,3); В(7,25), то АВ = 7,25 – 5,30 = 1.95 (од. відр.) . . . O A B 0 a b x

Слайд 30

А О B а 0 b . . . х Дано А(а) і В(b), а0. АВ = АО + ОВ = ׀а׀ + ׀b׀. Якщо А(-5,3); В(7,25), то АВ =׀-5,3׀ + ׀7,25׀ = 5,30 + 7,25 = =12.25 (од. відр.)

Слайд 31

В A О . . . х b a 0 Дано А(а) і В(b), а

Слайд 32

Як розв’язати нерівність ׀х׀< а (а>0)? . . . -а 0 а х // / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / За означенням модуля цю нерівність задовольняють усі числа, відстань від яких до точки О(0) менша за а. Тобто -а < х < а.

Слайд 33

Розв’яжіть нерівність: І х І< 8 -8 < х < 8

Слайд 34

Висновок Означення і властивості модуля ми використовуємо для: знаходження модуля числа; розв’язування рівнянь ׀х׀ = а; розв’язування нерівностей ׀х׀ < а; знаходження відстані між двома точками на координатній пямій.

Слайд 35

1. Обчислити: ׀-71׀ А) -71; Б) 71; В)7; Г) -71 і 71. 2. Знайти значення виразу: ׀ -11׀ - ׀ -9׀. А) 20; Б) -2; В)2; Г)-20. 3.Розв’язати рівняння: ׀х׀ = 6,5. А) +6,5; Б) -6,5; В)- 6,5 і 6,5; Г) коренів немає. 4. Обчислити: -6 + (-6,2). А)-0,2; Б) -12,2; В) 12,2; Г) -17. 5. Знайти значення виразу ׀х + 5׀, якщо х = -1. А) 4; Б) -4; В) 6; Г) -6. 6. Розв’язати рівняння: |х| = -3. А) коренів немає; Б) -3; В) 3; Г) -3 і 3. 7. Розв’язати рівняння: ׀ х – 5׀ = 0. А) -5 і 5; Б) коренів немає; В) 5; Г) -5. 8. Обчислити: ׀ -43׀ +5* ׀4׀. А) 63; Б)81; В) -15; Г) 41. 9. Які числа належать до розв’язків нерівності: |х| > 4? А) -5 і 2; Б) -6 і -7; В) -10 і 4; Г) 7 і 3. 10. Розв’язати рівняння: ׀ х׀ + 2 = 5. А) -7 і 7; Б) -3 і 3; В) коренів немає; Г) 3. 11. Яка з нерівностей є правильною: А) ׀-71׀ ׀100׀; Г) ׀0׀ > ׀ -12,4׀. 12. Знайти відстань між точками: А(-4,1) і В(6,2). А) 10,3; Б) -10,3; В) -2,1; Г) 2,1.

Слайд 36

МОЛОДЦІ!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика