X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дії з раціональними числами для учнів 6-го класу

Завантажити презентацію

Дії з раціональними числами для учнів 6-го класу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

Додавання раціональних чисел

Слайд 4

Правило додавання раціональних чисел Щоб додати два числа з різними знаками треба: знайти модулі доданків; від більшого модуля відняти менший модуль; перед отриманим числом поставити знак доданка з більшим модулем

Слайд 5

Правило додавання раціональних чисел Щоб додати два від’ємних числа треба: знайти модулі доданків; додати модулі доданків; перед отриманим числом поставити знак “-”.

Слайд 6

Віднімання раціональних чисел 7 – (-2) = 9, оскільки -2 + 9 = 7 5 – 8 = -3, оскільки 8 + (-3) = 5 -9 – 11 = -20, оскільки 11 + (-20) = -9

Слайд 7

Множення раціональних чисел 7 ∙ 3 = 7 + 7 + 7 = 21 (-7) ∙ 3 = (-7) ∙ 3 = (-7) + (-7) + (-7) = - 21

Слайд 8

Ділення раціональних чисел 8 : (-2) = -4, оскільки -2 ∙ (-4) = 8 -12 : 4 = - 3, оскільки 4 ∙ (-3) = -12 (-0,16) : (-0,4) = 0,4, оскільки (-0,4) ∙ 0,4 = - 0,16 0 : (-4,5) = 0, оскільки (-4,5) ∙ 0 = 0

Слайд 9

Правило множення раціональних чисел Щоб помножити два числа з різними знаками, треба помножити їх модулі і перед отриманим добутком поставити знак “-”. Щоб помножити два відємних числа, треба помножити їх модулі.

Слайд 10

Шифр 8,7-60+0,1= 40-2,9+(-50)= 30∙(-40)-43= 60:(-5)+(-0,9)= 225+(-75)-20= 27-(60+80)= 97-(34-120)= (5,8-3,8)∙0,2=

Слайд 11

Ребуси

Слайд 12

Логічна розминка Ви обігнали бігуна, який займав другу позицію. На якій позиції ви тепер?

Слайд 13

Двоє хлопчиків грали в шахи сорок хвилин. Скільки хвилин грав кожен з них? Двоє хлопчиків грали в шахи сорок хвилин. Скільки хвилин грав кожен з них?

Слайд 14

Математичний фокус Напишіть будь-яке трьохзначне число, потім допишіть до нього таке ж саме. Отримане шестизначне число поділіть на 7, потім на 11 і врешті на 13. Ви побачите задумане вами спочатку число.

Слайд 15

Завдання з тесту Айзенка Вкажіть номер фігури, якої не вистачає на малюнку 1?

Слайд 16

Вкажіть номер фігури, якої не вистачає на малюнку 1?

Слайд 17

жаабр тяха нусск кодал

Слайд 18

Якого числа не вистачає?

Слайд 19

Вкажіть номер фігури, якої не вистачає на малюнку 1?

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Математика