X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
числові функції

Завантажити презентацію

числові функції

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Числові функції

Слайд 2

Епіграф Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трошки пам’ятаю. Те, що я чую, бачу, обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Конфуцій.

Слайд 3

Домашнє завдання 1

Слайд 4

Домашнє завдання 2

Слайд 5

Домашнє завдання 3

Слайд 6

Графік функції

Слайд 7

2. Математична розминка Які змінні називаються функціонально залежними? Відповідь. Кожному значенню незалежної змінної відповідає одне і тільки одне значення залежної змінної. 2. Сформулювати означення числової функції. Відповідь. Нехай D – деяка множина дійсних чисел. Числовою функцією з областю визначення D називають таку залежність, при якій кожному числу х з множини D відповідає дійсне число y, і записують y = f(x). 3. Способи задання функції. Відповідь. Аналітичний (за формулою) Табличний Графічний.

Слайд 8

Математична розминка

Слайд 9

Математична розминка

Слайд 10

Математична розминка

Слайд 11

3. Історична довідка Поняття функції є одним з найважливіших понять математики. Ідея функціональної залежності сягає в глибоку давнину, коли люди тільки почали розуміти існування різних видів залежності в природі. Як і інші, поняття функції виникли з потреб практики. У XVII – XVIII ст. з розвитком мореплавства, судно, машинобудування, астрономії, механіки та інших технічних дисциплін постала необхідність створення математичного апарату для опису різних процесів та явищ. Це привело до появи змінних величин. Значну роль у розвитку цих понять відіграв метод координат французьких математиків П. Ферма (1601-1665) і Р. Декарта (1596 – 1650). Метод координат почали використовувати для графічного дослідження функцій і графічного розв’язування рівнянь. Термін «функція» запровадив німецький математик Г. Лейбніц (1646 – 1716), який функцію пов’язував з графіком.

Слайд 12

Слайд 13

Вчені древності Р. Декарт (1596 -1650), Французький математик П. Ферма(1601 - 1665), Французький математик Г. Лейбніц (1646 –1716) , німецький математик

Слайд 14

Історична довідка (прод.) Академік Петербурської Академії наук Л. Ейлер (1707 – 1783) і швейцарський математик Й. Бернуллі (1667- 1748) вважали функцію аналітичним виразом (формулою). Згодом Л. Ейлер увів загальніший підхід до поняття функції як залежності однієї змінної величини від іншої. Цю ідею розвинули російський математик М. І. Лобачевський (1792 – 1856), німецький математик П. Діріхле (1805 – 1859) та інші вчені.

Слайд 15

Л.Ейлер (1707 – 1783), академік Петербурської Академії наук, Й. Бернуллі (1667- 1748), швейцарський математик

Слайд 16

П. Діріхле (1805 -1859), німецький математик М.І. Лобачевський (1792 -1856), російський математик

Слайд 17

Письмово

Слайд 18

Письмово

Слайд 19

Письмово

Слайд 20

Письмово

Слайд 21

Поміркуй

Слайд 22

5. Самостійна робота

Слайд 23

Відповіді

Слайд 24

Відповіді

Слайд 25

Підсумок уроку На уроці ми повторили і систематизували знання учнів з теми «Числові функції та їх властивості». Ми переконалися, що ця тема дуже важлива. Адже для вивчення того чи іншого явища потрібно встановлювати взаємозв’язок між величинами, які його описують. Такий взаємозв’язок у математиці задається за допомогою функцій. Розв’язали ряд задач, де застосовувалися властивості числових функцій. Застосовували набуті знання в стандартних і в нестандартних ситуаціях, робили висновки, будувалм графіки функцій за допомогою геометричних перетворень. Переконалися, що дійсно поняття функції є одним з найважливішим поняттям математики.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика