X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Як маркетинг заставити працювати на себе. Можливості маркетингу.

Завантажити презентацію

Як маркетинг заставити працювати на себе. Можливості маркетингу.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Як маркетинг заставити працювати на себе. Можливості. Щирін Юрій. Діалог. 2008 р. AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 2

Щирін Юрій, 30 років. Досвід роботи з 2005 – директор Агентства Індустріального Маркетингу; 2005 - 2006 (8 міс) керівник відділу моніторингу Секретаріату президента України; 2000 – 2004 спеціаліст, ведучий спеціаліст, нач. Відділу маркетингу, директор з маркетингу ЗАТ “ДКС України”; Освіта 1995-2000 Львівський національний університет ім. І. Франка. Економічний факультет. Диплом з відзнакою. Тема “Сучасні методи маркетингових досліджень” Знайомство: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 3

Зміст діалогу Коли я створив собі професійну мрію Моє перше результативне дослідження Етапи, методологія Втілення результатів дослідження AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 4

Для себе зрозуміти чого я хочу; В якій професійній сфері я зможу самореалізуватись, виходячи зі своїх особистих конкурентних переваг; Самопозиціонування Моя професійна ціль – довести світу, що я -найкращий: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 5

21 століття - ера інтелектуального комунізму AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 6

Особистий вибір AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 7

Особистий вибір AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 8

Особистий вибір AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 9

Самопозиціонування Якщо Ви себе не cпозиціонуєте, то це зроблять за ВАС AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 10

Етапи маркетингового дослідження Постановка дослідницької цілі (формування ТЗ) Кабінетні дослідження: On-line дослідження; Аналіз спеціалізованої/загальноекономічної преси; Польові дослідження: Глибинні інтерв’ю (телефонні, face-to-face): зі знайомими, друзями; з рекрутерами; з працівниками відділів кадрів; Тестування, фокус групи: Перевірка очікувань, поглиблення самооцінки AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 11

Правильна постановка задачі – 50% якісного МД. Одиничний випадок в МД: Ви – постановник задачі, виконавець МД і той хто приймає рішення на базі його результатів; Постановка дослідницької цілі: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 12

Резюме – основний фактор уваги покупця (роботодавця) Резюме – eye-stopper Технічне завдання – РЕЗЮМЕ AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 13

On-line дослідження; Аналіз спеціалізованої/загальноекономічної преси; Кабінетне дослідження: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 14

Нестандартні підходи AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 15

Непередбачувані ситуації AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 16

Глибинні інтерв’ю (телефонні, face-to-face): зі знайомими, друзями; з рекрутерами; з працівниками відділів кадрів; Польові дослідження: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 17

Тестування власних гіпотез В якій мірі мої знання відповідають професійним цілям; Наскільки мої особисті здібності відповідають професійним цілям; Чи справді мені потрібна така робота. Польові дослідження: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 18

Проміжний результат: Співбесіди, співбесіди, співбесіди Кінцевий результат: Робота моєї мрії Втілення результатів дослідження AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 19

Практикум: Я – президент, що знає маркетинг. (розробка маркетингового плану для України) AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 20

Україна – це студент (аспірант), якому необхідно знайти добру роботу на глобальному міждержавному ринку праці Україна – це студент Допоможемо їй це зробити! AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 21

Метод аналогій - Швеція AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Слайд 22

Дякую за увагу Агентство Індустріального Маркетингу: Teл.: +38044 5928181, фaкс. +38044 2308699 E-mail: sy@aimarketing.info AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка