Word 2007Як маркетинг заставити працювати на себе.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Як маркетинг заставити працювати на себе. Можливості. Щирін Юрій. Діалог. 2008 р. AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Щирін Юрій, 30 років. Досвід роботи з 2005 – директор Агентства Індустріального Маркетингу; 2005 - 2006 (8 міс) керівник відділу моніторингу Секретаріату президента України; 2000 – 2004 спеціаліст, ведучий спеціаліст, нач. Відділу маркетингу, директор з маркетингу ЗАТ “ДКС України”; Освіта 1995-2000 Львівський національний університет ім. І. Франка. Економічний факультет. Диплом з відзнакою. Тема “Сучасні методи маркетингових досліджень” Знайомство: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Зміст діалогу Коли я створив собі професійну мрію Моє перше результативне дослідження Етапи, методологія Втілення результатів дослідження AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Для себе зрозуміти чого я хочу; В якій професійній сфері я зможу самореалізуватись, виходячи зі своїх особистих конкурентних переваг; Самопозиціонування Моя професійна ціль – довести світу, що я -найкращий: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
21 століття - ера інтелектуального комунізму AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Самопозиціонування Якщо Ви себе не cпозиціонуєте, то це зроблять за ВАС AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Етапи маркетингового дослідження Постановка дослідницької цілі (формування ТЗ) Кабінетні дослідження: On-line дослідження; Аналіз спеціалізованої/загальноекономічної преси; Польові дослідження: Глибинні інтерв’ю (телефонні, face-to-face): зі знайомими, друзями; з рекрутерами; з працівниками відділів кадрів; Тестування, фокус групи: Перевірка очікувань, поглиблення самооцінки AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Правильна постановка задачі – 50% якісного МД. Одиничний випадок в МД: Ви – постановник задачі, виконавець МД і той хто приймає рішення на базі його результатів; Постановка дослідницької цілі: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Резюме – основний фактор уваги покупця (роботодавця) Резюме – eye-stopper Технічне завдання – РЕЗЮМЕ AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
On-line дослідження; Аналіз спеціалізованої/загальноекономічної преси; Кабінетне дослідження: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Непередбачувані ситуації AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Глибинні інтерв’ю (телефонні, face-to-face): зі знайомими, друзями; з рекрутерами; з працівниками відділів кадрів; Польові дослідження: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Тестування власних гіпотез В якій мірі мої знання відповідають професійним цілям; Наскільки мої особисті здібності відповідають професійним цілям; Чи справді мені потрібна така робота. Польові дослідження: AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Проміжний результат: Співбесіди, співбесіди, співбесіди Кінцевий результат: Робота моєї мрії Втілення результатів дослідження AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Практикум: Я – президент, що знає маркетинг. (розробка маркетингового плану для України) AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Україна – це студент (аспірант), якому необхідно знайти добру роботу на глобальному міждержавному ринку праці Україна – це студент Допоможемо їй це зробити! AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Метод аналогій - Швеція AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Дякую за увагу Агентство Індустріального Маркетингу: Teл.: +38044 5928181, фaкс. +38044 2308699 E-mail: sy@aimarketing.info AIM Copyright © 2005-2008. All Rights Reserved. www.aimarketing.info
Схожі презентації
Категорії