X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ВПЛИВ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО ПОПИТУ

Завантажити презентацію

ВПЛИВ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО ПОПИТУ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ВПЛИВ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО ПОПИТУ Актуальність У кожного підприємства має за необхідність володіти інформацією про основні особливості споживчого вибору та їх вплив на попит. Постановка завдання. Основною ціллю нашої роботи є визначення основи поведінки споживача, які впливають на формування попиту

Слайд 2

Ринковий попит — це кількість товару, яку всі споживачі готові придбати за тими чи іншими цінами. Індивідуальний попит - це об’єм благ,кожної відповідної ціни, який споживач хотів би придбати на ринку. Це попит конкретного(одного) споживача

Слайд 3

Еластичність-ступінь впливу одного показника на зміну іншого . Розрізняють цінову, дохідну і перехресну еластичність попиту Абсолютно еластичний попит Абсолютно нееластичний попит Еластичний попит Нееластичний попит Попит одиничною еластичністю

Слайд 4

Основні положення споживчого вибору потреби та їх класифікація; блага та їх класифікація, корисність благ; множина доступних варіантів вибору; суверенітет споживача; наявність переваг та здатність їх ранжувати; економічна раціональність споживача; наявність певних обмежень; інформованість споживача; наявність критеріїв вибору. Поведінку споживача досліджують з теорії споживчого вибору. Тому слід знати основні складові цієї теорії, що впливають на попит.

Слайд 5

Слайд 6

Множина доступних варіантів вибору Корисність — це задоволення, яке споживач отримує від споживання товарів чи послуг або від будь-якої діяльності. Гранична корисність Падіння граничної корисності в міру споживання людиною додаткових одиниць певного продукту прийнято називати законом спадної корисності

Слайд 7

Сувернітет споживача, свобода вибору Суверенітет споживача полягає в його здатності впливати на виробника. Необхідною умовою суверенітету споживача є свобода споживчого вибору.

Слайд 8

Наявність обмежень споживача

Слайд 9

Інформованість споживача Важливо як покупець проінформований про якість продукції, її складові, ціни на товар, можливість придбання, місцерозташування магазинів з цією продукцією та багато інших організаційних речей.

Слайд 10

Висновки Вивчивши та проаналізувавши основні положення поведінки споживача, здобувши певні знання про те, як діє покупець на ринку, підприємства можуть гарантувати собі збільшення попиту, а й відтак максимізацію прибутку.

Слайд 11

Дякуємо за увагу! Канівець Т. Горбенко М.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка