ВПЛИВ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО ПОПИТУ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ВПЛИВ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО ПОПИТУ Актуальність У кожного підприємства має за необхідність володіти інформацією про основні особливості споживчого вибору та їх вплив на попит. Постановка завдання. Основною ціллю нашої роботи є визначення основи поведінки споживача, які впливають на формування попиту
Ринковий попит — це кількість товару, яку всі споживачі готові придбати за тими чи іншими цінами. Індивідуальний попит - це об’єм благ,кожної відповідної ціни, який споживач хотів би придбати на ринку. Це попит конкретного(одного) споживача
Еластичність-ступінь впливу одного показника на зміну іншого . Розрізняють цінову, дохідну і перехресну еластичність попиту Абсолютно еластичний попит Абсолютно нееластичний попит Еластичний попит Нееластичний попит Попит одиничною еластичністю
Основні положення споживчого вибору потреби та їх класифікація; блага та їх класифікація, корисність благ; множина доступних варіантів вибору; суверенітет споживача; наявність переваг та здатність їх ранжувати; економічна раціональність споживача; наявність певних обмежень; інформованість споживача; наявність критеріїв вибору. Поведінку споживача досліджують з теорії споживчого вибору. Тому слід знати основні складові цієї теорії, що впливають на попит.
Множина доступних варіантів вибору Корисність — це задоволення, яке споживач отримує від споживання товарів чи послуг або від будь-якої діяльності. Гранична корисність Падіння граничної корисності в міру споживання людиною додаткових одиниць певного продукту прийнято називати законом спадної корисності
Сувернітет споживача, свобода вибору Суверенітет споживача полягає в його здатності впливати на виробника. Необхідною умовою суверенітету споживача є свобода споживчого вибору.
Інформованість споживача Важливо як покупець проінформований про якість продукції, її складові, ціни на товар, можливість придбання, місцерозташування магазинів з цією продукцією та багато інших організаційних речей.
Висновки Вивчивши та проаналізувавши основні положення поведінки споживача, здобувши певні знання про те, як діє покупець на ринку, підприємства можуть гарантувати собі збільшення попиту, а й відтак максимізацію прибутку.
Схожі презентації
Категорії