СУТНІСТЬ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПЛАН Зміст, завдання та завдання менеджменту ЗЕД. Об’єкт та суб’єкт в МЗЕД. Рольові функції менеджера ЗЕД. Принципи МЗЕД.
Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності полягає в комплексному дослідженні та моделюванні міжнародного середовища у поєднанні з налагодженою взаємодією всіх підрозділів і посадових осіб організації/установи в інтересах продуктивного досягнення визначених зовнішньоекономічних стратегій.
Мета менеджменту ЗЕД: формування та використання конкурентних переваг фірми за рахунок можливості ведення бізнесу в різних країнах з використанням їх економічних, соціальних, демографічних і культурних особливостей
Завдання менеджменту зовнішньоекономічної діяльності вивчення і проектування елементів міжнародного середовища: закордонних партнерів, рівня цін, митних правил, міжнародних норм і звичаїв та ін. Друге: Третє: Перше: забезпечення ефективної взаємодії не тільки між працівниками зовнішньоекономічних підрозділів, але і між усіма службами підприємства продуктивне досягнення всією організацією обраних зовнішньоекономічних цілей
Функції менеджменту ЗЕД: Планування - формування короткострокових, середньострокових і довгострокових планів розвитку зовнішньоекономічної діяльності, а також розробка бізнес-планів для нових зовнішньоекономічних проектів, що припускають залучення зовнішніх джерел фінансування
Організація - формування організаційних підрозділів фірми для здійснення зовнішньоекономічних операцій, розподіл співробітників на ділянки роботи, наділяючи їх відповідними функціями, повноважен-нями і відповідальністю та визначаючи форми і методи підготовки і реалізації зовнішньоекономічної діяльності Функції менеджменту ЗЕД:
Координація та погодження завдань і функцій зовнішньоекономічної діяльності з іншими відділами і підрозділами фірми з метою не допустити суперечностей в рішеннях і забезпечити злагодженість і оптимізацію всієї роботи організації Функції менеджменту ЗЕД:
Врахування результатів та оцінка ефективності зовнішньоекономічної діяльності за рахунок визначення прибутковості зовнішньоекономічних операцій окремо по конкретних видах товарів і регіонах та в сукупності по всьому номенклатурному ряду товарів, що поставляються за рубіж або імпортуються з-за кордону Функції менеджменту ЗЕД:
Контроль зовнішньоекономічних операцій як в оперативному, так і в стратегічному режимі на основі поточного моніторингу за ходом реалізації річних, середньострокових і довгострокових планів зовнішньоекономічної діяльності та організації проведення відповідних ревізій, у тому числі і по втіленню зовнішньоекономічних і маркетингових стратегій в життя Функції менеджменту ЗЕД:
Забезпечення інформаційної системи обслуговування зовнішньоекономічної діяльності фірми за рахунок впровадження інформаційних систем управління Функції менеджменту ЗЕД:
Об’єкт менеджменту ЗЕД Діяльність організації (підприємство, фірма), що систематично здійснює ЗЕД
Ієрархічна структура суб’єкта менеджменту ЗЕД Міжнародні інституції Державні органи влади, установи та організації Система менеджменту підприємства
Стратегічний оптимізатор міжнародного бізнесу Організатор пошуку можливостей фірми на зовнішньому ринку Стратегічний мотиватор Організатор та керівник інтернаціонального колективу Дипломат Суспільний діяч Культурний аналітик
Принципи менеджменту ЗЕД Загальні Специфічні Національні невелика кількість загальновизнаних у всьому світі правил, що стали своєрідними загальновідомими істинами (аксіомами), яких дотримуються всі учасники міжнародних ділових операцій закріплені у відповідних міжнародних правових актах і є обов'язковими для виконання всіма державами, що підписали той або інший акт закріплюються в законодавчих актах відповідних країн
Принципи менеджменту ЗЕД у Європейському Союзі передбачають: контроль і оформлення документів на товари, що перетинають національні кордони свободу пересування осіб для працевлаштування або постійне місце проживання в будь-якій країні уніфікацію технічних норм і стандартів відкриття споживчих ринків лібералізацію фінансових послуг поступове відкриття ринку інформаційних послуг лібералізацію транспортних послуг створення сприятливих умов для промислового співробітництва з урахуванням законодавства про права на інтелектуальну і промислову власність усунення фіскальних бар'єрів
Національні принципи менеджменту ЗЕД суверенітет свободу юридичну рівність і недискримінацію верховенство закону захист інтересів суб'єктів підприємницької діяльності еквівалентність обміну
Схожі презентації
Категорії