X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Ринок лізингу Центральної та Східної Європи в 2010-2011 рр. Перспективи розвитку

Завантажити презентацію

Ринок лізингу Центральної та Східної Європи в 2010-2011 рр. Перспективи розвитку

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Ринок лізингу Центральної та Східної Європи в 2010-2011 рр. Перспективи розвитку Юкка Салонен Генеральний директор Nordea Finance Голова ради директорів Leaseurope ІІ Щорічна міжнародна конференція 20 Травня 2011 р. Київ, Україна

Слайд 2

Перспективи розвитку Basel III

Слайд 3

Розвиток європейського ринку лізингу 3.9% 12.2% 5.0% Європейський ринок лізингу – нове зростання об’ємів (% порівняно з попереднім роком) € ~227 bil Розрахунки на 2010 рік – попередні Темпи росту розраховані на основі щорічних звітів членів без урахування коливань валютних курсів 1995-2006рр. Починаючи з 2007 р. темпи росту враховують валютні коливання. Джерело: Щорічні звіти Leaseurope Ринкові розрахунки за 2010 -35% -25% -15% -5% 5% 15% 25% 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010P Загальний об’єм Нерухомість Рухоме майно (Попередні результати)

Слайд 4

-5% 0% 5% 10% 15% 0% 5% Обладнання Транспорт 2.2% 6.1% -10% -15% -40% Європейський ринок лізингу в 2010 р. -10% -5% 0% 5% 10% 15% 5% Разом Нові об’єми лізигу за категоріями активів – % порівняно з минулим роком 5.0% -15% -10% -5% 0% 5% 10% 15% 5% Нерухомість Рухоме майно 12.2% 3.9% -15% -35% Темпи росту розраховані на основі щорічних звітів членів та враховують валютні коливання. Джерело: Попередній звіт за 2010 р. (Попередні результати)

Слайд 5

Ринок лізингу ЄЕС в 2010 р. Лізинг устаткування та транспорту порівняно із загальним об’ємом в регіоні (2009 р.в порівнянні з 2010 р.) Лізинг устаткування Загальний об’єм Лізинг транспорту Темпи росту розраховані на основі щорічних звітів членів та враховують валютні коливання. Джерело: Попередній звіт Leaseurope за 2010 р. -10% -5% 0% 5% 10% 15% 20% 25% CEE DE IT UK FR Nordic Med AT (Попередні результати)

Слайд 6

Європейський ринок лізингу в 2010 р. Придбано активів в лізинг Загальні об’єми лізингу за категорією активів, % Джерело: Попередній звіт Leaseurope за 2010 р. Устаткування Автомобілі Комерційний транспорт IT і комунікації Інше Нерухомість 2010 2009 9% 13% 18% 15% 37% 8% 8% 14% 18% 15% 38% 7% 53% Автопром (Попередні результати)

Слайд 7

Європейський ринок лізингу в 2010 Клієнти лізингу Об’єми лізингу рухомого майна в залежності від групи клієнтів (2010) Бізнес Державний сектор Інші Споживач 2% 77% 17% 4% Джерело: Попередній звіт Leaseurope за 2010 р. % лізинг рухомого майна (Попередні результати)

Слайд 8

Розвиток ринку лізингу ЄЕС Ринок лізингу ЄЕС – нове зростання об’ємів (% порівняно з минулим роком) Розрахунки за 2010 рік – попередні Темпи росту розраховані на основі щорічних звітів членів та не враховують коливань валютних курсів 1995-2006рр. Починаючи з 2007 р. темпи росту враховують валютні коливання. Джерело: Щорічні звіти Leaseurope (Попередні результати)

Слайд 9

Ринок лізингу ЄЕС в 2010 р. Показники росту країн ЄЕС (2009 р. порівняно з 2010 р.) Темпи росту розраховані на основі щорічних звітів членів та враховують валютні коливання. Джерело: щорічні звіти Leaseurope за 2009-2010 рр. -90% -70% -50% -30% -10% 10% 30% HU BG RS SI RO UA LV CZ SK EE PL 2010 2009 (2010р) Регіон ЄЕС 2.7% (Попередні результати)

Слайд 10

Ринок лізингу ЄЕС в 2010 р. Лізинг устаткування та транспорту порівняно з загальним об’ємом в регіоні (2009 в порівнянні з 2010) Лізинг устаткування Разом Лізинг транспорту Темпи росту розраховані на основі щорічних звітів членів та враховують валютні коливання. Джерело: Попередній звіт Leaseurope за 2010 р. -10% -5% 0% 5% 10% 15% 20% 25% CEE DE IT UK FR Nordic Med AT (Попередні результати)

Слайд 11

Ринок лізингу ЄЕС в 2010 р. Лізинг устаткування та транспорту порвняно із загальним об’ємом в країні (2009 р. в порівнянні з 2010 р.) Темпи росту розраховані на основі щорічних звітів членів та враховують валютні коливання. Джерело: Попередній звіт Leaseurope за 2010 р. Лізинг устаткування Загальний об’єм Лізинг транспорту -45% -35% -25% -15% -5% 5% 15% 25% 35% CEE HU BG SI RO LV CZ SK EE PL (Попередні результати)

Слайд 12

Ринок лізингу ЄЕС в 2010 р. Лізинг нерухомості порвняно із загальним об’ємом в регіоні (2009 р. в порівнянні з 2010 р.) Темпи росту розраховані на основі щорічних звітів членів та враховують валютні коливання. Джерело: Попередній звіт Leaseurope за 2010 р. Нерухомість Загальний об’єм -25% -15% -5% 5% 15% 25% 35% 45% CEE DE IT FR Med AT (Попередні результати)

Слайд 13

Проникнення ринку лізингу в Європі Загальний об’єм Нерухомість Рухоме майно Проникнення лізингу – це частка загальних інвестицій (за виключенням житлової нерухомості) профінансованих в лізинг. Джерело: Leaseurope, Eurostat (GFCF) Розвиток проникнення лізингового ринку 20 країн Європи (1999-2009) 16% 7% 22% 18% 12% 3% 0% 5% 10% 15% 20% 25% 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009

Слайд 14

Проникнення ринку лізингу в Європі За матеріалами: DG ECFIN (AMECO) Iнвестиції – щорічні зміни(% порівняно з попереднім роком) -30% -20% -10% 0% 10% 20% 30% 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 ЄС 27 ЄЕС ЄЕС: чи достатнім є рівень вівдновлення, щоб використовувати його як PR?

Слайд 15

Development Prospects Basel III

Слайд 16

Спреди в прибутках

Слайд 17

Державний борг зростає у країн-боржників

Слайд 18

Перспективи розвитку Basel III

Слайд 19

Лізингова звітність IASB/FASB рухаються в правильному напрямку Повторний розгляд, вірогідно, покращить Визначення лізингу: остаточний стандарт повинен містити більш обгрунтовану відмінність між лізингом та послугами Комплексні пропозиції ED по квотах рентного прибутку: у разі спрощення наблизитися до теперішніх вимог Полегшення для лізингоотримувачів, які мають короткострокові угоди Пряме включення витрат для лізингоотримувачів Звітність лізингоотримувачів все ще має бути допрацьована Радами IASB/FASB нещодавно оголосили, що їм потрібно більше часу Ці гарні новини – це відповідь на зростаючі занепокоєння у червні 2011 року Дає Радам більше часу, щоб показати кращий результат Це повинно включати додаткові консультації та точні оцінки Процес має бути завершеним до кінця 2011р. – початку 2012 Реальна дата має бути визначена (не раніше 2015 р., скоріше 2016 р.)

Слайд 20

Лізингова звітність Позиція Leaseurope RoU De-rec ED model PO Lessee Lessor RoU SL P&L De-rec Leaseurope’s position Lessee Lessor FL Emerging model Lessee Lessor OTFL Service Lease RoU RoU: Право користування ; SL P&L: прямолінійні P&L витрати (i.e. довічна амортизація of RoU) FL: Фінансовий лізинг; OTLF: Інший, ніж фінансовий, лізинг (на балансі SL P&L) ? IAS17 не цілком зламана– доказом є повторно представлена класифікація Якщо Рада продовжить розробку нової моделі: Концептуально новий підхід повинен бути надійним Конкретно це означає: P&L (відповідальність виробника) модель для лізингоотримувачів повинна бути прямолінійною Дерекогнація повинна застосовуватись до всіх лізингодавців Звітність лізингодавця та лізингоотримувача повинна змінитись одночасно.

Слайд 21

Перспективи розвитку Basel III

Слайд 22

Basel III ключові моменти для банків Basel III - капітал Basel III - ліквідність Вищий рівень капіталу– включаючи кредитні співвідношення та системні ризики Вища якість капіталу– більше власного Врахування компромісних угод Призведе до додаткової вартості буферу ліквідності– також для розширених зобов’язань Basel III – фінансу-вання Ціль документу – збалансованість активів та пасивів– проте реальна модель бізнесу змушує до такої моделі, як влаштований зараз коефіцієнт фінансування

Слайд 23

Pressure on profitability

Слайд 24

Вплив на лізингові компанії Basel III - капітал Basel III - ліквідність Вище співвідношення капіталу до активів Інвестиції згідно потреб власника Негативний вплив на рентабельність капіталу Необхідність в ліквідності згідноLCR Додаткові витрати Негативний вплив на рентабельність капіталу Basel III – фінансу-вання Необхідність в довгостроковому фінансуванні згідно NSFR Наявність можливостей довгострокового фінансування стає критичною Додаткові витрати Негативний вплив на рентабельність капіталу

Слайд 25

Вплив на лізингові компанії Basel III - капітал Basel III - ліквідність Basel III – фінансу-вання Негативний вплив на рентабельність капіталу Довгострокове фінансування

Слайд 26

Ринок лізингу Центральної та Східної Європи в 2010-2011 рр. Перспективи розвитку Юкка Салонен Генеральний директор Nordea Finance Голова ради директорів Leaseurope ІІ Щорічна міжнародна конференція 20 Травня 2011 р. Київ, Україна

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка