Вихід підприємства «Sun Flash» на ринок Франції
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Наше підприємство займається розробкою вишуканих жіночих прикрас на базі новітніх технологій та з використанням камнів з кришталю.
Категорія Показник Найбільшіміста Париж, Марсель,Ліон, Тулуза, Бордо,Лілль ВВП на душу населення 42,747$ Формаправління Президентсько-парламентськареспубліка Населення 65447374чол. Щільність 115Осіб/ км ² Податок на прибуток Приблизно 12% ПДВ Основна - 18,6% Підвищена – 28%
Франція належить до країн з високою дистанцією влади, в яких помітною є залежність підлеглих від їхнього керівника. Франція має давні традиції ієрархічних відносин, шанування влади та централізації. Ключовим поняттям у французькій організації є влада (pouvoir), що в цілому відрізняє Францію від організацій інших країн, для яких таким поняттям може бути порядок (Німеччина), рівність (скандинавські країни) і т. д. Класичний імідж французької ієрархії включає централізацію, значну владу керівника і службову дистанцію між керівником і підлеглими. Топ-менеджери у Франції вважають, що свої високі пости в службовій ієрархії вони посідають завдяки їх інтелектуальним здібностям. Тому вони повинні приймати всі ключові рішення і бути в курсі всіх справ, щоб мати можливість контролювати рішення, прийняті менеджерами нижчого рівня.
Аналіз зовнішнього середовища: Статево-вікова структура населення: 0-14 років: 18,6% (чоловіче населення 6,125,629 чол.; Жіноче населення 5,838,925 чол.); 15-64 років: 65% (чоловіче населення 20,963,124 чол.; Жіноче населення 20,929,280 чол.); 65 років і старше: 16,4% (чоловіче населення 4,403,248.; Жіноче населення 6,155,767 чол.) Середній вік: все населення - 39,4 року; чоловіки - 38 років; жінки - 40,9 років.
Загальна чисельність економічно активного населення (ЕАН) - 27760 тисяч чол. (2007 р.). Статево-вікова структура ЕАН: - чоловіків - 14 824 тис. (53,5%) - жінок - 12 814 тис. (46,5%). Структура економічно активного населення за віком: у найбільш працездатних віках (20-60 років) знаходяться лише 45,8% економічно активного населення, до того ж 40,6% цієї групи - особи від 40 років і старше. Структура економічно активного населення за галузями господарства: сільське господарство - 4,1%, промисловість: 24,4%, сфера послуг - 71,5%. Економічно активне населення
Співвідношення послідовників релігійних груп: - Католики - 83% -88%, - Мусульмани - 5% -10%, - Протестанти - 2%, - Іудеї - 1%.
В діловому житті Франції велику роль відіграють зв'язки і знайомства. Тому зазвичай нові контракти встановлюються через посередників, які пов'язані дружніми відносинами з потрібним вам особою. Еліта ділового світу тут обмежена, нових людей, нікому не знайомих, до себе не допускають. У Франції не прийнято звертатися до співрозмовників за ім'ям, якщо тільки вони самі не попросили. Зазвичай вживають "месьє" - чоловікам і "мадам" - жінкам. Вимоги до зовнішнього вигляду ділової людини у Франції в основному ті ж, що й в інших європейських країнах, але є одне важливе правило: одяг повинен бути високої якості з натурального матеріалу.
Список найбільш відвідуваних місць у Франції : 1. Нотр-Дам (Париж), 13 500 000 відвідувачів. 2. Ліс Фонтенбло, 13 000 000. 3. Діснейленд, 12 800 000. 4. Блошиний ринок у Сент-Уен, 11 000 000. 5. Базиліка Сакре-Кер (Париж), 10 500 000.
Стратегія «Sun Flash» щодо виходу на ринок Франції Вид стартегії: - стратегія лідирування на основі низьких цін, маркетингова стратегія ( майбутній перспективі – глобльна стратегія). Статутний капітал: - власний + можливість залучення інвесторів. Спеціалізація фірми: - ювелірні вироби з полудорогоцінних каменів та металів. Величина фірми: середня. Досвід на відповідному ринку: відсутній (планується залучення місцевих кадрів за для просування на ринку).
Наше підприємство на початковому етапі буде займатися виключно основною діяльністю, тобто експортом товарів. Експорт буде базуватися на умовах FOB. Всі рішення будуть прийматися централізовано - тобто генеральним директором, з врахуванням думок нижчої ланки керівництва. Виробництво продукції буде автоматизованим, з мінімальним застосуванням робочої сили. Підприємство використовує змішану фінансову політику, яка буде основуватися, в окремих випадках, як на агресивній та і на консервативній фінансовій політиці. Середня вартість одиниці виробу наших конкурентів становить 20 євро ( 220 грн.). Розрахунки проводяться за допомогою відомих нам форм – це акредитив та інкасо. Додаткова інформація:
Собівартість однієїодиниці продукції Сировина 65, 54 грн. Оцінкаробочої сили 19,4 грн. Транспортування 10,69 грн. Посередницькі послуги 7,02 грн. Упаковка 2,35грн. Сума: 105 грн.
Взаємозв'язок стратегій, структур і прийняття рішень з результативністю управління міжнародною компанією. Наша компанія безпосередньо буде використовувати цей механізм, і як з нього видно – прийняттям рішень займаеться вище керівництво.
Отже, як висновок, варто зазначити Франція вважається країною, найімовірніше, з помірною жіночною культурою, бо більше цінується уважна, чуйна, ніж агресивна поведінка, як чоловіків, так і жінок. Компроміс і переговори краще будь-якої «доброї сутички» характеризує кращі методи вирішення конфліктів.
Схожі презентації
Категорії