X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Попит і пропозиція

Завантажити презентацію

Попит і пропозиція

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Попит і пропозиція

Слайд 2

На графіку зображено зміну пропозиції роликових ковзанів на споживчому ринку. Що з наведеного нижче могло викликати зсув кривої пропозиції з положення S1 у положення S2? 1) скорочення кількості фірм, що виробляють роликові ковзани 2) впровадження нових технологій виробництва роликових ковзанів 3) зростання цін на комплектуючі вироби для роликових ковзанів 4) зростання тарифів на електроенергію S2 ціна , P кількість, Q S1

Слайд 3

На малюнку відображена ситуація на ринку туристичних послуг: лінія попиту D перемістилася в нове положення D1. це переміщення може бути пов'язано, насамперед, з Очікуваннями економічного підйому 2) Завершенням туристичного сезону 3) Збільшенням зростання доходу споживачів 4) Зростання числа туристичних фірм ціна , P кількість, Q D D1

Слайд 4

На малюнку відображена ситуація на ринку легкового транспорту: лінія попиту D перемістилася в нове положення D1. це переміщення може бути пов'язано, насамперед, з 1) Конкуренцією автовиробників 2) Розвитком громадського транспорту 3) Зниженням цін на бензин 4) Зростанням продуктивності праці в галузі ціна , P кількість, Q D D1

Слайд 5

На малюнку відображена ситуація на ринку зерна: лінія пропозиції S перемістилася в нове положення S1 Це переміщення може бути пов'язано, насамперед, з (зі) 1) наданням виробникам зерна податкових пільг 2) зниженням цін на паливо та добрива 3) зростанням числа хлібопекарських та кондитерських підприємств 4) очікуваннями низького врожаю зерна S S1 ціна , P кількість, Q

Слайд 6

1. Попит на який-або продукт визначається тим: А) скільки даного продукту є на ринку по будь-якими цінами; Б) скільки продукту покупці хочуть і можуть купити за пропонованими цінами; В) скільки продукту покупці хочуть купити незалежно від того, можуть вони це зробити чи ні; Г) скільки продукту покупці можуть дозволити собі купити.

Слайд 7

2. Ціна на взуття може зрости через: А) впровадження нових верстатів, що знижують собівартість виробництва однієї пари взуття; Б) збільшення капіталовкладень виробників; В) зменшення попиту на взуття;

Слайд 8

3. Фермери хочуть продавати свої? Продукти за високими цінами. Домогосподарки хочуть купувати ці продукти за низькими цінами. У ринковій економіці цей конфлікт вирішується за допомогою: А) конкуренції Б) уряду В) ділових кіл Г) виборців.

Слайд 9

4. Як впливає на учасників ринкових відносин підвищення ринкової ціни товару? А) виробники знижують величину пропозиції; Б) споживачі прагнуть вкладати гроші в цінні папери; В) зменшується величина попиту; Г) зростає безробіття.

Слайд 10

5. Збільшення податків на виробництво: А) знижує витрати споживача Б) збільшує прибуток виробника В) збільшує продуктивність праці Г) знижує зростання виробництва.

Слайд 11

6. Якщо пропозиція і попит на товар зростають, то: А) ціна підвищиться Б) збільшиться загальна кількість товару В) ціна залишиться стабільною Г) добробут суспільства зросте

Слайд 12

7. Попит і пропозиція можуть бути використані для пояснення координуючої ролі ціни: А) на товарному ринку Б) на ринку ресурсів В) на валютному ринку Г) на будь-якому ринку

Слайд 13

8. Виробники використовують рекламу насамперед для: А) інформування про товар Б) ілюстрації необхідності конкуренції в даній галузі промисловості В) виправдання високої ціни товару Г) збільшення прибутку.

Слайд 14

9.Попит споживача безпосередньо визначається: А) якістю трудових ресурсів Б) рівнем його індивідуальних доходів В) витратами на виробництво товарів Г) обмеженістю природних ресурсів.

Слайд 15

10. Що таке ціна? А) це те, що товар дійсно варто Б) грошовий вираз вартості товару В) встановлена державою пропорція обміну одного товару на інший.

Слайд 16

11. Цілком імовірно, що причиною падіння ціни на продукт є: А) падіння цін на виробничі ресурси Б) зростання споживчих доходів В) зростання податків на приватне підприємництво.

Слайд 17

12. При зміні цін на ресурси, необхідні для виробництва товару: А) зміниться величина попиту на товар Б) зміниться пропозиція товару В) зміниться величина пропозиції товару.

Слайд 18

13. Зсув кривої попиту на морозиво вліво і вниз, швидше за все, може бути викликано: А) настанням зими Б) підвищенням ціни морозива В) зростанням споживчих доходів

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка