X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Основи економічного життя суспільства"

Завантажити презентацію

"Основи економічного життя суспільства"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Основи економічного життя суспільства Основні поняття економіки

Слайд 2

Економіка – основа життя людини і суспільства Економіка – це наука, яка дає обгрунтування способів розподілу обмежених ресурсів, завдяки чому, забезпечується найліпше, найповніше задоволення потреб.

Слайд 3

Видатні дослідники економічної галузі…

Слайд 4

Адам Смітт «Теорія невидимої руки ринку.»

Слайд 5

Людвіг Едвард «Німецьке економічне диво» ФРН

Слайд 6

Давид Юм «Трактат про природу людини та власті»

Слайд 7

Економічний прогрес Доіндустріальне суспільство Індустріальне суспільство Постіндустріальне суспільство

Слайд 8

Економічна система Макроекономіка Мікроекономіка Приватний сектор Державний сектор

Слайд 9

Економічне зростання Економічна свобода Соціальна справедливість Повна зайнятість населення Економічні завдання

Слайд 10

Золоте правило економіки: Максимум результатів за мінімум витрат

Слайд 11

Традиційна Ринкова Змішана Командна Способи організації економічної системи

Слайд 12

1.Цінновий механізм узгодження. 3. Обмежена роль держави 4. Система спеціальних показників 2.Регулювання поведінки окремих учасників. Характерні риси ринкової економіки

Слайд 13

Фази промислового розвитку Піднесення Криза Депресія Пожвавлення Піднесення Криза

Слайд 14

Планування Мотивація Контроль Організація Сутність менеджменту

Слайд 15

Слайд 16

Фрикційне Структурне Циклічне Безробіття

Слайд 17

7.Аналіз навколишнього середовища 11.Післяпродажа обслуговування 8.Управління маркетингом 10.Планування асортименту Завдання маркетингу: 5.Просування товару 6.Аналіз потреб споживачів 3.Цінова політика 4.Реклама 1.Дослідження ринку 9.Забезпеченн соціальної відповідальності 2.Планування збуту

Слайд 18

Конкуренція є значним чинником, якщо: існує така кількість покупців і продавців, що жоден з них не може істотно вплинути на ціну, тобто, стати монополістом; кожний продавець і покупець може вільно ввійти в певну галузь і так само вийти з неї – не існує юридичної або організаційної перешкоди для надходження ресурсів з галузі в галузь.

Слайд 19

Недоліки економіки: ринок погано реагує на деякі загальнонаціональні і загальнодержавні потреби, наприклад, в освіті, культурі, у фундаментальних дослідженнях, збереженні навколишнього середовища. Ці сфери діяльності не забезпечують приватному бізнесу прибутків, які б відповідали значенню цих сфер у житті суспільсьва; механізм ринкової конкуренції може спричиняти явища масових банкрутств, безробіття, соціального розшарування суспільства; конкуренція, цей рушійний механізм ринкової економіки, що забезпечує її головні переваги, має тенденцію до затухання. Конкуренції дфють такі процеси, як злиття фірм, мета яких – посісти монопольне становище на ринку, як укрупнення підприємств під впливом технологічного процесу.

Слайд 20

Потреби мають такі ознаки і властивості: вони зумовлені фізіологічними і психологічними властивостями людини, її духовним світом і соціальною природою; вони вимагають свого задоволення, причому частина – неодмінного і навіть негайного; задоволення потреб здійснюється через споживання життєвих благ.

Слайд 21

Економічна теорія В економічній теорії стосовно вартості продукту сформувались два альтернативних підходи, які, розглядаючи її природу, по-різному трактуючи роль виробничих факторів у створенні вартості. Відповідно, вони по-різному визначають, що ж віднести до продукту виробництва. Центром проблеми при цьому стало питання про продуктивну і непродуктивну працю.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка