Організація відносин ОСББ з виробниками і виконавцями житлово-комунальних послуг
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
* Організація відносин ОСББ з виробниками і виконавцями житлово-комунальних послуг Вікторія Погорєлова, консультант ВБО “Інститут місцевого розвитку Дмитро Левицький, консультант ВБО “Інститут місцевого розвитку 18-19 січня 2011 року, Херсон
* Основна діяльність об'єднання Забезпечення реалізації прав власників приміщень на володіння та користування спільним майном членів об'єднання Забезпечення виконання власниками своїх зобов'язань, пов'язаних з діяльністю об'єднання Належне утримання будинку та прибудинкової території Сприяння членам об'єднання в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами *
* Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку НЕ Є І НЕ МОЖЕ БУТИ ВИКОНАВЦЕМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
* * Варіанти договірних відносин з виконавцями житлово-комунальних послуг Прямі договори між мешканцями (споживачами) та підприємством-виконавцем послуг (в т.ч. управителем) ОСББ як колективний замовник (абонент) комунальної послуги ОСББ, що здійснює самозабезпечення
* Варіанти договірних відносин з виконавцями житлово-комунальних послуг (продовження) Прямі відносини зі споживачами в багатоквартирних будинках, де не створено ОСББ Виконавець послуги з утримання Виробник і виконавець комунальної послуги Фактичне надання послуг (з договорами або без них) Підстави використання внутрішньобудинкових мереж ? Розподіл відповідальності за стан мереж? Порядок доступу до внутрішньобудинкових мереж ? Договори зі споживачами Неорганізовані власники
* Виконавець послуги з утримання ОСББ – організований власник Виробник і виконавець комунальної послуги Договори зі споживачами Договір про надання послуги з утримання Сервітут (використання мереж) Договір субпідряду (потенційно) Договір про порядок доступу до мереж Варіанти договірних відносин з виконавцями житлово-комунальних послуг (продовження) Прямі відносини зі споживачами в багатоквартирних будинках, де створено ОСББ
* Управитель / "керуюча компанія" Договори зі споживачами Договір про надання послуг з управління Договори субпідряду Конкурс Варіанти договірних відносин з виконавцями житлово-комунальних послуг (продовження) ОСББ – організований власник Виробники житлово-комунальних послуг Виробники житлово-комунальних послуг Виробники житлово-комунальних послуг Споживачі – управитель – виробники послуг
* ОСББ Внутрішні правила ОСББ Договори про надання житлово-комунальних послуг Варіанти договірних відносин з виконавцями житлово-комунальних послуг (продовження) Виробники житлово-комунальних послуг Виробники житлово-комунальних послуг Виробники житлово-комунальних послуг ОСББ як колективний замовник (абонент)
* ОСББ Внутрішні правила ОСББ Договір підряду Варіанти договірних відносин з виконавцями житлово-комунальних послуг (продовження) Виробник житлово-комунальної послуги ОСББ, що здійснює самозабезпечення Наймані працівники Наймані працівники Наймані працівники Трудові договори
* 1. Перевірити, чи оформлений договір належним чином: • підписаний посадовою особою; • скріплений печаткою. 2. Ознайомитися зі змістом договору, який повинен відповідати вимогам Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, Типовим договорам, затвердженим постановами КМУ України, з’ясувати, чи можливе виконання всіх умов договору нашим ОСББ. Порядок укладення договорів ОСББ з виробниками/виконавцями ЖКП
* Порядок укладення договорів ОСББ з виробниками/виконавцями ЖКП (продовження) 3. Звернути увагу на: • порядок визначення обсягів спожитих послуг; • порядок проведення розрахунків; • на порядок проведення звіряння сторонами договору обсягів спожитих послуг та сплачених коштів. 4. При укладенні господарських договорів необхідно керуватись статтею 181 Господарського кодексу України
* Порядок укладення договорів ОСББ з виробниками/виконавцями ЖКП (продовження) 5. В разі незгоди з окремими умовами договору: скласти протокол розбіжностей, зробити застереження про протокол розбіжностей у договорі, у 20-денний строк надіслати підприємству два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором 6. Протягом 20 днів підприємство повинне врегулювати розбіжності, а неврегульовані передати на розгляд суду 7. Якщо цього підприємством не зроблено, зауваження ОСББ вважаються прийнятими
* Типові перешкоди в співпраці ОСББ з комунальними підприємствами Тлумачення ОСББ як виконавця Тарифи як для промислових споживачів Пеня
* Претензійно-позовна робота В разі отримання претензії: не ігнорувати розглянути в місячний термін перевірити розрахунки відповідь (про невизнання претензії) направити виключно рекомендованим листом з повідомленням, цінним листом з описом вкладення, або вручити під розписку
* Претензійно-позовна робота (продовження) В разі отримання копії позову від підприємства: перевірити арифметичну правильність розрахунків перевірити наявність документів, що підтверджують/спростовують вимоги позивача перевірити правильність застосування тарифів, використаних у розрахунках перевірити правильність зарахування платежів позивачем (порівняти свої платіжні документи та документи, що є у позивача, в т.ч. перевірити платежі позивачу від управлінь праці та соціального захисту населення, кошти в рахунок погашення вкладів Ощадбанку тощо)
* Претензійно-позовна робота (продовження) В разі отримання копії позову від підприємства: перевірити наявність переплат помісячно і на початок періоду, за який здійснено розрахунок позивачем надати лист банку та позивачу про виправлення призначень платежів, якщо були виявлені невідповідності (переплати і недоплати за окремі місяці) підготувати власний "контррозрахунок" (помісячний) тримати на контролі отримання повідомлення про призначення справи до розгляду
* www. mhrp.org.ua Контактна інформація Погорєлова Вікторія моб. тел. 050 170 16 45 pvika@ukr.net Левицький Дмитро моб. тел. 067 445 73 59 ldmytro@ukr.net консультанти ВБО “Інститут місцевого розвитку” тел +38 044 428 76 10, факс +38 044 428 76 12 вул. Ігорівська, 14А, 2 поверх, Київ 04655, Україна www.mdi.org.ua
Схожі презентації
Категорії