Модель “Школи лідерів”, успіху та розвитку креативності
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Завжди вперед, завжди іти, до перемог, до мрії, до мети Будь першим у любому ділі, крізь терени прямуй до цілі Місія школи: розвиток творчих здібностей випускників та їх лідерських якостей. Об'єкт дослідження: становлення креативного освітнього закладу у динаміці свого розвитку і функціонування та суб’єкти освітнього процесу як виразники якісних ознак і параметрів результативності навчально-виховного процесу. Предмет дослідження: Педагогічні умови і засоби формування розвинутої соціально-креативної особистості випускника на основі організації її самореалізації в процесі засвоєння життєвих компетенцій в школі творчості.
Мета: всебічний розвиток творчої конкурентноздатної особистості випускника, його здібностей і обдарувань на основі виховання громадянської свідомості та життєвої компетентності. Створення освітнього середовища, яке допомагає випускнику реалізувати себе як суб'єкта власного життя та спілкування. Головним напрямком діяльності школи та кожного вчителя є формування мотивацій навчальної діяльності та виховного процесу Учасники: випускники, вчителі, батьки
перебудувати методику викладання навчальних предметів, змінити психологію та стиль спілкування у школі на засадах суб'єкт - суб'єктивних відносин та педагогіки співробітництва у системі особистісно орієнтованого навчання; заохотити випускника до конкретних кроків саморозвитку та самовдосконалення; забезпечити розвиток у випускників мотивації до навчання та саморозвитку та відстежити динаміку процесу; підвищити професійну майстерність педагогів. Очікувані результати: - розвиток школи, впровадження у систему роботи технології особистісно орієнтованого навчання та виховання; - сформованість внутрішньої мотивації випускників до навчання та саморозвитку; - інтелектуальний розвиток випускників, вироблення загальнонавчальних умінь,лідерських якостей, здатності до саморозвитку та самовдосконалення; - зростання професійної майстерності педагогів
Діагностично-рефлекторний модуль виявлення інтересів учнів анкетування спостереження діагностика рефлексія Установчо- мотиваційний модуль цілепоказання прояв захопленості інтерес до творчої діяльності Контрольно-аналітичний модуль організація заходів захист індивідуальних та колективних проектів результативність на аналіз навчально-виховного процесу корекція Змістовно-пошуковий модуль пошук інформації алгоритми технічних завдань розробка індивідуальних, колективних проектів
Ситуація успіху – це створення умов, що забезпечують результат даної ситуації; це те, що може створити вчитель для досягнення успіху учнем.
Результати анкетування по виявленню бажання і здатності до досягнення успіху Вчителі учні (9-11 кл.) Опитано 20 83 Високий рівень 14 45 Середній рівень 5 33 Низький рівень 1 5 Інформаційна підтримка Самоосвіта Самоаналіз Співпраця з ВНЗ Обмін досвідом Взаємодопомога Стажування за кордоном
Самоосвітня компетенція Професійна трудова компетенція Соціальна компетенція Культурно- дозвільна компетенція відповідальне ставлення до навчання сумлінність у виконанні домашніх завдань вміння легко орієнтуватися в джерелах інформації вміння працювати з науковою літературою участь у дослідній роботі і МАН уявлення про майбутню професійну діяльність знання про законодавчі документи про працю.про права і обов'язки у трудовій сфері дотримання правил безпеки у роботі вміння працювати здатність до вибору життєвого шляху комунікативний (вміння спілку – ватися з людьми) володіти навичками етичної та правової поведінки, толерантності та поваги до інших наявність улюблених занять у вільний час відвідування культурних центрів уміння вести діалог і висловлювати свої думки бути людиною творчою і цікавою
ЛІДЕРСТВО починається з особистих якостей лідера. ( Франц Хесселбайн) ЛІДЕРСТВО – здатність подати бачення мети таким чином, іншим захотілося досягнути її. (Керол О 'Коннор) ЛІДЕРСТВО – це індивід, за яким інші хочуть слідувати починається з особистих якостей лідера. ( Піл Голл) Контингент учні Вік Здібності Викладачі Вчителі Учні Запрошені діагностика бесіди тренінги проекти КТС зустрічі із практичні зустрічі з успішними спеціалістами заняття людьми
Публічного виступу Вміння володіти собою Спілкування з людьми Досвід співпраці і роботи в команді Вміння переконливо відстоювати свою точку зору Досвід організаторської роботи Набуття організаторського досвіду Подолання труднощів
Більше від усього люди хочуть отримати від своїх лідерів бачення й напрямок, мету й сенс довіру й правду. ( Уоррен Бенніс) Проведення уроків (їх елементів) гуртків, заходів учнями Елементи тренінгів Обмін досвідом учень - учень Самоврядування (різновікове) Проектні технології Зустрічі з цікавими людьми КТС
Особистість випускника Національне виховання Шкільне самоврядування (“чуття єдиної родини”) Учитель як партнер Робота з батьками (сімейно- родинне виховання)
Кожний коштує стільки, скільки коштує справа, якою він займається . ( Марко Аврелій) Небажання бути лідером Пасивність Байдужість Невіра у власні сили Небажання навчатися, працювати Страх перед відповідальністю
Лідер діє найкращим чином тоді, коли люди ледве усвідомлюють, що він існує. ( Лао Цзи ) Успіх вчителя та учня досягається лише наполегливою працею та співпрацею. Щоб знайти сенс свого життя, людина повинна ставити перед собою мету, яка перевищує її здібності . ( У.К. Дюран ) Усе, що робиться з любов'ю, приречено на успіх. Успіх – це гармонійне пристосування нашого “я” до оточуючих нас обставин, які постійно змінюються. (Н.Хілл )
Схожі презентації
Категорії