Електронні закупівлі: підстави побудови системи в Україні
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Електронні закупівлі: підстави побудови системи в Україні Концепція впровадження одної з складових електронного урядування (пілотний проект в Харківській області)
Види «Електронних закупівель» Електронний реверсивний аукціон Електронний каталог Електронний магазин Електронний гаманець Онлайн аукціон Електронна торгова площадка
Електронні закупівлі державних потреб це- макро-процеси закупівель, які розроблені за допомогою Інтернет-технологій збільшення можливості для більшої конкуренції щодо укладання державних контрактів надання кращого співвідношення ціни в часі отримання благ у платників податків.
Електронний каталог - еКаталог(eCatalogues) інструмент для електронного підпорядкування тендерів на загальних принципах для eProcurement Автоматизовані процеси для прийому, оцінки, покупки і виставляння рахунку eCatalogues дозволяє стандартизувати кожну технічну вимогу Використання моделі «Бізнес для уряду» (B-2-G) - стандартизації державних потреб за допомогою застосування відкритих і загально прийнятних стандартів Використання спільних з ЄС класифікаторів таких як Common Procurement Vocabulary (CPV)
Застосування еКаталогу під час проведення: «відкритої процедури з використанням еКаталогу»; допорогової процедури еТендера з еКаталогом; еКаталог як окрема процедура; еКаталог через Редукціон або Біржу; Інтернет магазин як гуртовий склад з еКаталогом наприклад для ліків.
Планування закупівель з урахуванням регіональної преференції 15% Планування закупівель у відповідності з планом развитку Харківської області; Взаємна ув'язка процесів планування закупок і бюджетного планування. Головний розпорядник бюджетних коштів (ГРБС) і розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня Регіональний постачальник Республіканський постачальник Перелік Продукції, послуг (ціна 100%) Замовник у Харківській обл. Торги
Учасники розміщення продукції еКаталозі Направлення підтвердження в участі еТоргах -Оферта Выбор наилучшего ценового предложения из еКаталога, заключение договора с использованием ЕЦП Загальнодержавний веб-портал «Державні закупівлі» Розміщення інформації в еТорги, звіт про виконання закупівлі ЭЛЕКТРОННІ ТОРГИ Із застосуванням электронного Каталогу Заявка на покупку ТРП Запрошення учасників на еТоргі із застосуванням еКаталога надсилається усім учасникам еКаталога
Направлення заповненої таблиці цінових пропозицій з еКаталога Замонику Заповнення проекту договору Замовником Підписання Замовником договору з використанням ЕЦП Направлення підписаного Учасником договору Замовнику Направлення проекту договору Учаснику Перенаправлення договору на веб-портал «Державні закупівлі»; еКаталог; Казначейську службу 1 день 1 день 1 день Договір укладено ЭЛЕКТРОННі ТОРГИ Укладання договору за публичні кошти з суб’єктами які підпадають під дію ЗУ «Про державні закупівлі» eКаталог
Інтеграція з Єдиний веб-порталом «Державні закупівлі» Веб-сайт «електронний Каталог» Підсистема інтеграції
Електронна система "еКазначейство - кліент" це мінімізація особистих контактів держустанов з відповідальними виконавцями Казначейської служби Мобільний центр управління бюджетом Замовника «еКазначейство – клієнт» Облік Договорів. Платіжні документи, оплата Електронна система "еКазначейство - клієнт"
Передумови створення системи електронного документообігу Державної казначейської служби України Обмін юридично значимими електронними документами з використанням електронного цифрового підпису Гарантована доставка електронних документів Попередній контроль правильності складання електронних документів Автоматизований контроль діяльності органу Казначейської служби Зниження операційних ризиків органів Казначейської служби Зниження матеріальних, фінансових, трудових, тимчасових і інших витрат органів Казначейської служби та їх клієнтів
Электронні платежі це значне заощадження грошевих коштів: папір, транспортні витрати, оптимізація чисельності працівників Казначейської служби
Переваги Електронної системи «еКазначейство - клієнт» для Державних установ оперативне управління своїми рахунками в режимі онлайн володіння інформацією про стан рахунків, залишків на них, а також про стан платежів значна економія грошових коштів: папір, проїзд, вивільнення працівників казначейства, що виконують на даний момент функцію по вводу рахунків до оплати самостійне введення головним бухгалтером установи в електронну систему "еКазначейство - клієнт" своїх документів: рахунок для оплати, заявку на реєстрацію договору, заявку на облік постачальника Наявність бази довідників: МФО банків, ОКПО постачальників КЄКВ, Коди класифікаторів Застосування електронного підпису Інтеграція з еКаталогом. Мобільний центр
Ожидаемый социально-экономический эффект Підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів за рахунок централізованого контролю проведених закупівель на рівні великих регіональних центрів (м.Харків) Виявлення проявів корупціогенних чинників при підготовці та розміщенні державного замовлення, проведення державних закупівель. Зниження ризику накладення штрафних санкцій за рахунок використання механізмів контролю в сфері розміщення замовлення і закупівель. Зниження витрат по забезпеченню взаємодії суб'єктів сфери державних закупівель за рахунок максимальної інтеграції процесів та організації електронного документообігу .
Безоплатна установка автоматизованого робочого місця клієнта Дистанційна оновлюваність автоматизованого робочого місця клієнта Актуальність даних автоматизованого робочого місця клієнта Зменшення транспортних витрат клієнта Скорочення часу на доставку документів клієнтом Виключення ризиків невідповідності документа клієнта в електронному вигляді та на паперовому носії Зменшення ризиків подання клієнтом невірно оформленого документа Скорочення термінів перевірки платіжних документів фахівцями Державної казначейської служби Збільшення тривалості операційного дня економія паперу Зменшення трудовитрат працівників клієнта Переваги системи електронного документообігу Державної казначейської служби для клієнтів
Пілотний проект: «Електронне урядування в Харкові» Мобільний центр управління бюджетом Замовника «еКазначейство – кліент» еКаталог еКаталог Казначейська служба
- довіра; - прозорість вибору учасників; - справжня конкуренція між учасниками; - проведення допорогових закупівель; - відмова від проведення переговорної процедури (закупівлі в одного учасника); - відсутність впливу замовників на результати автоматичного вибору переможця; - спілкування on-line між замовником, Казначейством і постачальником; - заощадження коштів на витрати, пов’язані з супроводженням процедури закупівлі (час, канцтовари, транспортні витрати та ін.); - дистанційне керування рахунками та оплатами між Держказначейством та замовником торгів. Якісно нова модель співпраці бізнесу і держави:
Вартість процедур закупівель значно зменшиться завдяки: скороченню видатків на утримання зайвого апарату держслужбовців, оптимізації накладних витрат, зменшенню корупційної складової, закупівлі при стандартних якостях товарів за мінімальною ціною. У разі упровадження це дозволить: отримати ефект від електронних закупівель на рівні 20 % (за аналогічними підрахунками із західного досвіду), вивільнені 20 % коштів можна спрямувати на інші нагальні потреби держави, сума цих коштів може сягати 47 237,14 млн. грн. (за звітом органу державної статистики за січень–червень 2014 року). Якісно нова модель співпраці бізнесу і держави - економічний ефект від упровадження
Вартісна характеристика процедур закупівель Розраховано на підставі звіту органу державної статистики за січень–червень 2014 року http://www.ukrstat.gov.ua/ Найменування показників Вартісна характеристика процедур закупівель, млн грн Загальна річна сума коштів, запланованих замовником для закупівлі товарів, робіт і послуг 125 453,8 Закупівлі без застосування процедур 110 731,9 20 % коштів, заощаджених та спрямованих на нагальні потреби держави 47 237,14
Схожі презентації
Категорії