X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Стан та проблеми цивільного захисту Миколаївської області у 2006 році

Завантажити презентацію

Стан та проблеми цивільного захисту Миколаївської області у 2006 році

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Стан цивільного захисту Миколаївської області у 2006 році Головне управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації

Слайд 2

Завдання та заходи у сфері цивільного захисту області на 2006 рік були визначені в Організаційно-методичних рекомендаціях МНС України від 21 грудня 2005 року № 01-11304/163 щодо планування та реалізації основних заходів і завдань з підготовки єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій (Цивільної оборони) України у 2006 році та у розпорядженні голови облдержадміністрації від 28.02.06 № 43-р “Про підвищення готовності органів управління та сил цивільного захисту (Цивільної оборони) області та основні завдання на 2006 рік”. Головним завданням у сфері діяльності з цивільного захисту Миколаївської області у 2006 році було забезпечення готовності до проведення ефективних заходів щодо захисту населення при виникненні надзвичайних ситуацій та можливих терористичних актів, а також забезпечення готовності переводу системи цивільного захисту з мирного часу на особливий період. Основні зусилля протягом 2006 року були направлені на здійснення завчасних попереджувальних заходів, адекватне реагування на надзвичайні ситуації, удосконалення процесів управління заходами цивільного захисту. Аналіз виконання завдань цивільного захисту у 2006 році

Слайд 3

Організація роботи обласної комісії ТЕБ та НС Для своєчасного прийняття рішень керівництвом області та вжиття превентивних заходів щодо покращення стану техногенно-екологічної безпеки протягом поточного року підготовлено і проведено 13 засідань обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при облдержадміністрації (12 планових та 1 позачергове, розглянуто 23 питання). Робота комісії протягом 2006 року була спрямована на вирішення наступних задач: - готовності сил та засобів до реагування, на несприятливі погодні умови; забезпечення безаварійного пропуску весняної повені, льодоходу та дощових паводків; - вжиття запобіжних заходів щодо недопущення загибелі людей на водних; - забезпечення достатнього рівня пожежної та техногенної безпеки об’єктів господарської діяльності, житлово-комунального господарства та лісів області; - забезпечення належного рівня техногенної безпеки потенційно-небезпечних підприємств і територій та стан їх аварійно-рятувального обслуговування; - вжиття заходів щодо запобігання забруднення поверхневих водойм господарсько-побутовими стоками, вжиття невідкладних заходів із недопущення виникненню надзвичайних ситуацій на об’єктах водопровідно-каналізаційного господарства; - забезпечення безпеки життєдіяльності населення в 30 км зоні ВП “Южно-Українська АЕС”. Краще вирішуються питання щодо реалізації протокольних рішень комісії в міськвиконкомах м. Миколаєва та м. Южноукраїнська, Арбузинською, Березнегуватською, Очаківською та Снігурівською райдержадміністраціями. На недостатньому рівні виконуються ці завдання у Кривоозерському, Єланецькому та Врадіївському районах.

Слайд 4

З метою визначення найбільш небезпечних об’єктів і територій на 2006 рік був складений паспорт ризику виникнення надзвичайних ситуацій області, розроблено і поступово реалізувався План першочергових заходів, спрямованих на ефективну реалізацію державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій. На виконання запобіжних заходів у 2006 році було сплановано виконання робіт на загальну суму 35 млн. 123 тис. грн. профінансовано та освоєно 27 млн. 928 тис. грн., (80%). У 2005 році було сплановано 13,4 млн. грн., профінансовано та освоєно 10 млн. 238,352 тис. грн. (76,5%): План заходів в цілому виконано, що сприяло зменшенню кількості виникненню надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру у порівнянні з 2005 роком (в 2005 році – 25, в 2006 –17) на 32%.

Слайд 5

Виконання Плану першочергових заходів по напрямках на зменшення скиду господарсько-промислових, побутових стоків до поверхневих водойм, забруднення підземних вод сплановано 9 млн. 879,7 тис. грн., профінансовано та освоєно 6 млн. 339,1 тис. грн., що складає 64,2% від спланованого; на удосконалення системи водопостачання сплановано 6 млн. 901,4 тис. грн., профінансовано та освоєно 4 млн. 859,1 тис. грн., що складає 70,4% від спланованого; на зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру сплановано 13 млн. 299,3 тис. грн., профінансовано та освоєно 13 млн. 269, 0 тис. грн., що складає 99,8% від спланованого; на попередження викидів сильнодіючих отруйних речовин сплановано 44,0 тис. грн., профінансовано та освоєно 364,8 тис. грн., що складає 100% від спланованого; на зниження наслідків зсувів сплановано 33,0 тис. грн., профінансовано та освоєно 166,8 тис. грн., що складає 100% від спланованого. на відновлення та підтримку сприятливого гідрологічного стану річок і водосховищ (протипаводкові заходи) сплановано 963,8 тис. грн., профінансовано та освоєно 1542,1 тис. грн., що складає 100% від спланованого; на поповнення місцевих та об’єктових матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій сплановано 3 млн.938,4 тис. грн., профінансовано та освоєно 1 млн. 387,2 тис. грн., що складає 35% від спланованого.

Слайд 6

Краще заходи виконувались в м. Миколаєві, Врадіївському та Новоодеському районах, ВАТ “Миколаївський глиноземний завод”, гірше – в м. Очаків, Кривоозерському та Очаківському районах.

Слайд 7

На сьогоднішній день в Миколаївській області знаходиться більше 11 тисяч суб'єктів господарської діяльності, з яких, за поданням головного управління, на комісії ТЕБ та НС при облдержадміністрації 412 визначено потенційно небезпечними. Під контролем головного управління для 363 з 412 об’єктів були розроблені паспорти безпеки та направлені на реєстрацію в державному реєстрі ПНО, для 244 потенційно небезпечних об’єктів складено плани локалізації і ліквідації аварійних ситуацій та аварій. Проведено ідентифікацію потенційно небезпечних об'єктів, 217 визначено об’єктами підвищеної небезпеки. Для забезпечення готовності до локалізації, ліквідації аварій та їх наслідків на 38 об'єктах підвищеної небезпеки складено декларації безпеки. Обов'язковому страхуванню цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підлягає 366 потенційно небезпечних об’єктів, на сьогоднішній день, за активною участю головного управління, застраховано 338.

Слайд 8

Потенційно небезпечні об’єкти, страхування цивільної відповідальності Краще робота була організована в м. Южноукраїнську, Доманівському, Вознесенському, Новобузькому та Снігурівському районах, гірше – у Врадіївському, Очаківському та Єланецькому районах.

Слайд 9

На протязі 2006 року для підтримання системи зв’язку та оповіщення у працездатному стані проведено: одна комплексна перевірка системи оповіщення з подачею всіх команд від МНС України; шість тренування з питань оповіщення з практичним запуском обласної системи оповіщення; - дванадцять перевірок працездатності обласної системи оповіщення з пункту управління головного управління; п’ятдесят два радіотренування в радіомережах МНС України з пункту управління головного управління; дванадцять перевірок системи оповіщення міст та районів; щорічне, щомісячне та щоденне експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури оповіщення у всіх містах та районах області; інвентаризація апаратури оповіщення у всіх містах та районах області. передача апаратури оповіщення на баланс райдержадміністрацій та в тимчасове користування міськвиконкому м. Миколаєва. Випадків виходу з ладу апаратури оповіщення та несанкціонованого її запуску не було. Стан системи оповіщення був розглянутий на нараді голови облдержадміністрації з головами райдержадміністрацій, міськими (міст обласного значення) головами 23.06.2006 р. Надані доручення по усуненню недоліків і вжиття заходів покращенню її стану. Обстежений стан міського та позаміського пунктів управління області і пунктів управління міських органів влади, їх оснащення засобами зв’язку. Краще робота проводилась у Арбузинському, Веселинівському, Вознесенському, Кривоозерському, Очаківському районах та м. Вознесенську, де ЗПУ готові до застосування за призначенням, гірше - в Баштанському, Снігурівському, Первомайському, Єланецькому та Миколаївському районах. СИСТЕМА ЗВ’ЯЗКУ ТА ОПОВІЩЕННЯ

Слайд 10

На 1.01.07 року з 894 населених пунктів 188 населених пункти не мають проводового радіомовлення. Протягом 2006 року проводове мовлення відновлено у 15 населених пунктах (Новоодеський район – 2, Арбузинський – 3, Казанківський – 3, Єланецький – 2, Вознесенський район – 2, Доманівський район – 1, Жовтневий район - 2). Краще положення справ по відновленню проводового мовлення в Арбузинському, Баштанському, Березанському, Березнегуватському, Врадіївському, Жовтневому, Снігурівському, Кривоозерському та Очаківському районах. Найнижчі показники мають Братський Веселинівський, Вознесенський, Доманівський, Єланецький, Казанківській, Миколаївський, Новобузький, Новоодеський та Первомайський райони.

Слайд 11

Станом на 01.01.07 року з 369 електросирен встановлених на території області працює лише 258 (70%), а 111 електросирен - непрацездатні. Відновлено працездатність 6 електросирен (м. Южноукраїнськ – 1, м. Очаків – 2, м. Вознесенськ – 1, Баштанський район – 1,Єланецький район – 1). Краще робота проводилась в м. Южноукраїнську, м. Очакові, Арбузинському та Снігурівському районах, гірше – в Доманівському, Єланецькому, Казанківському та Новобузькому та Первомайському районах.

Слайд 12

Заборгованість міст та районів за експлуатаційно-технічне обслуговування системи оповіщення перед МФ ВАТ „Укртелеком Найбільшу заборгованість мають: Первомайський р-н – 17368 грн., Врадіївський р-н – 15824 грн., Єланецький р-н – 14315 грн., Баштанський р-н – 13171 грн. Поточні розрахунки за обслуговування системи зв’язку та оповіщення і розрахунки за минулі роки за надані послуги проводяться, але не в повному обсязі. На даний час заборгованість складає 90229 грн., із них 16757 грн. Миколаївська ОДА.

Слайд 13

Аварійно-рятувальні служби На сьогоднішній день на території Миколаївської області функціонують: - аварійно-рятувальні підрозділи управління МНС України в Миколаївській області, які виконують завдання щодо ліквідації пожеж різної категорії (не допущено знищення вогнем 749 будівель, 96 одиниць техніки, матеріальних цінностей на суму понад 20млн. грн.); - в області існує 12 місцевих пожежних команд в 7-ми районах області при потребі понад 60. Не організована робота по створенню підрозділів місцевої пожежної охорони в Братському, Березнегуватському, Врадіївському, Миколаївському та Новоодеському районах); - Миколаївський воєнізований гірничорятувальний (аварійно-рятувальний) загін багатоцільового призначення (укладено договори на постійне обслуговування з 26 підприємствами, 83 об'єктами та 2-а територіями. Загін є єдиним на території області укомплектованим підрозділом. Договори на виконання аварійно-рятувальних робіт по територіальному принципу укладено тільки виконкомами міст Миколаєва та Вознесенська, протягом року здійснено 1735 виїздів); - комунальна аварійно-рятувальна служба м. Очаків, яка виконує функції рятування людей на воді.

Слайд 14

Відкоригований план евакуації населення області у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру в мирний час. Райдержадміністраціями та виконавчими комітетами міських рад, які входять до 30-км зони навколо ВП “Южно-Українська АЕС”, плани евакуації доповнені заходами у випадках проявів тероризму. Більшість міст та районів області відпрацювали плани транспортного забезпечення евакуаційних заходів у разі виникнення надзвичайних ситуацій. Краще робота щодо планування та організації евакозаходів проведена в містах Первомайську, Южноукраїнську, Вознесенському та Первомайському районах, гірше – в Єланецькому районі. Згідно окремого плану проведено тактико-спеціальні навчання з питань антитерористичної діяльності на територіях Вознесенського та Миколаївського районів, протягом яких були практично відпрацьовані елементи евакуації населення. У вересні 2006 року проведено спеціальне тренування органів виконавчої влади Доманівського району по організації евакуації населення при виникненні надзвичайної ситуації на ВП “Южно-Українська АЕС”.

Слайд 15

Стан готовності захисних споруд “Обмежено готові” (в %) Краще робота по підтриманню та приведенню захисних споруд до працездатного стану організована в м. Миколаєві, гірше - в Братському, Вознесенському, Єланецькому, Казанківському районах та місті Первомайську. Утримання захисних споруд цивільної оборони області. По результатам огляду – конкурсу на кращу захисну споруду цивільної оборони області кращою визначено захисну споруду цивільної оборони в ДП “Морський торгівельний порт” м. Миколаєва. В готовності не нижче „Обмежено готове” станом на 1 січня відповідного року знаходилося захисних споруд цивільної оборони: у 2006 році – 57%, у 2007 році – 52%.

Слайд 16

Стан готовності захисних споруд

Слайд 17

На виконання задач медико-біологічного захисту вирішено питання щодо 100% забезпечення населення 30-ти км зони навколо ВП “Южно-Українська АЕС” препаратами стабільного йоду. За 2006 рік у Миколаївської області за медичною допомогою звернулося понад 170 тис. хворих небезпечними інфекційними захворюваннями, що на 5% менш ніж за аналогічний період минулого року. Зниження відбулося за рахунок гострих респіраторних вірусних інфекцій, грипу, гострих кишкових інфекцій, вірусних гепатитів. Зростання загальної захворюваності відмічено у Арбузинському, Братському, Веселинівському, Вознесенському, Врадіївському, Доманівському, Кривоозерському, Миколаївському, Новобузькому та Снігурівському районах. У 2006 році на території області виникло 4 спалаху сальмонельозу, під час яких постраждало 100 осіб, з них 14 дітей. (Кривоозерський район – 2 спалаху, постраждало 51 особа, з них 6 дітей; Казанківський район - 1 спалах, постраждало 12 осіб, з них 3 дітей; Доманівський район - 1 спалах, постраждало 37 осіб, з них 5 дітей). Спалахи було локалізовано та своєчасно ліквідовано, вторинних осередків не виявлено. Значно зросло захворюваність на кір (зареєстровано 1432 випадки проти 6 у попередньому році;, було зареєстровано 52 спалаху та групові захворювання; найвищий рівень захворювання у Баштанському - 111 випадків, Братському - 74 випадки, Веселинівському - 73 випадки, Вознесенському - 125 випадків, Новоодеському - 217 випадків, Первомайському - 73 випадки). Контроль за якістю питної води та джерелами водопостачання постійно проводять 8 спеціалізованих лабораторій. Досліджено 6169 проб питної води на мікробіологічні показники (з них не відповідало гігієнічним вимогам 437, що становить 7,1%; на санітарно-хімічні показники відповідно 5335/975 (18,2%); перевищення середньообласного показника в 2-3 рази відмічалося на водопроводах у Доманівському, Баштанському, Очаківському та Снігурівському районах). Краще робота була організована в місті, Первомайську, Арбузинському, Доманівському, Новобузькому районах, гірше – в Братському та Єланецькому районах.

Слайд 18

Виконання практичних заходів в сфері радіаційного та хімічного захисту надало змогу уникнути надзвичайних ситуацій на радіаційних та хімічно-небезпечних об’єктах промисловості, та ураження населення, що мешкає в районах розташування цих об’єктів. Взято під контроль стан працездатності постів радіаційного контролю та створення автоматизованої системи радіаційного контролю на ВП “Южно-Українська АЕС”. Перевірено створення локальних систем виявлення загрози надзвичайних ситуацій на ряді хімічно небезпечних об’єктів. Створено 28 (100%) позаштатних розрахунково-аналітичних груп міст і районів. Проводилась робота по зниженню ризиків надзвичайних ситуацій на хімічно-небезпечних об’єктах (кількість хімічно-небезпечних об’єктів знизилась у 2006 році до 38 (у 2005 році – 55), при активному сприянні головного управління, ряд підприємств був переведено на використання безпечних хімічних речовин (фреон). З 38 хімічно-небезпечних об’єктів 31 обладнано локальними системами виявлення небезпечних хімічних речовин, що складає 82% від потреби;

Слайд 19

Зменшена кількість складів зберігання отрутохімікатів з 171 до 100 (шляхом централізації міст зберігання отрутохімікатів). За ініціативою головного управління вивезено за межі області та утилізовано компонент ракетного палива “меланж” у кількості 420т. Прийнято активну участь у розробці Програми поводження з токсичними відходами до 2010 року. Краще робота проводилась у Вознесенському та Новоодеському районах, гірше – у Врадіївському та Єланецькому районах.

Слайд 20

Проводилась відповідна робота щодо створення матеріальних резервів для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. Виділення коштів на створення регіонального резерву з обласного бюджету на 2006 рік не передбачалося. На створення місцевих матеріальних резервів було виділено 70тис. 767грн. (12% від запланованих на рік). Місцевий матеріальний резерв в районах та містах обласного значення створено на загальну суму 450293 грн., (23% від запланованих на період до 2010 року). Протягом року на ліквідацію надзвичайних ситуацій та їх наслідків було витрачено матеріалів із запасів місцевих матеріальних резервів на суму 11865 грн., (3% від загальної суми створених запасів). Проблемним питанням залишається відсутність регіонального матеріального резерву, відсутність місцевих матеріальних резервів у 4-х містах обласного значення (Первомайськ, Вознесенськ, Очаків, Южноукраїнськ) та в 8-мі районах області (Баштанському, Братському, Єланецькому, Казанківському, Новобузькому, Новоодеському, Очаківському, Первомайському). На 2006 рік був сформований резервний фонд на здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціально-політичного характеру на загальну суму 3млн. 700тис. 441грн. (у т.ч. 1млн. 500тис. грн.. – з обласного бюджету). В двох містах (Вознесенськ, Очаків) та у п’яти районах (Арбузинському, Вознесенському, Єланецькому, Казанківському, Новобузькому) резервний фонд не формувався. Протягом року з резервних фондів облдержадміністрації, міськвиконкомів (міст обласного значення) та райдержадміністрацій було використано на заходи з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій 943тис. 702грн. (з них 223тис. грн. з резервного фонду області).

Слайд 21

Стан створення обласного та місцевих матеріальних резервів

Слайд 22

СТАН формування та використання коштів резервного фонду місцевих бюджетів у 2006 р.

Слайд 23

ПІДГОТОВКА КЕРІВНОГО СКЛАДУ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ ДО ДІЙ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ За планом підготовки органів управління та керівного складу цивільного захисту проведено 158 комплексних навчань та тренувань. Прийнято участь у тактико-спеціальному навчанні з питань антитерористичної діяльності, яке проводилося координаційною групою антитерористичного центру при управлінні СБУ України в Миколаївської області, а також у командно-штабному навчанні територіальної підсистеми ЄДС цивільного захисту населення і територій області. Організовано і цілеспрямовано здійснювалася підготовка керівників всіх рівнів у навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Миколаївської області, де протягом року пройшли підготовку 4647 осіб (93% від запланованого). Краще підготовка була організована в м. Южноукраїнську, Березанському, Березнегуватському та Снігурівському районах, гірше – в м. Очаків, Веселинівському, Врадіївському, Казанківському, Кривоозерському, Новоодеському та Первомайському районах.

Слайд 24

Стосовно інформування населення про стан захисту від надзвичайних ситуацій, а також про заходи, що вживалися для забезпечення його безпеці протягом року в газетах опубліковано 191 стаття попереджувального характеру, проведено 114 виступів на радіо та 32- на телебаченні, періодично надавалася інформація у “бігучому рядку”. Протягом 2006 року до головного управління надійшло – 6362 документи, які були своєчасно відпрацьовані. На 1158 документів надано письмові відповіді. Краще інформування населення здійснювалось в м. Южноукраїнську, Баштанському та Снігурівському районах, гірше – у Врадіїському, Кривоозерському та Казанківському

Слайд 25

Перевірки стану цивільного захисту Згідно з планом проведено 18 перевірок реалізації заходів державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій: головним управлінням – 5; управлінням МНС України в Миколаївській області – 13. В кращій бік відмічається адміністрація Корабельного району м. Миколаєва, в гірший - райдержадміністрації Єланецького та Казанківського районів.

Слайд 26

Виконання державних та обласних Програм На постійному контролі в головному управлінні знаходяться стан виконання державних та обласних Програм, спрямованих на запобігання виникненню надзвичайних ситуацій. Нажаль, фінансування Обласної програми запобігання та реагування на НС та Регіональної Програми ліквідації наслідків підтоплень територій в містах і селищах Миколаївської області на 2003-2010 роки не здійснювалось. Регіональна програми створення страхового фонду документації на 2006-2007 роки Комплексна програма захисту від шкідливої дії вод сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь в Україні у 2001-2005 роках та прогноз до 2015 року (заплановано фінансування в розмірі 12 млн. 690 тис. грн.)

Слайд 27

Проведена у 2006 році робота дозволила знизити кількість надзвичайних ситуацій та подій в області, підвищити рівень готовності основних сил та засобів цивільного захисту до застосування за призначенням. У 2006 році зареєстровано 16 надзвичайних ситуацій ( у 2005 році – 25), зменшилось на 36%

Слайд 28

Внаслідок НС загинуло 9 осіб (з них 1 дитина) та постраждало 211 осіб (з них 13 дітей) за аналогічний період 2005 року внаслідок НС загинуло 18 осіб (з них 1 дитина), постраждало 41 осіб (з них 13 дітей).

Слайд 29

Загибель на воді: На водних об’єктах загинуло 94 особи, з них 10 дітей. У порівнянні з 2005 роком загальна кількість загиблих на водних об’єктах області зменшилась на 31% (2005 – 136, 2006 – 94).

Слайд 30

Пожежі: Загинуло – 115 осіб, з них 2 дитини, у порівнянні з аналогічним періодом 2005 року кількість загиблих зменшилась на 12,2 відсотків (в 2005 – 131, в 2006 – 115). Загальна кількість пожеж у порівнянні з аналогічним періодом 2005 року зменшилась на 8,8 відсотків (2005 – 1619, в 2006 – 1477). Кількість загиблих під час пожеж у порівнянні з 2005 роком зменшилась на 12,2%.

Слайд 31

Дорожньо-транспортні пригоди: Загинуло – 186 осіб, у порівнянні з аналогічним періодом 2005 року кількість загиблих збільшилась на 2,7 відсотків (в 2005 – 181, в 2006 – 186). Загальна кількість ДТП у порівнянні з 2005 роком зменшилась на 3,31 % (2005 – 1207, в 2006 – 1167). Кількість загиблих внаслідок ДТП у порівнянні з 2005 роком збільшилась на 2,7%.

Слайд 32

Виявлення боєприпасів часів ВВВ: Виявлено 10 одиниць сучасних боєприпасів і 524 одиниці боєприпасів часів ВВВ. За аналогічний період 2005 року виявлено 719 боєприпасів часів ВВВ. Кількість виявлених боєприпасів у порівнянні з 2005 роком зменшилась на 27,12%.

Слайд 33

За підсумками виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 28.02.06 № 43-р “Про підвищення готовності органів управління та сил цивільного захисту (Цивільної оборони) області та основні завдання на 2006 рік” в кращій бік відмічаються виконавчі комітети Миколаївської, Вознесенської, Южноукраїнської міських рад та райдержадміністрації Арбузинського, Вознесенського районів, в гірший бік – райдержадміністрації Братського, Єланецького та Новобузького районів.

Слайд 34

Незважаючи на вжиті заходи, стан техногенно-природної безпеки області залишається складним. Протягом минулого року не вдалося вирішити ряд питань, найбільш гострими з котрих є: 1. Ліквідація наслідків активізації зсувонебезпечних процесів та підтоплення: зсувні процеси: (загальна кількість зсувів на території Миколаївської області складає 1150. Найбільш потерпають від зсувів м. Миколаїв, м. Очаків, берегова зона Чорного моря Березанського та Очаківського районів, с. Троїцьке Новоодеського району. Особливе загрозливе становище склалось в Корабельному районі м. Миколаєва та с. Троїцьке Новоодеського району (у 2006 році Миколаївською облдержадміністрацією та Новоодеською райдержадміністрацією виділено 233тис. 645грн. для відселення жителів з 6 аварійних будинків цього села та здійснене їх відселення, для остаточного вирішення питання необхідно понад 2 млн. грн., вирішується питання виділення 2,1 млн. грн. з державного бюджету; згідно розробленої проектно-кошторисної документації «Берегоукріплювальні роботи уздовж р. Південний Буг у Корабельному районі м. Миколаєва», на будівництво берегоукріплювальної споруди необхідно 983 тис. грн.). В 2006 році в м. Первомайську мав місце факт зсуву ґрунту, під вплив якого підпадає більш 65 м штучно створеної насипної дороги через яр на території, безпосередньо прилеглої до Первомайської філії АП „Благодатненський птахопром”, яка є потенційно небезпечним об’єктом. Виникла безпосередня загроза щодо пошкодження (руйнування) окремих будівель зазначеного підприємства. Приблизна вартість робіт для проведення обстеження місць зсувів науково-дослідницьким інститутом та розробки проектно-кошторисної документації складає 180тис. грн.); підтоплення: (В області потерпають від підтоплення 6 міст, 7 селищ міського типу, 59 сіл. Негативний вплив підтоплення земель та населених пунктів обумовлений техногенними порушеннями природних механізмів водообміну. Внаслідок процесів підтоплення зростає кількість випадків осідання будівель та споруд, погіршується їх технічний стан, створюються антисанітарні умови на підтоплених територіях. Крім матеріальних збитків ці процеси завдають значної моральної шкоди населенню. Для виконання заходів тільки по Новобузькому району необхідно 3,5млн. грн. за цінами 1997 року).

Слайд 35

2. Зберігання непридатних і заборонених до використання засобів захисту рослин, контейнеризація яких не дала бажаного результату (кількість отрутохімікатів збільшилась з 752,3т до 768,5т у зв’язку з закінченням терміну придатності для використання). 3. Проведення рекультивації територій колишніх військових об’єктів Міністерства оборони України (залишилось17 колишніх споруд шахтно-пускових установок, у 2006 році облдержадміністрація два рази зверталась до Кабінету Міністрів та Міністерства оборони України з питання проведення рекультивації територій колишніх військових об’єктів та документальної передачі їх в користування місцевим органам виконавчої влади, але рішення й досі не прийнято). 4. Стан водопровідно-каналізаційного господарства міст Миколаєва і Очаків (для проведення реконструкції необхідно: по м. Миколаєву – понад 14 млн. грн., вирішується питання щодо виділення коштів з резервного фонду держбюджету в сумі 6,5 млн. грн., по м. Очаків – біля 7 млн. грн.). Протягом 2006 року на території області виникли нові проблеми, пов’язані з організацією знешкодження непридатних для подальшого використання боєприпасів та їх зберіганням на території Березанського та Миколаївського районів (Широколанівській військовий полігон), значне зростання кількості випадків захворювання тварин на сказ. Залишається на контролі питання щодо високопатагенного грипу птиці.

Слайд 36

Головне завдання цивільного захисту на 2007 рік - становлення і підтримання в готовності до функціонування Миколаївської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій України, її районних та міських ланок, готовності до проведення ефективних заходів захисту населення при виникненні надзвичайних ситуацій, - визначено Директивою Прем’єр-Міністра України – начальника цивільного захисту України від 15 грудня 2006 року № 1543-ск/29 “Про основні завдання цивільного захисту України у 2007 році” та розпорядженням голови облдержадміністрації від 20.01.07 № 12-р “Про основні завдання цивільного захисту Миколаївської області на 2007 рік”. З метою виконання головного завдання, основні зусилля головного управління протягом 2007 року будуть спрямовані на: забезпеченні реальної готовності органів управління, сил та засобів цивільного захисту до оперативного реагування на надзвичайні ситуації, проведенні пошуково-рятувальних робіт та захисту населення і територій; проведенні попереджувальних заходів у сфері цивільного захисту, техногенної безпеки з метою досягнення прийнятного рівня ризику виникнення надзвичайних ситуацій та зменшення людських і матеріальних втрат; подальшому розвитку і вдосконаленні рятувальної справи, підвищенні ефективності діяльності спеціалізованих аварійно-рятувальних служб і формувань; навчанні керівного складу органів управління Миколаївської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій України, підготовці сил і засобів, а також населення до дій в умовах загрози та виникнення можливих надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру в мирний час та особливий період.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Соціологія